جنون ناشی از شکست‌های پیاپی در عرصه‌های اطلاعاتی، سیاسی و نظامی منافقین را وادار کرده است که تا برای تأمین منافع آمریکا در منطقه از هیچ اقدامی فروگذار نکنند و ازاین‌روست که همکاری گسترده‌ای میان منافقین و اسرائیل انجام می‌پذیرد تا در روند مذاکرات هسته‌ای خلل ایجاد کنند.

گروه سیاسی مشرق - کشورهای اروپایی و آمریکا در 12 سال گذشته همواره تلاش کرده‌اند ایران را از دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بازدارند و با تهدید و ارعاب‌های گوناگون کشورمان را از تلاش برای بومی کردن این فن‌آوری غرورآمیز منصرف کنند. ازاین‌رو برای وجاهت دادن به ادعاهای بی‌اساس خود باید اسنادی ارائه کنند تا بتواند اتهام‌هایی که علیه ایران می‌زنند را اثبات نمایند. ازاین‌روست که برای سندسازی به سراغ گروه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران می‌روند و با استفاده از این گروه‌ها که بومی ایران هستند اما رفتاری منافقانه دارند، سعی می‌کنند افکار عمومی جهان را در جهت اهداف خود همسو سازند.

اعمال منافقانه گروهک منافقین علیه برنامه هسته‌ای ایران// آماده انتشارگروهک منافقین که همواره در طی سال‌های مختلف علیه کشورمان عمل کرده و حتی در این زمینه از همراهی با دشمن بعثی و صدام و اینک داعش علیه کشورمان مضایقه نکرده است، همواره به‌عنوان مزدور غرب برای اثبات ادعاهای واهی آنان فعالیت کرده و می‌کند.

این گروهک تروریستی هنوز رفتار منافقانه علیه کشورمان را ترک نکرده است و طبق عادت سعی دارد از راه‌های مختلف به کشورمان ضربه بزند. در این راستاست که دستورالعمل سیاسی منافقین برای خدشه در مذاکرات هسته‌ای ایران روی میز آمریکایی‌ها قرارگرفته است.

گروهک منافقین در این راستا با اعضای تندرو کنگره آمریکا ارتباط و همکاری دارد و تحت امر لابی مخالفان ایجاد توافق هسته‌ای در آمریکا فعالیت می‌کند.

اخیراً این گروهک طی ادعایی واهی مطرح کرده است که کارشناسانی از کره شمالی برای ساخت سلاح هسته‌ای با مقامات ایران ارتباط برقرار کرده‌اند.[1]

رویترز در این زمینه گزارش داد که اتهام زنی هسته‌ای تازه منافقین که تاکنون هیچ منبع مستقلی تأییدش نکرده در حالی منتشر می‌شود که نمایندگان ایران و گروه پنج بعلاوه یک سخت در تلاش‌اند تا پیش از ضرب‌الاجل دهم تیرماه درباره توافق جامع هسته‌ای به نتیجه برسند.

رویترز همچنین گروهک منافقین را دارای فعالیت متناقضی دانست که بر اساس یک دستورالعمل سیاسی‌کار می‌کند.

پروژه اتهام سازی علیه ایران توسط لابی اسرائیلی و منافقین

در دسامبر سال 2002 تلویزیون‌های آمریکایی با هماهنگی با گروهک منافقین از وجود سایت‌های هسته‌ای با ماهیت نظامی در اراک و نطنز خبر دادند و ادعا کردند از آن‌ها استفاده نظامی می‌شود. ایران در همان زمان به‌منظور تکذیب ادعاهای بی‌اساس آن‌ها با ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موافقت کرد. این مسئله که در اواخر سال 2002 رخ داد، در 21 فوریه 2003 با دیدار محمد البرادعی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران ادامه یافت و وی در این سفر موضع تهران در خصوص استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را شفاف‌سازی کرد.

"گارت پورت " پژوهشگر برجسته آمریکایی چندی پیش در گفت‌وگو با روزنامه هاآرتص ادعا کرد:منافقین اسراییل را به مستندان جعلی در مورد پرونده هسته‌ای ایران مجهز کردند و پرونده ایراندارای ابعاد زیادی بوده و برنامه کاری سیاسی آن را اداره می‌کند.[2]

تأسیسات هسته‌ای تابا؛ پروژه دیگر متهم‌سازی ایران

البته این تنها ادعای منافقین نبود و این ادعا همواره از سوی منافقین به‌طور مداوم مطرح می‌شود. در آستانه بیستم فروردین‌ماه «روز ملی فناوری هسته‌ای» در سال 1390 بود که منافقین در شوی سیاسی جدید دوباره ادعاهای واهی دیگری را علیه برنامه هسته‌ای کشورمان مطرح کردند.

گروهک منافقین در اقدامی پیش‌دستانه تلاش کرد اخبار مربوط به افزایش توانمندی کشورمان در عرصه هسته‌ای را با ارائه اسناد جعلی و غیرواقعی مخدوش ساخته و رسانه‌های جهان را تحت‌الشعاع ادعاهای خود قرار دهد.

این گروهک که در آن زمان با توجه به رأی مجامع قضایی عراق تحت‌فشار نیروهای انتظامی این کشور برای اخراج از پادگان اشرف تحت‌فشار بود، تلاش کرد با برگزاری یک نشست خبری و طرح ادعاهای جدید علیه کشورمان، امکان حضور بیشتر در عراق را فراهم سازد؛ موضوعی که اتفاقاً با حمایت وزیر دفاع آمریکا نیز همراه شد. گیتس در این خصوص گفت: درگیری‌های ارتش عراق با مخالفان ایرانی، وی را بسیار نگران کرده است و بغداد باید در این زمینه خویشتن‌داری کند.

منافقین در یک کنفرانس مطبوعاتی خود که فردی به نام جعفرزاده آن را اداره می‌کرد، ادعا کردند که مجتمعی به نام تابا را کشف کرده‌اند که در آن، ایران از سال 2006 به تولید قطعات سانتریفیوژ برای استفاده در برنامه هسته‌ای کشور مشغول بوده است.

به گفته آن‌ها این مجتمع از سال 2006 تابه‌حال بیش از 100 هزار قطعه تولید کرده است.

با توجه به اینکه نفس ساخت قطعات مربوط به سانتریفیوژ نمی‌توانست مستمسکی برای هجمه مجدد غرب علیه فعالیت هسته‌ای کشورمان محسوب شود، منافقین از تسلط وزارت دفاع بر این مجتمع خبر دادند تا شاید رسانه‌های غربی توجهی به این ادعاها کنند.

این عضو گروهک منافقین همچنین در پایان سخنان خود اعلام کرد که اطلاعات خود را در مورد مجتمع تابا در اختیار آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار داده است؛ هرچند اشاره‌ای به این مسئله نکرد که ادعاهای قبلی آن‌ها درباره فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان با چه واکنشی از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مواجه شده است.[3]

ایران در دماوند سایت هسته‌ای می‌سازد!

این سندسازی‌ها و اتهام زنی‌ها بازهم ادامه یافت. چنانچه در تیرماه سال 92 این گروهک تروریستی در ادعایی جدید مدعی شد ایران در حال ساخت سایت جدید هسته‌ای در ارتفاعات دماوند است.

این خبر بلافاصله مورد استقبال رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و با انتشار جزئیات بیشتر و باهدف فضاسازی در آستانه روی کار آمدن دولت یازدهم، پوشش داده شد. این اتهام جدید منافقین به‌سرعت در خبرگزاری‌های غربی نظیر رویترز، خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس نیز به سوژه‌ای برای پروپاگاندا بر ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران تبدیل شد.

گروهک تروریستی منافقین که مدعی کشف این سایت زیرزمینی در حال ساخت بود در این زمینه ادعا کرد اطلاعات دقیقی در دست دارد، همانند گذشته هیچ سندی در اثبات ادعای خود منتشر نکرد.

این گروهک در اطلاعیه خود مدعی شد که ایران در منطقه‌ای کوهستانی در 10 کیلومتری شهر دماوند، تونل‌هایی حفر کرده است و ساخت سایت جدید هسته‌ای را از سال 2006 آغاز کرده و تقریباً رو به اتمام است.

منافقین برای اثبات ادعای خود تصاویر ماهواره‌ای نامفهومی را نیز منتشر کردند که حتی رسانه‌های اسرائیلی نیز از انتشار این تصاویر به دلیل جعلی بودن آن‌ها خودداری و آن‌ها را غیرقابل استناد ذکر کردند.[4]

دست پنهان منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای

بزرگ‌ترین کار ویژه منافقین در خصوص پرونده هسته‌ای شایعه‌پراکنی و خبرسازی با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و اسرائیل بود همچنین این سازمان تروریستی نقش اهرم اجرایی ترور چهار دانشمند هسته‌ای کشورمان را بر عهده داشته است تا جایی که دو مقام ارشد دولتی آمریکا در بهمن‌ماه سال 90 دست داشتن منافقین در این عملیات را تأیید کرده و یکی از آن‌ها به شبکه ان بی سی گفته است تمام پیش‌فرض‌های قبلی درباره نقش این سازمان در ترورها درست است.[5]

بر همین اساس راشاتودی به قلم شیگولفین نوشت: کارشناسان به‌ویژه از مسئولیت مستقیم گروهک تروریستی منافقین در ترور تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ایران می‌گویند و بر آن تأکیددارند، ضمن اینکه به‌کارگیری اعضای این گروه توسط سازمان سیا در داخل عراق، دشمنی برخی از رهبران شیعی عراقی را نسبت به این سازمان برانگیخته است.[6]

جنون ناشی از شکست‌های پیاپی در عرصه‌های اطلاعاتی، سیاسی و نظامی منافقین را وادار کرده است که تا برای تأمین منافع آمریکا در منطقه از هیچ اقدامی فروگذار نکنند و ازاین‌روست که همکاری گسترده‌ای میان منافقین و اسرائیل انجام می‌پذیرد تا در روند مذاکرات هسته‌ای کشورمان خلل ایجاد کنند. البته این موارد چشمه‌ای از کارشکنی‌ها و اعمال منافقانه تروریست‌های منافقین بوده است که البته خود به‌خوبی ماهیت این گروهک را نشان می‌دهد.



[1] - http://www.afkarnews.ir/vdcj8oexhuqevoz.fsfu.html

[2] - http://www.dadsetani.ir/Portals/dadsetani.ir/PaperAttch/911.htm

[3] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/38298

[4] - http://jahannews.com/vdcc44qi12bqop8.ala2.html

[5] - http://www.asriran.com/fa/news/200662

[6] - www.yjc.ir/fa/news/782207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • رضا ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    انشالله تک تک این جنایتکاران به جرم خیانت به مردم ایران در خاک ایران محاکمه شوند. مرگ بر منافقین ضدخلق.
  • شهیدزنده ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    منافقان بدانند که هیچگاه به اندازه سر سوزن جایگاه مردمی در بین قاطبه مردم نداشته و ندارند. شهادت هزاران سرباز ایرانی که بدستور صدام عفلقی و چراغ سبز صهیونیسم بدست این حرامزادگان منافق در مرزهای ایران صورت گرفت چیزی نیست که بسادگی فراموش شود. تفکر خطرناک ماکیاولیستی این مزدوران رسیدن به هدف تحت هر عمل و اقدام است.
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    رنگ روسریش منو کشته :D چه دشمنی داریم حتی با رنگ روسری هم میخوان نفاق بین مردم بندازن
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    عفریته لعنت بر منافق این جماعت خائن فقط برای مرگ خوبند آخه کجای تاریخ سراغ دارید که بخشی از مردم یک کشور به کمک کشور خارجی متجاوز به کشورشون بشتابند؟ البته با درایت مسئولان تار و مار شدند ولی اصل حرکتشون خیلی زشت بود فک نکنم خیانتی بالا تر از این باشه البته من خودم بعضی وقتا دلم بحالشون میسوزه خیلی بدبخت و فرومایه هستند
  • سید محسن میرخانی ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اشغالای کثافت وطن فروش شکل و قیافه اش رو ببینید به خون اشام بیشتر شبیه تا انسان قربون خدا برم از این خلقتش
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    این بدبختا الان جیره خوار سعودی ها شدن خیلی کثیف هستند قبلا جیره خوار صدام بودند و حالا جیره خوار آل سقوط؛ اینها همیشه از بدترین حکام زمان ارتزاق می کنند واقعا لعنت بر این منافقین کور دل
  • رضی ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    مزدوران وطن فروشی که دستشان به خون ملت آغشته است! استقبال ایران و ایرانی از شما فرصت طلبان خائن و جاسوسان دول حربی سرب داغ است همه روز الی الابد!
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سابقه منافقین در عراق را از آزادگان سوال کنید .
  • امیر ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اینا چرا برنمیگردن ایران؟الآن تو ایران محلای خوبی برای نگه داری سگ راه اندازی شده.کم هم نیست همشون جا میشن.
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    عکس این عفریته را نزنید. این تروریست آدم کش کثیف باید نابود بشود. چرا مسوولین این عفریته شیطان صفت را زنده گذاشته اند. باید هر چه زودتر این شیطان همراه با شوهر کثیفش به جهنم بروند. مرگ بر منافق
  • 100 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    پولهای زیادی برای کنگرسمن ها خرج کردند وجان بولتون نیز این روز ها کمتر از رجوی نیست
  • حسن ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    خدا کنه این زن نحس بره کمک عربستان مطمئن باشید اگه بره نحوستش دامن اونها رو میگیره یادتونه کمک بنی صدر کرد فراری شد کمک صدام کرد با بچه هاش نابود شدند کمک شوهرش کرد الان مفقوده خودشون هم از اشرف اواره شدند
  • نیما ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    هیچ راهی نیست این گروهک رو یه بار واسه همیشه نابود کرد؟
  • محمد ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    شبیه بزمجه هست :))
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اظهارات اینها ارزش خبری نداردم.
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ای ... های وطن فروش
  • سرباز ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    دوستان گرامی ، حقیر درماانده ام چرا برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به برکت پیشرفتهای غرور آفرین موشکی ، امروزه قدرت نقطه زنی دوربرد هم پیدا کرده اند، قرار گاه این جرثومگاه و فاحشگان سیاسی را در کمپ لیبرتی موشک باران نمیکنند؟؟؟؟ هرچن موشک برای اینان حیف است و اگر امکان داشت مرگ موش بهترین روش برای برخورد با آنان است ولی فعلا که امکان استفاده از مرگ موش وجود ندارد لطفا همتی کرده و با موشکهای دوربرد درسی به آنان داده شود. با تشکر و احترام
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    قیافه زشتی داره پدر سگ
  • مسعود ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    ملت ایران حتی اگرازصهیونیستها گذشت کندازمنافقین گذشت نخواهدکرد،کسانی که تاتوانسته اندبه خیانت وجنایت علیه ایران وایرانی پرداخته اند.
  • محمود ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    عفریته شکل قورباغه شده.
  • ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    قیافش پر از عقده و توهمه، منو یاد اسپیگل تو ارباب حلقه ها میندازه...
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    منافق ها دیگه به آخر خط رسیده اند ومطمین شده اند جایگاه مردمی ندارند می خوان یه راهی در دامن غربی ها باز کنن امورات شان بگذره هر راهی برند فقط در بدری نصیب شون می شه چون اونا دیگه ایرانی حساب نمی شن بهتره طولگی غربی ها رو بکنند تا استخوانی جلوشون بندازن گرسنه نمونن
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    چه نیازی است تصویر این حرامزاده را نشان دهید؟
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    يه مرد توي شماها نيست كه بره و اين ....... رو به درك واصل كنه ؟ !
  • مهماندار هواپیما vip ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    منافقان اخر خطشان تنگه مرصاد بود که بوسیله رزمندگان اسلام به درک واصل شدن این حرفهایشان برای کسب درامد است
  • 100 ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    وای وای وای نفرت از قیافه منحوس این زن خیانتکار میباره (مریم رجوی را میگم )
  • حسام ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اینا تو هر جنگی که علیه ایران باشه شرکت میکنن..با این صورتهاشون..باید یه جا خفتشون کنیم
  • ایرانی بیدار است ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    ضعیفه ای بیش نیست این زنیکه ی وطن فروش نگران نباشید اینا ریزه خوار وکلفت صهیونیستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس