کد خبر 424000
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که رئیس جمهور روسیه بر این باور است که تحریم های اعمال شده علیه روسیه پوچ و بیهوده بوده و به ضرر دو طرف است.

کرملین: پوتین تحریم‌ها را پوچ و بیهوده می‌داند
به گزارش مشرق، اسپاتنیک نوشت: دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین تصریح کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه معتقد است که تحریم های اعمال شده توسط غرب علیه مسکو، بی تاثیر و بیهوده بوده و تنها به ضرر روابط دو طرف بوده است.

پسکوف در ادامه افزود: پوتین هرگز در خصوص مساله تحریم ها با همتایان خارجی خود مذاکره نمی کند چرا که معتقد است استفاده از تدابیر محدودکننده بیهوده و پوچ است و این مساله ارزش بحث کردن ندارد. از طرفی روسیه نیز آغاز کننده جنگ تحریم ها با غرب نبوده است.

پسکوف در جمع خبرنگاران در مسکو گفت: باز هم تکرار می کنم که رئیس جمهور روسیه هرگز در خصوص مساله تحریم های اروپا علیه مسکو، در تماس های مکرر خارجی خود مذاکره نمی کند. این مساله در اولویت روسیه قرار ندارد.

وی افزود: پوتین متقاعد شده است که تحریم ها بیهوده، بی اثر و به ضرر روابط دو طرف بوده است.

بحران اوکراین موجب شده تا روابط آمریکا و روسیه به پایین ترین سطح پس از پایان جنگ سرد برسد. پس از اقدام روسیه در الحاق کریمه به خاک خود در مارس سال گذشته، غرب بارها مسکو را به دخالت در بحران شرق اوکراین متهم کرده و بر اساس این ادعاها، تحریم های زیادی را علیه روسیه اعمال کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخ اینو نگه چی بگه این جرثومه فساد
  • پسر ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    روسیه فقط فقط به فکر منافع خودش ولاغیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس