کد خبر 422753
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

هیه‌کننده تاکشو «امشب» که برنامه‌اش با اجرای سید علی ضیاء همراه است، درباره‌ی حساسیت گفت‌وگوهای شبانه گفت: در ساخت برنامه‌های زنده تاکشو ابتدا باید خط قرمزها را شناخت و با آنها با بازی کرد؛ چراکه حرکت در مسیر خط قرمزها، یک تیغ دو لبه است

به گزارش مشرق، محمدرضا ماندگاران درباره‌ی تولید برنامه‌های گفت‌وگومحور جذاب در عین پرهیز از حاشیه‌ها خاطرنشان کرد: چندین نکته می‌تواند یک برنامه زنده گفت‌وگو محور را پرمخاطب کند؛ نکته اول به نوع نگاه برنامه‌ساز، مجری و همچنین تیم سازنده به سوژه‌ها برمی‌گردد و دوم اینکه باید بلد بود گاهی در لبه‌های خط قرمز عبور کرد؛ ضمن اینکه باید حتما خطوط قرمز را شناخت و با آنها بازی کرد. برنامه‌های زنده تاکشو اصولا برای مخاطبان جذاب هستند ولی باید مراقب بود تا در عین جذابیت از حواشی آن نیز پیشگیری کرد.

وی در توضیح اینکه هدف برنامه «امشب» به عنوان جدیدترین تاکشوی تلویزیون چیست؟ بیان کرد: ما در این برنامه راجع به سبک زندگی صحبت می‌کنیم و به نوعی به حال و هوای زندگی خانواده‌ها می‌پردازیم‌؛ اینکه چطور می‌توانیم خوشبختی را در زندگی حس کنیم. در کل ما در برنامه «امشب‌» با رویکردی در حوزه اجتماعی و خانواده سعی می‌کنیم حرف‌های جدیدی را بزنیم و در عین حال تلاش خواهیم کرد در برنامه‌هایمان با مردم صادق باشیم.

این برنامه‌ساز سپس در پاسخ به اینکه چقدر این الزام وجود دارد که برنامه‌هایی با قالب تاکشو، از جانب مدیران تلویزیون حمایت شوند؟ اظهار کرد: به هر حال حمایت مدیران از یک برنامه به آن برنامه جان می‌دهد که خوشبختانه فعلا این حمایت از برنامه ما شده است و این اجازه به ما داده شده که برنامه را زنده به روی آنتن ببریم و سازمان صدا و سیما حساسیت‌های برنامه زنده را کاملا درک می‌کند.

تهیه‌کننده برنامه «امشب» در ادامه در پاسخ به اینکه آیا در ماه مبارک رمضان هم تاکشوی «امشب» پخش خواهد شد؟ گفت: فعلا با پخش سه روز در هفته روی آنتن آمدیم تا ببینیم وضعیت چطور پیش می‌رود. پخش برنامه در ماه رمضان فعلا مشخص نیست ما باید ابتدا برنامه را شروع کنیم تا صلاحدید مدیران در ادامه برنامه را مشاهده کنیم.

ماندگاران در بخش دیگر از گفت‌و‌گویش در پاسخ به اینکه آیا قبول دارد مدتی است در تلویزیون به خاطر تغییر مدیریت‌ها رکود ایجاد شده است و برای این رکود چه راه‌حلی پیشنهاد می‌دهد؟ خاطرنشان کرد: برنامه‌سازی یک امر بداهه نیست طبیعی است که وقتی مدیران شبکه‌ها و گروه‌ها تغییر می‌کنند سیاستی جدید دنبال می‌شود برنامه‌ها هم اینطور نیست که الان به یک گروه سفارش داده شود و فردا به روی آنتن برود باید کمی صبر کرد و فرصت داد تا برنامه‌سازی‌های جدید را ببینیم‌، از طرفی دیگر همانطور که معاون سیما اعلام کرد سازمان صدا و سیما در شرایط خوب مالی نیست و این خودش یک مشکل است.

این تهیه‌کننده در پایان همین مطلب اظهار کرد: در نهایت آنچه که وظیفه ما به عنوان برنامه‌ساز است اول پرداختن به ایده‌های خوب و تولید برنامه‌هایی در شأن سازمان است که این اتفاق خودش زمان‌بر است و باید صبر کنیم تا به این ایده‌ها پرداخته شود و به روی آنتن بروند و سپس آنها را تحلیل کنیم.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    خط قرمز یک واژه زشت و غلط است خط قرمز نشانه ضعف است انشاءالله روزی برسه که خط قرمزی وجود نداشته باشه
  • ابوالفضل ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    اصلا برنامه های TalkShow مهم آمریکا ، پخش زنده نیستند. بلکه اول ضیط میشن.
  • کیوان ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    برنامه های خوبی مثل "پارک ملت" حذف میشن و بجاش برنامه های بی خودی مثل زنده باد رندگی و امشب و بعضی ها پخش میشه ...متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس