کد خبر 423795
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

شب جذاب رقابت‌های تنیس رولان‌گاروس با حذف ماریا شاراپوای روس، فینالیست ۳ دوره اخیر رقابت‌ها و صعود نادال،جوکوویچ ،فرر، ماری و فدرر به یک‌چهارم‌نهایی دنبال شد.

به گزارش مشرق، نواک جوکوویچ و رافائل نادال با برتری بر حریفان، رقیب یکدیگر در مرحله یک‌چهارم‌نهایی تنیس رولان‌گاروس شدند. 

در مهم‌ترین بازی‌های بخش مردان، راجرر فدرر که به دلیل تاریکی هوا و شرایط بد جوی، بازی مقابل مونفلیس را نیمه‌کاره رها کرد، ادامه رقابت موکول شده به امروز را به سود خود خاتمه داد؛ آن هم با نتایج 6 بر 3، 4 بر6، 6 بر 4 و 6 بر یک. به این ترتیب، برنده بیشترین گرنداسلم در تاریخ تنیس برای یازدهمین بار به جمع 8 نفر برتر رولان گاروس راه یافت.

رافائل نادال هم برای بردن «جک سوک» آمریکایی مشکلی نداشت و با نتایج 6 بر 3 ، 6 بر یک، 5بر 7 و  6 بر 2  رقیب را شکست داد. رقیب نادال در یک‌چهارم‌نهایی، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا خواهد بود.

 «نوله»(لقب جوکوویچ) در جدال با ریشار گاسکه فرانسوی، 6 بریک، 6 بر 2 و 6 بر 3 به برتری دست یافت.

اندی ماری اسکاتلندی هم  در 4 ست با نتایج 6 بر 4 ، 3 بر 6، 6 بر 3 و 6 بر 2، ژرمی شاردی فرانسوی را شکست داد.

همچنین داوید فرر اسپانیایی در 3 ست مارین چلیچ کروات، قهرمان دوره گذشته اوپن آمریکا را حذف کرد.

در مهم‌ترین بازی بخش زنان، ماریا شارپوای روس، مدافع عنوان قهرمانی 7 بر 6 و 6 بر 4، مغلوب لوسی سافاروا شد و کاملا غیر قابل انتظار از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرنا ویلیامزآمریکایی، زن شماره جهان در دو ست  با نتایج مشابه 6 بر 2، استیفنس را برد و در سایر بازی های بخش زنان هم سارا ارانی، یوتوانک و موگوروزا با غلبه بر رقبای نه چندان مطرحشان به دور یک‌چهارم‌نهایی رسیدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس