حاج قاسم چند روز پیش گفته بود "برای ریزگردها جلسه منطقه‌ای می‌گیریم؛ زیرا این موضوع مهم است و بر صحت و سلامت جامعه ما اثر می‌گذارد،" وی در همین راستا درباره خطر داعش خاطرنشان کرده "با چاقو سر بریدن و فریاد الله‌اکبر سر دادن خطر بزرگی است و اگر کسی، ملت را نسبت به این بلا آگاه نکند و برای رفع آن تلاش نکند در مصیبت آینده سهیم است."

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟گروه سیاسی مشرق - خطر داعش به عنوان یک تهدید منطقه‌ای ممکن است دامن گیر کشورمان نیز شود. این موضوعی است که از فحوای سخنان برخی از مسئولان نظامی و امنیتی کشورمان به گوش می‌رسد، موضوعی که البته در چارچوب حساسیت‌های نظامی و امنیتی در کشورمان تعریف می‌شود؛ حساسیتی که باید هر نوع تهدیدی ولو تهدید کوچکی را جدی بگیرد تا همواره نیروهای نظامی و امنیتی ایران هوشیارانه و آماده باشند. چنانکه حضرت علی (ع) در مورد هوشیاری و آمادگی به مالک اشتر می‌فرمایند: «مرد جنگجو همیشه بیدار و هوشیار است، و هر که از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.» بر همین اساس اصل هوشیاری و آمادگی رزمی و نظامی تقویت می‌شود.

رهبر معظم انقلاب:‌ دشمنان سعی دارند جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند

این موضوع توسط رهبر معظم انقلاب برای هوشیاری بیشتر مسئولان کشورمان در مراسم دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین(ع) مطرح شد و ایشان نسبت به خطرات احتمالی تروریستی در مرزهای کشورمان بیان داشتند: « بنده خبرهایی دارم از اینکه دشمنان ما با همراهی برخی از مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج‌فارس - نه همه‌شان، بعضی - درصدد هستند که جنگهای نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند. پاسداران انقلاب اسلامی و همه‌ی پاسداران حریم امنیّت ملّی در سازمانهای مختلف بیدارند، هوشیارند. این را بدانند که اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود.»[1]

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟پوردستان: داعش برای حمله به ایران آماده شده بود

بر همین اساس در هفته گذشته اخباری در خصوص تدارک دشمن تکفیری برای حمله به خاک ایران از سوی مقامات بلندپایه نظامی مطرح شد.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخنانی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته فرق دارد.

وی افزود: نیروهای تروریستی و تکفیری در نزدیکی مرزهای ما هستند. در سال گذشته همین موقع بود که ستاد کل نیروهای مسلح به ما ابلاغ کرد که تروریست‌ها در جلولا و سعدیه هستند و گام بعدی آن‌ها خانقین بود که می‌خواستند به کشور ما بیایند.

پوردستان تأکید کرد: این گروهک‌های داعش در استان‌های مرزی ما فضاسازی کرده بودند و زاغه مهمات و نیرو پیش‌بینی و آماده کرده بودند تا در زمان ورودشان با ترور، انفجار، آشوب کنند که توسط سربازان گمنام کشورمان خنثی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اما ما در کمتر از سه روز 5 تیپ رزمی را برای مقابله با آن‌ها سازمان‌دهی کردیم و نیروهای پیاده و بالگرد شناسایی ما تا 40 کیلومتر به داخل خاک عراق رفتند و توپخانه‌هایمان را ثبت تیر کردیم.

پوردستان گفت: امروز جای پای داعش را در افغانستان و پاکستان می‌بینیم و آن‌ها خودشان را آماده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: لذا نیروهای زمینی ارتش و سپاه باید تقویت شوند تا بتوانیم تانک بخریم، سامانه‌هایمان را متحول‌سازی کنیم و بالگردهایمان اورهال شوند. امروز نبرد، نبرد نیروهای زمینی است.

پوردستان در پایان گفت: در بودجه امسال نگاه خوبی به نیروی زمینی شد اما باز هم از مجلس می‌خواهیم این نگاه ویژه‌تر شود.[2]

وزیر کشور : داعش به ۴۰ کیلومتری مرزهای ما برسد، واکنش نشان می‌دهیم

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟در همین زمینه عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در حاشیه نشست شورای اجتماعی کشور به اظهارات فرمانده ارتش مبنی بر وجود نیروهای داعشی در مرزهای کشور، اشاره و افزود: با توجه به اظهارات فرمانده ارتش، نیروهای ارتش در محدوده ۵۰ کیلومتری مرز ما حضور دارند اما اگر نیروهای داعشی به ۴۰ کیلومتری مرز ما برسند، حتماً ایران اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی در ادامه افزود: در حوزه افغانستان و پاکستان و کشورهای منطقه، زمینه‌های فعالیت داعش فراهم است، البته رئیس جمهور افغانستان اراده و عزم جدی برای مبارزه با داعش را خواستار است

وی در ادامه با بیان اینکه این موضوع باید با مشارکت همه کشورهای منطقه حل شود، تصریح کرد: ورود نیروهای خارجی به ویژه آمریکا نتوانسته مانع پیشروی داعش شود و تنها خود نیروهای عراقی و مردمی بوده‌اند که به درخواست آیت الله سیستانی وارد عرصه نبرد شده‌اند.[3]

اهداف و دلایل سفر هیاتی از طالبان به تهران

در همین زمان بود که خبر ورود برخی از اعضای طالبان به کشورمان در رسانه‌ها منتشر شد. بر همین اساس اعلام شد که یک گروه هشت نفره از اعضای دفتر سیاسی طالبان به تهران سفر کردند. ریاست این هیأت را «طیب آغا»، رئیس کمیسیون سیاسی طالبان، به عهده داشت. هم چنین قاری دین محمد حنیف و شیرمحمد عباس استانکزی و عبدالسلام حنفی نیز از اعضای این هیأت بودند. اعضای این گروه پیش از این به ژاپن، فرانسه، قطرو چین هم سفر کرده بودند.

البته طالبان در افغانستان و پاکستان طیف‌های مختلفی دارند که دارای گرایش‌های مختلفی هستند. از این رو مطرح شد که حضور طالبان در کشورمان با توجه به گمانه‌زنی‌ها در مورد فعالیت پنهانی داعش و یارگیری این گروه تروریستی از اعضای طالبان در این کشور که می‌تواند مرزهای شرقی کشورمان را مورد تهدید قرار دهد، صورت گرفته است. چه اینکه میلی‌تری تایمز نیز از قول ژنرال جان کمپبل فرمانده نیروهای بین المللی در افغانستان گفت گروه تروریستی داعش سرگرم عضو گیری در این کشور است.[4]
بر همین اساس برخی از رسانه‌ها نیز مطرح کردند از آنجا که جریان اکثریت طالبان دارای گرایشات ضد اشغالگری و مخالف شکل گیری داعش در افغانستان می‌باشند و تاکنون درگیری‌های گسترده ای با حامیان داعش در افغانستان داشته‌اند، بنابراین در حال حاضر می‌توان میان ایران و این گروه منافع مشترکی را تعریف و از سفر آنان به تهران استقبال کرد.[5]

محسن رضایی: خطر داعش در منطقه را نباید دست کم گرفت

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟موضوع جدی گرفتن مسئله تهدید داعش در منطقه نیز از سوی برخی از کارشناسان سیاسی و نظامی نیز مورد تاکید قرار گرفته است. بر همین اساس محسن رضایی که تجربه سالهای جنگ علیه بعثی‌ها را در کارنامه خود دارد در تحلیل فعالیت داعش در منطقه در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها می‌گوید: «نباید داعش را دست کم گرفت. من به فرماندهان نیز قبل از حادثه الرمادی عرض کردم که مسئله داعش را جدی بگیرید، داعش تاکنون ۳ عملیاتی طرح‌ریزی شده انجام داده که ۲ عملیات آن موفق بوده و یکی از آن‌ها شکست خورده؛ یکی موصل، دیگری الرمادی و یکی دیگر نیز کوبانی یا عین‌العرب بوده است. آن‌ها در الرمادی و موصل موفق شدند اما در عین‌العرب ناچار شدند بعد از مدتی عقب نشینی کنند و تلفات سنگینی نیز دادند. لذا الان که در تکریت به آن‌ها حمله شد، آن‌ها اکثر نیروهای خود را بردند و بخش زیادی از نیروهایی که در الرمادی می‌جنگند کسانی هستند که از تکریت فرار کرده‌اند؛ چون آن‌ها تن به کشته شدن نمی‌دهند و وقتی می‌بینند جریان درحال غلبه کردن است بلافاصله نیروهای خود را به جای دیگری می‌برند بنابراین باید مسئله داعش را جدی گرفت.»[6]

سردار سلیمانی:مقابله با بلای داعش عین منافع ملی است

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟بر همین اساس سردار قاسم سلیمانی که در خط مقدم مبارزه با تروریست‌های داعش حضور دارد، موضوع مبارزه با تروریسم را به عنوان یکی از موارد مهم منافع ملی کشورمان قلمداد کرد و در گردهمایی بزرگ جانبازان و رزمندگان استان کرمان درباره داعش و سیاست آمریکا در خاورمیانه اظهار داشت: آقای اوباما فاصله پایگاه‌های شما با رمادی چند کیلومتر است و چه طور می‌شود کشتار در یک کشور صورت گیرد، شما به بهانه حمایت از آن ملت در آن کشور استقرار پیدا کنید، اما هیچ غلطی نکنید، این اسمش چیست.

وی بیان داشت: آیا این چیزی به غیر از شریک بودن در توطئه و ضلعی از توطئه است و این به غیر از این است که هیچ اراده‌ای برای مقابله با آن وجود ندارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با طرح این سئوال که اقتصاد داعش از کجا تأمین می‌شود، گفت: از چاه‌های نفت کرکوک از چاه‌های نفت سوریه، اما به کجا صادر می‌شود، زیرا با تانکر و 20 لیتری که صادر نمی‌شود، بلکه نفت‌کش‌ها می‌برند و هزاران نفت‌کش آن را حمل می‌کنند.

سلیمانی تاکید کرد: این نفت‌ها را کجا می‌برند از زیر زمین یا از روی زمین و از طریق کشورهای موجود در اتحاد بین‌المللی، آیا برای مقابله با داعش است.

وی اضافه کرد: این توطئه خطرناکی علیه جهان اسلام است و والله اگر کسی در تشخیص آن شک کند، باید به فکر و عقل خودش شک کند.

سلیمانی ادامه داد: منافع ملی یعنی محفوظ نگه داشتن یک ملت از یک کشتار وحشیانه و نظام جمهوری اسلامی به مقابله با پدیده خطرناک داعش توجه کرده است.

وی تصریح کرد: امروز به شکل حقیقی و راستین به غیر از جمهوری اسلامی کسی در تقابل با داعش قرار ندارد، مگر ملت‌هایی که در کنار جمهوری اسلامی ایران و یا مورد حمایت کشور ما هستند.

این فرمانده ارشد نظامی عنوان کرد: به عنوان یک انسان نمی‌توانیم ملت‌های اطراف خود را دچار چنین بلای سهمگینی مانند داعش ببینیم و دلیل دینی و منافع ملی هم برای ما مهم است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه منافع ملی ما در سودجویی نیست و از عراق چیزی نمی‌خواهیم و نیازی به خاک و نفت عراق نداریم، بیان داشت: وقتی می‌گوییم منافع ملی یعنی مصونیت‌بخشی به ملت خود و ملت اساس مسئله و در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هم همین است.[7]

این فرمانده ارشد نظامی گفت: چه طور برای ریزگردها و گرد و خاک جلسه منطقه‌ای می‌گیریم و این موضوع مهم است، زیرا بر صحت و سلامت جامعه ما اثر می‌گذارد، بنابراین باید به بحث داعش هم توجه کنیم.

وی یادآور شد: یک بلا یا طاعونی مانند داعش که سر بریدن برایش آسان‌تر از سر بریدن گوسفند است و نه یکی، دو تا بلکه صدها نفر را خواباندن و با چاقو سر بریدن و فریاد الله‌اکبر سر دادن خط بزرگی است و اگر کسی، ملت را نسبت به این بلا آگاه نکند و برای رفع آن تلاش نکند در مصیبت آینده سهیم است.[8]

شوهانی:‌ حمله داعش به ایران را شوخی نگیریم

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟برخی از نمایندگان مجلس نیز با اشاره به موضوع تهدیدات منطقه‌ای که به طور مستقیم و غیر مستقیم کشورمان را تهدید می‌کنند، هشدار داده‌اند.

در همین زمینه احمد شوهانی" نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان و چرداول، به تحرکات اخیر گروهک تروریستی «داعش» اشاره کرد و گفت: موضوع داعش جدی است ولی مسئولان آن را جدی نمی‌گیرند.

وی افزود: موضوع داعش مستقیماً امنیت ملی ما را تهدید می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حوزه انتخابیه من 425 کیلومتر مرز مشترک با عراق داریم، اخیراً به امیر پوردستان که به مجلس آمده بود؛ گفتم در استان من نیروی کافی ندارید، که گفت بله درست می‌گویید.

وی ادامه داد: به فرمانده نیروی زمینی ارتش گفتم پس شما موضوع داعش را جدی نمی‌گیرید، در مرز، ما چهار تا پاسگاه داریم که در هر پاسگاه 10 نیروی مرزبانی وجود دارد و این‌ها آسیب پذیر هستند.

شوهانی تاکید کرد: نتوانستیم مرزها را محکم کنیم و خیلی خلاء مرزی داریم.

وی افزود: سوریه و عراق هم جزو امنیت ملی ماست ولی بعضی اوقات داعش تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای ما پیش روی کرده و الان هم در همین حدود است.

شوهانی گفت: وقتی مردم می‌خواستند برای مراسم اربعین به کربلا بروند داعش را از مسیر کربلا دور کردیم تا به مردم نزدیک نشوند.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور که گفته است، اگر داعش تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای ما پیش روی کند، ورود خواهیم کرد گفت: فرض کنید داعش امشب به 35 کیلومتری آمد، چگونه می‌خواهیم مقابله کنیم چرا که زیرساخت‌ها آماده نیست.

وی ادامه داد: داعش به دنبال تقسیم عراق است و حتی بغداد را در اقلیم سنی قرار دادند و دشمنان می‌خواهند داعش را تثبیت و سپس تقسیم عراق و سوریه را عملیاتی کنند.[9]

محسنی ثانی :‌ ورود احتمالی ایران به خاک عراق برای مقابله با داعش

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟محسنی‌ثانی دیگر نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد نزدیکی داعش به مرزهای ایران گفت: همان خط قرمزهایی که اعلام کردیم پابرجاست و در حال حاضر نیز حریم 40 کیلومتری با قدرت و قوت به عنوان خط قرمز ماست.

وی ادامه داد: آنچه گاهی ادعا می‌شود طبیعتاً از قبل هم بوده که گاهی رخنه‌هایی از سوی برخی گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد که دفع شده است.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس در مورد ورود احتمالی ایران به خاک عراق برای مقابله با داعش گفت: همکاری ما با عراق در ابعاد مختلف وجود دارد و همان طور که توانستیم در داخل عراق داعش را سرکوب کنیم و از عتبات عالیات با راهکارهایی که از نظر مشورتی داشتیم صیانت کنیم یقیناً اگر تعرضی از جانب داعش در خاک عراق علیه ما صورت گیرد برخورد سخت و قاطعی انجام خواهیم داد و به لحاظ همکاری و هم پیمانی که با عراق داریم در این رابطه مشکلی نخواهیم داشت.

بروجردی:‌ داعش جرات نزدیک شدن به خاک ایران را ندارد

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در حاشیه سفر به بهشهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه خبرهای ضد و نقیضی از حضور داعش در نزدیکی مرزهای ایران شنیده می‌شود و آیا این خبر را تأیید می‌کنید یا خیر، گفت: آن‌ها خودشان بهتر می‌دانند که جرأت چنین کاری را ندارند تا به مرزهای ما نزدیک شوند.

وی اضافه کرد: البته ما آمادگی‌های لازم را در چنین مواقعی داریم و قبل از آنکه به 100 کیلومتری مرزهای ما نزدیک شوند، با آن‌ها برخورد سختی می‌کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره کارنامه حضور آمریکا در عراق نیز اظهار کرد: کارنامه آمریکا در عراق شکست خورده است زیرا آن‌ها حامی داعش بوده و نقش آمریکا و انگلیس در به وجود آوردن داعش حتمی است، از طرفی هم‌پیمانان آمریکا در منطقه به داعش کمک می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران، عراق و سوریه با قاطعیت ایستاده‌اند و ان‌شاءالله این پروژه آمریکایی شکست خواهد خورد.[10]

ذوالفقاری: داعش در حد و اندازه تعرض به ایران نیست

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش را جدی بگیریم؟در همین راستا، سردار ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا در مرزهای غربی کشور تحرکاتی از سوی گروه‌های تروریستی دیده شده است یا خیر، اظهار کرد: تحرکی دیده نشده است و اظهارات آقای وزیر کشور مبنی بر اینکه اگر این گروه‌ها به ۴۰ کیلومتری مرز ما برسند، واکنشی جدی نشان می‌دهیم در پاسخ به شایعه ای بود که برخی مطرح کرده بودند که این گروه‌ها ممکن است به مرزهای ما نزدیک شوند.

وی افزود: بر اساس قوانین و هماهنگی‌هایی کهصورت گرفته است این امکانوجود دارد که اگر یک زمانی عواملی قصد ایجاد ناامنی در مرزهای ما را داشته باشند تا فاصله زیر ۵۰ کیلومتر بدون هیچ گونه فوت وقتی واکنشی سخت نشان داده شود.

معاون امنیتی وزیر کشور در پاسخ به این سئوال که آیا این تدبیر در خصوص مرزهای شرقی هم انجام شده است یا خیر، گفت: این موضوع برای مرزهای شرقی تفاوت پیدا می‌کند زیرا بر اساس مقررات،نیاز به یکسری هماهنگی‌ها با کشورهای همسایه شرقی وجود دارد.

سردار ذوالفقاری تاکید کرد: به طور کلی مراقبت و رصد در خارج مرزهای کشور وجود دارد و پیش بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است و همچنینبرنامه‌هاییوجود دارد که اساساً اعلام نمی‌شود اما در هر صورت تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص اینکه گفته می‌شود داعش به نزدیک مرزهای ما می‌آید باید بگویم این گروه تروریستی در حد و اندازه ای نیست که بخواهد به مرزهای ما تعرض کند و اصلاً در این سطح قرار ندارد.[11]

سید حسن نصرالله:‌ ما در مقابل خطری قرار داریم که همانند آن در تاریخ وجود نداشته است/ همگان مسئولیت خطرات این جنگ را بپذیرند

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش را جدی بگیریم؟این اظهارات با توصیه‌های سید حسن نصرالله برای هوشیاری در مورد تهدیدات گروه‌های تروریستی از جمله داعش همراه بوده است.

سید حسن نصرالله گفت: امروز تاریخ خود را با عناوین جدید تکرار می‌کند؛ سناریویی که کشورهای منطقه و ارتش آن‌ها را تهدید می‌کند، سناریوی تکفیری‌های متوحش است که بارزترین نمونه آن داعش است.

وی افزود: داعش یک گروه کوچک نیست، بلکه در حال گسترش است و در سوریه، عراق، سینا، یمن، افغانستان، پاکستان، لیبی، آفریقا و نیجریه حضور دارد.

نصرالله تصریح کرد: ما در مقابل خطری قرار داریم که همانند آن در تاریخ وجود نداشته است، داعش در عراق و سوریه با مردم چه کرد؟ ما در مقابل پدیده‌ای قرار داریم که وجود دیگران را تحمل نمی‌کند، پدیدهٔ تکفیری متوحش که در برابر تمامی مردم منطقه قرار گرفته است و هرکسی بیعت آنان را قبول کند در امان خواهد بود و الباقی جایی در این دنیا ندارند.

وی با بیان اینکه باید از سکوت و بی طرفی پرهیز کنیم ادامه داد: نصیحت من به طرفداران تکفیری‌ها و سکوت کنندگان این است که تجدید نظر کنند؛ چراکه اولین قربانیان داعش و جبهه النصره شما خواهید بود؛ اولین قربانیان تکفیری‌ها رهبران و نمایندگان جریان المستقبل خواهند بود.

حسن نصرالله با مخاطب قرار دادن مسیحیان لبنان پرسید: آیا موضع رهبران ۱۴ مارس شما را از کشتار و خون‌ریزی و تخریب کلیساهایتان در امان نگه خواهد داشت؟

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: داعش از شهری به شهر دیگری منتقل می‌شود و تحت نظارت آمریکا از سوریه به عراق می‌رود. کسانی که به آمریکا متکی هستند نه تنها نمی‌توانند موصل را باز پس بگیرند، بلکه الرمادی را هم از دست می‌دهند.

وی تاکید کرد که عراقی‌هایی که منتظر آمریکا نبودند، توانستند دیاله و بخش اعظمی از صلاح الدین را بازپس بگیرند و مانع پیشروی تکفیری‌ها شوند.

سید حسن نصرالله همچنین به درگیری‌های مرزی مقاومت و ارتش سوریه با عناصر تکفیری از جمله منطقه القلمون اشاره کرد و گفت: نبرد القلمون تا امن شدن همه مرزهای لبنان و سوریه ادامه دارد.

وی با دعوت همگان به پذیرش مسئولیت خود در قبال خطرات و لزوم خروج از بی طرفی گفت: برخی در جریان ۱۴ مارس بین نظام بشار اسد و داعش و جبهة النصره مانده‌اند و من به آن‌ها می‌گویم که از پیروی داعش و النصره بترسید، اگر نظام سوریه پیروز شود، ما سلامتی آن‌ها را تضمین می‌کنیم اما اگر داعش یا النصره پیروز شوند آیا آن‌ها می‌توانند جان خودشان را تضمین کنند، چه برسد به امنیت مردم لبنان؟

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: اشتباه است که درگیری‌ها در مرزهای لبنان را به جنگ حزب الله جهت همراه کردن ارتش با خود تفسیر کرد؛ بلکه این جنگ دولت لبنان است که ما از ارتش جهت انجام وظایف خود حمایت می‌کنیم.

دبیرکل حزب الله در ادامه به منطقه مرزی عرسال اشاره کرد و گفت: به ما گفتند که این نبرد عرسال با عناصر تکفیری بر عهده دولت لبنان است و ما هم غیر از آن نمی گوئی‌ام و من می دانم که اغلب ساکنان عرسال سنگینی این مسئولیت را به دوش می‌کشند. به ساکنان عرسال می گویم که ما آماده کمک به شما هستیم اما دولت باید مشئولیت آن را بر عهده بگیرد.

سید حسن نصرالله معدله ارتش، مردم و مقاومت را معادله پیروزی و و مواجهه به هر گونه تهدید دانست و آن را یک معادله طلایی توصیف کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه یکی از نقطه قوت‌های اسرائیل در طول تاریخ تکه تکه کردن صحنه مبارزه است، گفت: تکفیری‌ها هیچ وقت زا خطر اسرائیل سخنی نمی‌گویند و ما همگان را به وحدت در مقابله با تکفیری‌ها دعوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر جلوی پیش‌روی داعش در سوریه گرفته می‌شد، هیچ وقت آن‌چه در عراق رخ داد، اتفاق نمی‌افتاد، تمام کسانی که در سوریه حاضر به پذیرش مسئولیت خود در قبال مبارزه با داعش نشدند، در اتفاقات عراق نیز شریک‌اند.

نصرالله با بیان اینکه ما در کنار ارتش و مردم سوریه در تمامی مناطق حضور داریم، این حضور را در راستای دفاع از همه مردم سوریه، عراق، لبنان و یمن دانست.[12]

ظریف: گروه تروریستی داعش همه کشورها را در معرض تهدید قرار داده است

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش را جدی بگیریم؟محمد جواد ظریف که سه شنبه هفته گذشته با خبرنگاران گفت وگو می‌کرد در پاسخ به سوالی درباره دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با تنش‌های روز افزون منطقه گفت: مشکل ما مربوط به دیدگاه‌های متفاوت نسبت به واقعیت منطقه است؛ کشورهای این منطقه با چالش‌های متعددی روبرو هستند که شامل همه کشورها است و گروه تروریستی داعش همه کشورها را در معرض تهدید قرار داده است.

وی افزود: اگر پیرامون اختلافات فرقه ای و تاریخی سخن بگوییم این تهدیدی برای همه ما است و اگر موضوع ما جنگ و ترور باشد این خطر سراسر منطقه را تهدید می‌کند لذا تنها راه برون رفت از این بحران کار مشترک علیه این مشکلات است نه تحرک علیه یکدیگر.

ظریف ادامه داد: باید در منطقه همدیگر را بپذیریم و هیچکس را نمی‌توان از این منطقه حذف کرد و ما کشورهای منطقه به دلیل بافت جغرافیایی در کنار هم زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که همسایه نباشیم و لذا به درک این حقیقت نیاز داریم که بنا به مبانی مشترکی که داریم باید با هم همکاری کنیم.

وی ادامه داد: در آن زمان نیز می‌گفتیم که صدام برای همه کشورها خطر آفرین است و امروز هم می گوییم که داعش خطر و تهدیدی برای همه ماست و کشمکش‌های طایفه گرایانه برای همه ما خطرآفرین است.

وزیر خارجه کشورمان یاداور شد بزرگ‌ترین اولویت ما ثبات منطقه است و هرچه این منطقه را تهدید کند آن را علیه خود می دانیم و بر این باوریم که داعش تهدیدی علیه ایران نیست اما تهدیدی برای همسایگان ماست و برای ما هرآنچه امنیت منطقه را تهدید کند نیز خطرساز است.[13]

وزیر اطلاعات: تمام تیم‌های مرتبط با داعش در کشور، شناسایی و دستگیر شدند

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش را جدی بگیریم؟البته هم‌راستا با توجه به خطراتی که از سوی تروریست‌های تکفیری کشورمان و کل منطقه را تهدید می‌کنند، جمهوری اسلامی ایران اقداماتی برای ایجاد امنیت انجام داده است. در همین خصوص حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، از شناسایی کامل هسته‌ها و تیم‌های مرتبط با داعش یکی پس از دیگری خبر داد و گفت: امکانات و اطلاعات آنان ضبط شد، نفراتشان زیر ضربه قرار گرفتند و با وجود تمام مساعدت و حمایت‌های صورت گرفته از داعش توسط سرویس‌های جاسوسی هنوز نتوانسته‌اند گوشه‌ای از جمهوری اسلامی ایران را به ناامنی بکشند و موفقیتی کسب نکردند که این یک امر تصادفی نیست.

علوی اضافه کرد: چندین عملیات بر یک جریان ضدانقلابی و تروریستی در غرب کشور صورت گرفت و نفرات مؤثر آنان به هلاکت رسید. اخیراً سردسته گروهک تروریستی به عنوان انصارالفرقان در جنوب شرق کشور، زیر ضربه قرار گرفت و فردی به نام هشام عزیزی معروف به "ابوحفص" و نفرات زیادی که برای عملیات انتحاری آماده کرده بودند و اقدامات آن‌ها در استان‌های مختلف شناسایی شدند و همه آن‌ها زیر ضربه قرار گرفتند.

وی همچنین از انهدام یک گروهک تروریستی که چندین معلم و بسیجی در سیستان و بلوچستان را ترور کرده بودند خبرداد، افزود: از این تیم 350 کیلوگرم مواد منفجره کشف و شناسایی شد و امکان عملیات بمب‌گذاری از آن‌ها گرفته شد.

وزیر اطلاعات گفت: همچنین تروریست‌هایی که در یک عملیات تروریستی ناجوانمردانه چادر خدماتی نیروی انتظامی را در حمیدیه خوزستان مورد هدف قرار داده بودند و 3 تن از عزیزان را به شهادت رساندند و دو تن را زخمی کردند در مدت کمتر از 10 روز شناسایی و دستگیر شدند و در اختیار قوه قضائیه قرار گرفتند. همچنین وزارت اطلاعات در آزادسازی سربازان عزیزی که گروگان گرفته شده بودند نقش اساسی را ایفا کرد و در شناسایی پیکر شهید دانایی‌فرد که یکی از این سربازان بود در انتقال پیکر آن شهید به کشور اقدامات موثری انجام داد.

علوی با اشاره به عملیات آزادسازی دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم که وزارت اطلاعات با اشراف فراگیر خود تمام حرکات دشمن را زیر نظر دارد و هرجا که دشمن قصد توطئه داشته باشد، «باز شکاری» وزارت اطلاعات بر آن‌ها فرود آمده و آن‌ها را در چنگال قدرتمند خود می‌گیرد و امکان هر توطئه‌ای را از آن‌ها سلب می‌کند.[14]

خواب خرگوشی که داعشسردار دهقان: داعش توان تهدید مرزهای ایران را ندارد

پس از سخنان علوی، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه افتتاح مرحله دوم مسجدالنبی (ص) شهرقشم اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش توان و ظرفیت تهدید کردن مرزهای ایران را ندارد و ما این گروهک را تهدیدی برای خود تلقی نمی‌کنیم، جامعه ایرانی نیز پذیرای حضور نیروهای گروهک تروریستی داعش نیست.

وی افزود: به طور قطع توان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ایران در حدی است که می‌تواند هر حرکتی را از طرف این گروهک پیش از آغاز خنثی کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: هر حرکت گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی ایران رصد می‌شود.

سردار دهقان با بیان اینکه اگر گروهک تروریستی داعش توان انجام حرکتی علیه امنیت ایران را داشت تاکنون اقدام‌های خود را آغاز کرده بود، تصریح کرد: اما توانمندی نیروهای نظامی، امنیت و انتظامی ایران سد راه تحرکات آن‌هاست.

وی تأکید کرد: آنچه برای ما مهم است تأمین امنیت مرزهای کشور است که با توانمندی، ظرفیت بالا و آمادگی نیروهای داخلی این مهم به بهترین شکل ممکن تأمین شده است.

سردار دهقان اضافه کرد: به طور قطع نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران هر حرکت تهدیدکننده امنیت کشور را جواب سختی خواهند داد.[15]

توصیه امام جمعه موقت تهران به دستگاه دیپلماسی درباره داعش

چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش را جدی بگیریم؟حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت امروز تهران طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت، با اشاره به خطر منطقه‌ای داعش خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور گفت: من یک درخواست و توصیه به دستگاه دیپلماسی‌مان دارم و آن این است که امروز خطر بزرگ تکفیری‌ها هستند، خطر داعش یک خطر جهانی است وزیر سابق امور خارجه آمریکا در خاطراتش آورده است که با یکصد کشور و برخی کشورهای منطقه صحبت کردند و حاضر شدند منابع مالی مورد نیاز داعش و تکفیری‌ها را تأمین کنند که تأمین هم کردند و امروز دستگاه دیپلماسی ایران باید دنیا را متوجه خطر این گروهک خوارج، قانون نشناس، خدا نشناس، بی‌وجدان و آدم‌کش کند چون این گروهک تروریستی از هیچ جنایتی تاکنون دریغ نکردند.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: باید پرسید تاکنون دستگاه دیپلماسی ما در این رابطه چقدر با عربستان، قطر و ترکیه و کشورهای دیگر صحبت کرده است؟ برای افشای خطر تکفیری‌ها و داعش در دنیا تاکنون وزارت خارجه چه اقدامی انجام داده و چه گام‌هایی برداشته است؟ بدانند ما چاره‌ای جز دفاع نداریم، در عراق و سوریه واقعاً با هستی‌مان دایرم از موجودیت خودمان دفاع می‌کنیم ولی این راه‌حل نظامی ندارد و انشالله شکست می‌خورند و این منطقه گورستان داعش خواهد شد اما این آتش خاموشی ندارد و یک جریان فکری است و بر وزارت خارجه و دولت ما واجب است که از این ظرفیت غیرمتعهدها استفاده کند و یک ارتباط بسیار فعالی را با این کشورها به راه بیندازند.

وی با بیان اینکه امید به آمریکا در مذاکرات اشتباه است چون همه شاهدیم که همواره دبه درمی‌آورند، گفت: ثانیاً ادعا کردند که می‌خواهیم از سایت‌های نظامی و دفاعی ایران بازرسی کنیم و شما هم گفته‌اید ما می‌خواهیم مدیریت کنیم و چشم شما را ببندیم، رضایت آژانس برای دنیا معتبر است و آن‌ها هم می‌گویند ایران با ما همکاری نکرد و عملاً مجوز حمله نظامی به قدرت‌های بزرگ دادن است و باید برای این مسائل فکر جدی بکنیم و هم افکار عمومی را توجیه کنیم و هم برای چاره‌جویی در امر افشای جنایات داعش و تکفیری‌ها یک حرکت موفق جهانی داشته باشیم.[16]

اردن و عربستان در تیررس داعش

این درحالی است که با رصد فعالیت‌های گروه‌های تروریستی از جمله داعش در منطقه می‌توانیم به میزان فعالیت این گروهک تروریستی چندین ملیتی پی ببریم. درحالی که عربستان سعودی خود را مشغول جنگ علیه مردم مظلوم یمن کرده است، ماری که در آستین پرورده در حال نیش زدن و فعالیت تروریستی در این کشور است.

اقدام تروریستی در عربستان علیه شیعیان این کشور در حال انجام است و طی هفته‌های گذشته چندین بمب گذاری در مساجد شیعیان عربستان انجام شده است که به شهید و زخمی شدن بسیاری انجامیده است. [17] این حملات تروریستی دیروز نیز مداومت یافت و برخی اخبار نیز از نفوذ و فعالیت داعش در اردن حکایت می‌کند.

کارشناسان در این باره مطرح می‌کنند، با توجه به تهدیدات داعش بعید نیست در آینده حملات و انفجارات علیه شیعیان عربستان ادامه یابد. حتی این احتمال وجود دارد که داعش از کنترل عربستان خارج شده و منافع این کشور را هدف قرار دهد. اگر اوضاع به چنین سمتی سوق یابد، آل سعود ناچار به بازنگری در سیاست‌های خود نه تنها در قبال یمن و شیعیان و جمهوری اسلامی ایران هست، بلکه ناگریز خواهند بود به کنترل داعش و چه بسا مبارزه با این گروه بپردازند.

گلوبال ریسرچ: آمریکا داعش را برای مقابله با نفوذ ایران ساخت

گزارش پنتاگون و آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا نشان می‌دهد ایجاد داعش برای مقابله با نفوذ ایران بود.

مرکز تحقیقات گلوبال ریسرچ در گزارشی تحلیلی نوشت: آمریکا و ائتلاف تحت امرش برای مقابله با نفوذ ایران و انزوای بشار اسد، به ظهور داعش کمک کردند. در واقع داعش در آمریکا ایجاد شد. این در حالی است که آمریکا تظاهر به مقابله با داعش می‌کند. آمریکا و همپیمانانش می‌دانستند که القاعده عراق در فاصله سالهای 2009 تا 2012 افول کرده بود اما به علت شبه نظامی‌گری در سوریه دوباره احیا شد. با وجود همه این تحولات، آمریکا و همپیمانانش همچنان به کمک مالی، تسلیحاتی و آموزشی خود به همین گروه‌های تندرو ادامه دادند، آن‌ها به طور خاص این کار را کردند چون از دیدگاه آن‌ها ظهور این گروه‌ها دارایی مهمی برای رسیدن آمریکا به اهداف ژئوپلتیکی‌اش محسوب می‌شد هر چند در همین زمان این گروه‌ها مرتکب جنایات شنیعی می‌شدند.

گزارش هفت صفحه‌ای آژانس اطلاعات دفاعی (DIA) آمریکا که تاریخ آن به اوت 2012 مربوط می‌شود و اخیراً نیز با توجه به قانون آزادی اطلاعات در آمریکا منتشر شده است، به طور خاص بیان می‌کند که مخالفان سوری در آن زمان یک مسیر روشن فرقه‌ای در پیش گرفته بودند و اینکه سلفی‌ها، اخوان‌المسلمین و القاعده عراق نیروهای اصلی محرک شورش در سوریه بودند.

در ادامه تحلیل گلوبال ریسرچ از گزارش اطلاعاتی پنتاگون آمده است: قدرت‌های حامی مخالفان سوری دقیقاً همین را می‌خواستند تا رژیم سوریه را منزوی کنند چون از دید آن‌ها رژیم سوریه عمق راهبردی گسترش شیعه بود در حالی که ایران و عراق نیز بخش لاینفک این گسترش بودند.

گلوبال ریسرچ می‌نویسد؛ سقوط موصل و رمادی چیزی نبود که آمریکا مخالف آن باشد بلکه مطلوب آمریکا بود... عامل فرار نیروها برخی فرماندهان ارتش عراق بودند از جمله یک فرمانده نظامیان تحت امرش گفته بود که دیگر تیراندازی نکنند، تفنگ‌های خود را به شورشیان تحویل دهند، لباس‌های یونیفورم خود را از تن در بیاورند و از شهر خارج شوند. موصل تسلیم 1300 داعشی شد! سقوط شهر رمادی هم که اخیراٌ صورت گرفت همانند سقوط موصل مشکوک است. ائتلاف تحت امر آمریکا که وعده داد تا از عراق در برابر داعش محافظت کند اساساً اجازه داد تا رمادی سقوط کند چون این ائتلاف در زمان نبرد رمادی فقط هفت حمله انجام داد. این تعداد حمله بسیار اندک است.

این گزارش می‌افزاید: وحده الجمیلی مشاور رئیس پارلمان عراق در واکنش به سقوط شهر رمادی گفته بود: «این سقوط چه ناشی از خیانت، غفلت و یا توطئه منطقه‌ای و بین‌المللی بوده باشد اما ائتلاف بین‌المللی در آن نقش بدی داشت. مردم دیدند که ائتلاف بین‌المللی برای داعش سلاح می‌ریخت. آن‌ها تسلیحات سنگین را برای نیروهای تروریسم در رمادی ریختند. این اقدام نیروهای ائتلاف بین‌المللی یک خیانت است».

گلوبال ریسرچ می‌افزاید: این نخستین بار نیست که یک سیاستمدار عراقی، ائتلاف آمریکایی را به ریختن تسلیحات و کمک به داعش متهم کرده است بلکه این پدیده‌ای است که مدتی در جریان بوده است. در یک مورد دو هواپیمای انگلیسی به وسیله عراقی‌ها سرنگون شدند. عراقی‌ها مطرح کرده بودند که این هواپیماها مشغول ریختن تسلیحات برای داعش بودند. عکس‌هایی به عنوان مدرک از این هواپیماها گرفته شد.[18]

بااین‌حال به نظر می‌رسد ائتلاف بین‌المللی جهت به هم ریختن اوضاع منطقه خاورمیانه با علم کردن گروه‌های تروریستی ازجمله داعش صورت گرفته است و در برخی از موارد مانند سقوط شهر الرمادی و خیانت آمریکایی‌ها در این منطقه، سیاست شوم آمریکایی‌ها را آشکار می‌سازد. البته گرچه حکومت‌های خودکامه مانند آل سعود به برافروختن آتش جنگ و ناامنی در منطقه کمک می‌کنند اما به نظر می‌رسد در آینده این کشورها نیز در آتشی که به پا کرده‌اند گرفتار خواهند آمد. اما موضوع محوری در این زمینه هوشیاری ملت‌های مسلمان برای جدی گرفتن خطر دشمن از جمله داعش است که بایستی بر اساس سخنان سردار سلیمانی این موضوع را نیز جزو منافع ملی کشورمان به حساب آوریم و هوشیاری خود را در قبال این تهدیدات از دست ندهیم؛ چراکه غفلت در این باب ممکن است آثار خطرناکی در پی داشته باشد که با توجه به حضور ایران در منطقه پر تلاطم خاورمیانه، کشورمان نیز در این زمینه آسیب ببیند.



[1] - http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=29792

[2] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/420313

[3] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/420842

[4] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/420581

[5] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422284

[6] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/420379

[7] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/420576

[8] -http://www.isaar.ir/prtjtvevxuqe8vz.fsfu.html

[9] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422438

[10] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422276

[11] -http://www.mashreghnews.ir/fa/news/421656

[12] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/420587

[13] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/421685

[14] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422337

[15] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422289

[16] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422355

[17] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422483

[18] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/420689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 311
  • در انتظار بررسی: 48
  • غیر قابل انتشار: 136
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    داعش یک جریان است که از خشونت و بی قانونی و بی عدالتی و تبعیض زاده شده و آلت دست استمار واقع شده است اگر ملت و حاکمیت هر مملکتی با هم باشند پدربزرگ داعش هم کاری نمی تواند بکند چه خواسته داعش . در ضمن جریان داعش یک نیروی داخلی است با حمایت خارجی .
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    13 1
    داعش را دست کم نگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید و با کشورهای منطقه گفتگو کنید و اختلافات را کم کنید
  • ehsan ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 4
    واقعا درسته اما گوش شنوا نداریم... مطمین باشید سوریه سقوط میکنه و ایران باید بجای خرج کردن در سوریه به فکر مرزهای خودش باشه.خطر داعش خیلی جدیه و نباید دست کم گرفتشون...
  • مجيد ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    3 1
    حتما بايد تو تهران بمب گذاري بشه تا بعضي ها به خودشون بي يان. بر فرض مثال . اگر دمشق سقوط کنه تمام تروريستها از سوريه وارد عراق ميشن. و آماده ضربه زدن به ما. کافيه يه جرقه کوچيک زده بشه تا رسانه هاي صهيونيستي و عربي روش نفت بريزن. يه عده انسان درنده و وحشي که جز کشتن سر بريدن مثله کردن تجاوز کردن و به بردگي بردن چيزي نميدونه دقيقا پشت مرزهاي ما نشستن. کاري کنيد.
  • رضا ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    چرا باید منتظر بمونیم که به 40 کیلومتری مرزامون برسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا همین الان نباید با تمام توان تو عراق سرکوبشون کنیم؟؟؟وقتی به 40 کیلومتری مرز ما برسن یعنی اینکه اینقد قدرتمند شدن که تونستن به این نقطه برسن.عربستان سعودی داره مردم مشروع یک کشور رو قتل عام میکنه به این بهانه که احتمال داره براشون تهدید باشه..ولی ما باید منتظر باشیم و دست رو دست بذاریم تا داعش بزرگ بشه و خودشو برسونه به 40 کیلومتری مرز ما
  • محسن ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    3 2
    مسلما داعش كه اعضاي آن از اراذل و اوباش سراسر جهان مي باشند كه جز قتل و خونريزي ، چيز ديگري نميدانند و انجام نميدهند و نيز راه بازگشتي به كشورهاي متبوع خود ندارند ، خطر بزرگي براي مردم منطقه بويژه كشورمان هستند. اينكه گفته شود داعش جرات نداره ، داعش در حد و اندازه ما نيست ، داعش را بزرگ نكنيم ، داعش تواني نداره و... . سپس با اين حرفها خودمان را توجيه كنيم و هيچ گونه اقدام موثر پيشگيرانه اي انجام ندهيم ، كار بسيار اشتباهي انجام داده ايم كه براي جبران آن بايد بسيار هزينه كينم.
  • عااااااشق وطن ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    8 0
    بیا داعش نجس اگر جرات دارین بیاین. بخدا قسم آماده تر از همیشه منتظریم از 40 کیلومتری این ورتر بیاین. ما فرزندان عاشورا هستیم.
  • yaser ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    فکرشو بکن برای مقابله با داعش چهار پاسگاه با ده نیروی نظامی وجود داشته باشه!خخخخخخ آخه با چه رویی میان میگن که داعش اگر به 35 کیلومتری برسد پودرش میکنیم؟ اگه وزارت اطلاعات نبود فاتحه این چهارتا پاسگاه با 4تا انتحاری خونده شده بود! عایا قبول ندارید حرفمو؟
  • کاتب ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    عالی
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    اسلام به فرزندان خود افتخار می کند
  • صاعقه ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    داعش رو باید جدی گرفت.عراق و سوریه هم جدی نگرفتن و این بلا اومد سرشون. برخورد با داعش بسیار باید بی رحمانه باشه به گونه ای که احدی ازشون فرار نکنه.همشون باید نابود بشن.ضمنا کاش جنگنده ای سوریه به ایران منتقل بشه تا حداقل به دست داعش نیفته و ما ازشون استفاده کنیم علیه داعش. سوریه جنگنده هایی مثل سوخو24 و میگ29 داره که اگر به دست داعش بیفته خطرناک میشه.الان ارتش سوریه داره نیروهاشو در دمشق متمرکز میکنه و جنگنده هاشم داره به فرودگاه دمشق میاره که این فرودگاه فکر نکنم بتونه تمام جنگنده های این کشور رو در داخل خودش جا بده.
  • الیاس ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    برای نابودی اسراییل مجبورند با داعش وقت بخرند - کلید حل مسله داعش کشور (( اردن است ))
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    کشورهای ضد ایرانی و کلا کسانی که ضد ایران هستند برای کشتار و قتل و عام به گروه های تروریستی کمک میکنند و هیچکس واکنشی نشون نمیدند بهش. اونوقت هلال احمر بخواد کمک کنه به کشورهای مظلوم، داد و فریادشون در میاد. این کجاش بده که ما به حق کمک کنیم
  • ايراني ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    مرگ بر آل سعود
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 1
    کشورهای منطقه خودشان داعش را ایجاد کرده اند.
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    عجب حماقتی.
  • سراج ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    سلام مشرق میدونم نظرمو چاپ نمیکنی ولی جهت اطلاع خودت داعش در داخل خاک خود ایران بشدت در حال نیرو گرفتن است در استان هرمزگان و سیستان این آمار بیشتره من از دوستان مینابی خودم شنیدم که یک سری منحرفین وهابی حتی پولهای بزرگ در حد میلیاردی برای داعش میفرستن و نفراتشون هم اول به پاکستان میرن و6 ماه اموزش و از اونجا به شامات و عراق اعزام میشن و حدود نیمی از اموزش دیدگان به ایران عزیز بر میگردن دوستان خطر جدی تر از این صحبتهاست من کس خاصی رو مقصر نمیگم ولی تعلل یکسری مسولین بد تمام میشه برامون
  • مجتبی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    3 0
    خب چرا به حرف ملت گوش نمیدن اینا؟ من سربازی معاف هستم ولی من حاضرم به عنوان مدافع حرم اعزام بشم..اید چیکار کنم؟ بابا یه گردان بسیجی داوطلب اعزام کنین تا ماها هم سهمی داشته باشیم دیگه!!!! مگه باباهامون رفتن جنگ ترسی داشتن؟ واسه ناموسشون رفتن واسه کشورشون رفتن... خب ما هم بچه های هموناییم دیگه!!!! هیچ ترسی از داعش و امثالهم نداریم....
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    به همه کامنت گذاران مشرق. سردار سلیمانی منظورش این نبود و رهبری هم منظورش این نبود. حرفهای مشرق در مورد داعش هم بشدت اغراق است. داعش در مناطق عرب سنی سریع پیشروی می کند اما در مناطق شیعه نشین و کرد نشین زمین گیر می شود چون دلیل پیروزیهایش حمایت مردم محلی است. والا داعش حریف یک روساتای شیعه هم به راحتی نمی شود. اما منظور رهبری از جنگ نیابتی ابدا داعش نبود بلکه کنایه ایشان در مورد حوادث اخیر مهاباد و ایرانشهر و تبریز بود. رهبری می داند که ایران روی بمب ساعتی خوابیده است و خطر اصلی از داخل مرزها است نه بیرون مرزها. و وقتی این خطر ایجاد شد البته که داعش هم فرصت ابراز وجود پیدا می کند. ما باید در عین افزایش حمایت از سوریه و عراق و افزایش وحدت در داخل، به فکر مبارزه با ریشه ایسن مشکلات باشیم. امام خمینی گفت اولین ناو آمریکا را بزنید اما نخواستند آن بزنند . همه این مشکلات هم به خاطر آن ترس ما شروع شد. سر رشته داعش و النصره و همه این گروههای تکفیری در کل دنیا در دست اسراییل است و هدف از این پروژه هم تامین امنیت اسراییل با ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان است. اما اگر اسراییل بداند این قمار برایش گران تامام می شود و امنیتش را به خطر می اندازد آن رذا ادامه نخواهد داد. کافیست رسما به اسراییل ضرب الاجل بدهید و چند صد موشک را به سوی تلال آویو نشانه بگیرید و با رابط هایتان به آنها بفهمانید که اگر افسار داعش را نکشد تل آویو را خواهید زد. در این صورت است که است خواهید دید این گروهها فورا ناپدید خواهند شد.
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    جناب وزیر دفاع باید سریع سوریه را ننجات بدهید. امنیت ما در عراق و سوریه تامین می شود. توطئه بین المللی برای ایران است. خواهش می کنم از اینکه به 40 کیلومتری و 100 کیلومتری رسیدند پاسخ می دهیم بپرهیزید. موضوع یک جریان قدرتمند سیاسی- مذهبی و نظامی هست. پیوند این سه در داعش خطرناک است. برادران عزیز مسولین عزیز باید به کمک سوریه رفت پادگان ها را در مرزها مستقر کرد. نه در شهرها. سریه اقدام کنید. 95 درصد مردم اکنون احساس ناامنی دارند. چطور وزیر محترم و عزیز دفاع نگرانی نداری . برادر عزیزم سردار بزرگ سلیمانی درست می گوید. جنگ باید در سوریه و عراق محدود شود نه در صد یا 40 کیلومتری. همه مردم منتظر واکنش هستند. عراق تحت کنترل است نگرانی در سوریه است.
  • احسان ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    عزیزان بحث بحث جنگیدن نیست میریم تا پای جون مقاومت میکنیم اما بحث اینه که امنیت ما به خطر میفته و ما رو از مسیر پیشرف نگه میداره.یه نگاهی به نقشه ی جهان بکنید ببینید بیشترین درگیری و خونریزی و نا امنی در بین مسلمون هاست که داعش مهم ترین خطر برای امنیت مسلمین هست من هم معتقدم اصلا نباید اجازه بدیم به 40 کیلومتری برسن حمله کنیم اونم یه پاتک درست حسابی که کلا نابود بشه داعش های ملعون خاک بر اون سرشون که امنیت رو از شیعیان و مسلمین گرفتم حاضرم برای کوبیدن سرشون حاضر بشم.
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    یعنی ما در مهاباد و تبریز جنگ داشتیم؟!؟!!؟!؟
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    مومن از یه سوراخ ذو بار گزیده نمیشه . خیلی ها خیال میکنند اگه داعش بخواد حمله کنه از مرزهای شرقی و غربی این کارو میکنه ! در حالیکه دشمن از جایی که انتظارشو نداریم به ما ضربه میزنه مثل شمال کشور که امنترین مرز ایران رو داره و با توجه به نفوذ پیدا و پنهان داعش در کشورهای همسایه باید تمام مرزها رو حفظ کرد تا .......
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    موافقم .
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    آقایان وزارت خارجه و دولتی ها داعش را ول کرده اند چسبیده اند به مذاکرات هسته ای.
  • رئوف ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    دوست عزیز اهل سنت ایران هیچ گاه طرفدار دیدگاه افراطی نبوده اند. با این گونه نظر ها و شعارها فکر میکنید چقدر به موضوع کمک میکنید.
  • محمد ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    این جوگیر شدن یه روز کار دستت میده ها، خودتو کنترل کن...
  • مجيد ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    دوستاني که ميگن داعش خطري براي ما نيست. در حد ما نيست. جرأت حمله نداره... لطفا بگن مستشاران نظامي ما الان در سوريه و عراق دارن چه کار ميکنن. اين همه مدافع حرم که شهيد شدن براي چي جون دادن....يه ريگي شرق کشور رو بيچاره کرده بود. خودتون جنايتهاشو بشماريد. خيلي زياده. يادتون که هست. پس اينو بدونيد داعش عددي هست. و جنگيدن با کسانيکّه به قول خودشون ايدئولوژي دارن کار سختي هست. از جان دادن نميترسن پس انتحاري ميبندن. پس جرأت دارن به سمت ما بي يان. مخصوصا که براي ما شيعه ها دندان دندان ميزنن.
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 2
    خدا بیامرزه اون پدرت بزرگوارتو حاج قاسم .بیخودی نیست که عاشقتیم من از کرمانشاه نظر میدم خداشاهده دیروز گل انباشته شده در حلق خودم رو حس میکردم هممون داریم بیماری چشمی میگیریم این خاک جز ضرر چیزی نداره ناموسا درستش کنید ممنون
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    پسر خوب پس فک کردی سپاه قدس و حاج قاسم الان دارند چکار می کنند؟! اینارو باید به کسایی گفت که میگن لزومی نداره ایران تو عراق و سوریه حضور داشته باشه
  • مصطفی ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    خیلی سخته ، شرایط بده ولی فقط اینا نیست که گفتید . من فکر می کنم باید بسیج عمومی را قوی تر کنیم و برای مردم دوره های اموزش بزاریم . وقتی که گرفتار شدیم وقت اموزش نیست زمان امتحان پس دادن. بچه های شب امتحان همیشه میفتن
  • محمد ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 1
    کجایند کسانی که میگفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. حالا خود را آمده فدا شدن کردند ؟
  • محمد ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    لطفا این تهدیدات روجدی بگیرید تا مثل بازی فوتبالمون که دست کم گرفتیم نبازیم
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    آقایان دولت وقتی سیاست تهاجمی را کنار میگذارند باید منتظر تهاجم باشند
  • محمد ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    کجایند کسانی که میگفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. حالا خود را آمده فدا شدن کردند ؟
  • فرهاد ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    3 0
    آفرین کاملا موافقم وهم میتوان بار دوش سنگین از سوریه وحزب الله برداشت
  • ع ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    از امروز اقدام میشه
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    پس چرا انقدر شعار ؟ قاسم سلیمانی میداند که داعش میخواهد به ایران حمله کند ولی همه مسئولان میگویند داعش نمیتواند یا در حد ایران نیست ؟ پس چرا کاری نمیکنید ؟ فقط منتطرید تا اتفاقی بیفتد ؟
  • کمال ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    ماکه نبودیم ولی 8سال بادنیاجنگیدیم کدامیک ازکشورهای عربی حتی یک عدد خودکاربه ایران کمک کردند که ماداریم این همه امکانات برای انها میفرستیم چرا اخه به فکرمردم خودمان نیستیم
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    من به این آتش سوزی های الکی در ایران مشکوکم .. کارخونه هایی که میسوزه یا لنج ها و ...
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    مستشاران ما همه جور جانفشانی می کنند اما مشکل مردم آن کشورها هستند.
  • علی ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    احمقانه فکر نکن .فکرت را از مرزها ی خود ساخته خارج کن
  • SMM ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    تو رو به خدا ، شما مشرقی ها که صداتون میرسه این پیام من رو انتشار دهید و به گوش مسئولین برسونید: به نظر من با توجه به تهدیدات منطقه سپاه فراخوان عمومی بزند برای آموزش نیروهای داوطلب و مردمی زیرا عده ی بسیاری هستند مثل من که آماده ی جانفشانی هستند اما آموزش ندیده اند. دشمنان تعدا بسیاری را برای مبارزه با جبهه ی مقاومت آموزش داده اند و می دهند اما ما دست بسته نشسته ایم. اگر کسی بتواند این پیام را به مسئولین منتقل کند و انجام ندهد والله باید جوابگو باشد.
  • Ali ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    بین تمام گوشزدها فقط کاملشو میشه توی حرفای سردار سلیمانی جستجو کرد..و کاملا درست گفته چون اون جانورهارو میشناسه پس منی که تو خونه خواب چطور میتونم درمورد زایش حرف بزنم..لطفا حرف سردار رو طلا بگیرید خدا یارتون
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    علی رفتی مدرک دکترا بگیری؟ خخخخ
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    بچه های شب امتحان همیشه موفقترن!
  • علیرضا ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    ببخشیدا الان سوریه و عراق و لبنان دارن ضربه میخورن چون حامی اصلی ایرانن وگرنه هدف اصلی ریشه اس خود ایرانه دوران جنگ لیبی و سوریه و چین به ایران کمک میکردن حالا تو برو فکر کن اگه ما حمایت نکنیم چی میشه کمال......
  • علیرضا ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    من که حرف غیر منطقی بدی نمیزنم که منتشر نمیکنی خدا ازت نگذره ادمین اگه منتشرشون نمیکنی *_*
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    تروریست ها بعد از سقوط بشار دو شاخه میشوند یک شاخه وارد لبنان میشوند به سراغ حزب الله می روند داعش هم به طرف عراق و ایران حرکت می کند
  • سربازولایت ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    باسلام وصلوات برمحمد(ص) وخاندان پاک ایشان وباسلام برپیرجماران ونایب آن امام خامنه ای برادر به نظرمون توبزرگ نشدی مغزت هم خیلی کوچیکه که از سیاست سردرنمیاره آخه میدونی اگه قضییه مقاومت فکر کنی مغزت سوت میکشه برو بزرگ شو بعد بیا نظربده ازم ناراحت نشو اگه کلاش مقاومت تو 8 سال دفاع مقدس نبود ماچی داشتیم .... لبیک یا زینب (س)
  • محمد ه ب ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    داعشه گنده نکنید
  • مهدی ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    لطفا از مسعوللین میخواهم که داعش را جدی بگیرند و مرزهای کشور را بشدت کنترل کنند.همچنین ماموراان نیروهای مسلح بایستی در اماده باش کامل باشند .
  • سربازولایت ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    باسلام اخوی با نظرت موافقم بابا انرژی هسته ای مگه مال کسیه مگه غرب وشرق ازتون اجازه گرفتن رفتن انرژی تولید کردن بابا به گور پدراونا به کسی ربطی نداره
  • مجید ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    یک مثل قدیمی هست که میگه آتش وقتی هیزم برای سوزوندن پیدا نکنه شعله های خودش رو میخوره تا خاموش بشه داعش هم دراصل برای مقابله با هلال شیعی منطقه به وجود آمد اما به علت مقاومت مناطق شیعه نشین وکرد نشین گستره نفوذشان در استانهای سنی نشین سوریه وعراق است وجنایتهای بیشماری علیه آنها انجام میدهند هدف بعدی که برای داعش قابلیت دسترسی بهتری داره کشور سنی اردن میباشد به شرط آنکه در عراق وسوریه به یک ثبات قدرت نسبی برسند حمله داعش به ایران نه برای اشغال بلکه به صورت ایجاد ناامنی مانند گروه ریگی خواهد بود و راه حل آن کارهای دقیق اطلاعاتی و دور نگه داشتن آنها از مرزهای غربی و شرقی بیش از شعاع 100 کیلومتری
  • فدائی داری ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    چشم قربان
  • امیر ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    با سخنرانی که این مشکل حل نمی شه یه فرا خوان یه لشکر پنجا ه میلیونی تشکیل بدییم آماده دفاع وحمله یاعلی.
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    بعد امتحاناي أين ترم همه ميريم فعلن استوى وارد نوكنيد.
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    ومكرو ومكروالله والله خيرالماكرين
  • .... ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    میگم اطلاعات رو دت کم نگیر.ریگی رو یادت رفت؟توی پایگاه های نظامی امریکا هم ازش عکس گرفتن.اطلاعات کارشو بلده
  • امید ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    داعش نیروی نوین اسراییل برای رسیدن به رویاهایش است و از نظر توان نظامی هم مورد حمایت است پس باید توان نظامی و اطلاعاتی و همچنین آ موزش همگانی را نه دوچندان بلکه صدچندان کنیم
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 1
    شما با عرض پوزش چقد کوتاه فکرید مطمئن باشید سوریه وعراق بزودی پاکسازی خواهند شد و دشمن فکر تعرض به ایران را نباید بکند بدلیل اینکه خودش میداند چه موشکهایی بر سرش میریزد
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    دو تا سوال اون هفتصد اسير داعشي رو چيكار كردن؟ و چرا چاه هاي نفتي كه در اختيار داعش ميباشد را با هواپيما يا موشك نميزنند تا درامد انها كم شود؟
  • عرفان ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    دیدگاه خوبی اگه سیاست خارجی ما قوی عمل کنه که بعید
  • عرفان ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    سوریه سنگر اول به هر قیمتی باید حفظ بشه
  • عرفان ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    یعنی از ۴۰ کیلومتری نمیتونن به موشک و یا توپخانه به شهرها و مرزهای ما خسارت وارد کنند؟ باید فکر این بود که اصلا تهدیدی در همسایگی نباشه چه برسه به ۴۰ یا ۱۰۰ کیلومتری.
  • عرفان ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    حالا ۳۹ کیلومتر بشه یعنی شما ....!
  • اسماعیل ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    یک سری هاشون رفتند لندن و کشورهای اروپایی و امریکایی پناهنده شدن. یک سری هاشونالان نشستن تو کافی شاپ ها و بحث های روشنفکرانه میکنند . یکسری هاشون هم در شرف گرفتن ویزا و فرار هستن. یکسری هاشون هم بسیجی ها وسپاهی هارو تشویق میکنند واسه نبرد با داعش
  • 100 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    کلا هدف داعش نابودی وکشتار شیعیان است وهدف اصلی آنها نهایتا ایرانه خطر بزرگ در کمین ملت ایرانه داعش را دست کم نگیرید جنگ با آمریکا یا جنگ با دیکتاتورهای مثل صدام راحت تر از جنگ با داعشه اینها نه ارتش کلاسیک دارند نه ذره ای رحم دارند ونه از جانشان می ترسند درسته صدام هم رحمی نداشت اما حد اقل از جانشان می ترسیدند
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    مرگ یه بار، شیون یکبار حضرت عباسی من دانشجو آماده ام. یه اعلان عمومی، یک ماه دوره و مانور. بعدش هم یا علی.
  • عرفان ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    به تعداد نفراتی که از انگلیس به عراق و سوریه رفتن ما مدافع داریم و یا فرستادیم؟
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    منتظریم که شب حمله فرا می رسد امر زفرماندهی کل قوا می رسد. دَمی که رمز یا علی به گوش ما میرسد پی نبرد خصم دون چو شیرها می رویم.
  • عرفان ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    همون افراد الان در سایتهای دیگه دارن جاهلانه در رابطه با داعش و مقاومت کامنت میگذارند.
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 2
    این همه بسیجی آموزش دیده داریم و هرکس بخواد آموزش ببینه بره بسیج
  • عالی ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    3 0
    از فرماندهان نظامی تعجبه می گویند داعش جرات حمله ندارد درسته نداره اما به وقتش این جراتو پیدا خواهد کرد
  • محمد علی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    به مسولان نظامی ؛آمریکا از اون طرف دنیا اومده خاور میانه میگه منافع من در خطر ،این همه آشوب کرده گروه توروریستی درست کرده ول کن هم نیست بعد شما دست رودست گذاشتینه،میگین اگه داعش اومد چهل کیلومتری ما اقدام میکنیم،مسولان نظامی ما؛خط مقدم ما خود عراق وسوریه هستن،داعش باید بیاد تو اتاق پزیرایمون تا خطرشو باور کنیم۳۷ساله جنگ شروع شده از جانب آمریکا واسراییل منتها میخوریم و نمیزنیم ، تا کی باید با دلار های قطر کویت وامارات وعربستان شیعه قتل عام بشه، وقت آن نرسیده پا خودشونم بیاد وسط یا حسین یا حسین یاحسین
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    جای گرم نشستی داری حرف میزنی. وزیر دفاع نه عصای موسی داره نه انگشتر سلیمان... اونم تو این شرایط تحریم و ...
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      و قدرت نظامی
  • ناشناس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    مسئولین
  • ناشناس ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    خیلی مطمئنی که بشار سقوط می کنه نه؟!!!!!!!
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    هیچوقت دشمنی که الان چهار سال هست که در جنگ و آماده هست را دست کم نگیریم خطر بیش از حد درکمین است باید یا علی بگوییم مثل مرد چنان درسی به آنها بدهیم که جرات تعرض به هیچ شیعه و هر انسان دیگری را نداشته باشند
  • محمد ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    دولت باید بوجه های نظای را افزایش بده
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    باید آماده جنگ شد
  • محمدرضا آرمان مهر ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    داعش جرات داره نزدیک یا وارد بشه اونوقت ما سرشون را میبریم و الله اکبر میگیم
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    راس میگه باو این ترم من 20 واحد گرفتم دهنم سرویسه شما لاقل جنگ رو بزارید بعد این ترم که ما بدرسامون برسیم. بعد این ترم یه تانک بمن بدید دیگه کاریتون نباشه.
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    با جناب SMM صددرصد موافقم . سپاه باید زودتر آموزشها رو شروع کنه.
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    خب جدی گرفتیم. الان باید چیکار کنیم؟؟
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    یه پیشنهاد الان که ارتش سوریه کم آورده حاج قاسم رو بفرستین سوریه تا هم روحیه القاعده ضعیف بشه هم ارتش روحیش بهتر بشه
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    هر نوع ايده اولوژي افراطي خطر جدي به حساب مياد و هرگز نبايد در مقابلش كوتاه اومد و بايد كاملا اگاه و هوشيار باشيم. دوستان مطلبي كه بهتره يادمون باشه اينه كه در دوران جنگ ٨ ساله ايران و عراق ،حافظ اسد -پدر بشار اسد-حمايتها و پشتيبانيهاي زيادي از ايران كرد .بنابراين ما با كمك به اونا درواقع قدرداني خودمونو نشون ميديم و جنگ با داعش هر كجاي اين دنيا به امنيت خود ما هم كمك خواهد كرد.
  • جواد ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    داعش در عین حال که کوچکه نباید دست کم گرفتش
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    آقایان به فکر ساماندهی واستخدام نیرو باشند ازاینکه هرروز از داعش سخن می گویید که یک بارمنفی به مردم وارد میشود آیا فقط داعش دشمن ماست به فکر ارتش مجهزباشید الان باید به فکر بسیج بود
  • سعید ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    داعش ساخته امریکا برای کاهش نفوذ ایران است ... میخواهند
  • حسین ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    سلام رهبرا،،،رهبرا،،، آماده هستم ، آماده،
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 3
    باید در مرز ودر همان حریم ۴۰ کیلومتر در جاهای مختلف که تردد کم یا وجود ندارد از دستگتاه‌های لرزه نگار و اکتشاف نفت استفاده کرد تا از حفر تونل توسط تکفیریها بسمت مرزها آگاهی حاصل شود.
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    باشه حتما باهاشون کفت و کو میکنیم.
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    مگه ایران فوتبال داره؟
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    چشم
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    آمادگی نه آماده باش
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    پنجاه میلیون؟یا خدا!!!!
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    شما که خبر ندارین حرف نزنی بهتره. یه تحقیق کوچیک کنی متوجه میشی چند تا تیپ ارتش تو مرزها بودن. تیپی که من توش خدمت میکردم هم قرار بود بره مرز که با آرام شدن اوضاع منتفی شد.
  • علی ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    داعش ساخته کشورهای غربی بخصوص آمریکا وروسیه میباشد و اهداف این کشورها هم رسیده که عبارتند از 1- پاکسازی کشورهای غربی وروسیه از ویروس تروریستها به طوری که این جنگ را به داخل خود کشورهای اسلامی منتقل کرده اند مانند چچنها که روسیه خیلی با انها درگیر بود 2- بد نام کردن اسلام تا مردم غرب وروسیه به دین اسلام روی نیاورند 3- ویران کردن وچپاول کشورهای خاورمیانه وایجاد امنیت برای اسراییل
  • محمد ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    جوگیر شدی باز !
  • parsa ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم برای بسیاری از مسولان و رسانه ملی و برخی مردم متاسفم هیچ کس خطر داعش را جدی نگرفته است گروهی که خدا میداند در حال حاضر چقدر نیرو دارد و اگر نیرو هایش را متمرکز کند چه فاجعه ای اتفاق خواهد افتاد مسولینی که میگویید داعش به چهل کیلومتری مرز های ما برسد اقدام میکنیم اخر به چه چیز فکر کردید و این را گفتید اگر داعش به چهل کیلومتری مرزهای ما برسد خود دارای چه وسعتی خواهد بود استعداد نیرو ها وادوات ان چقدر خواهد بود این همان طوطعه بزرگ است که برای ایران پیش بینی کرده اند وقتی داعش را میبینید که دیگر ابرقدرتی شده جوانان بسیاری را از دست خواهیم داد هر کس در این اوضاع سکوت کند در پیشگاه خدا پاسخگو خواهد بود
  • یا حسین ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    من از فرمانده سپاه تقاضا دارم جوانان و مردان داوطلب را برای جنگ خیابانی و چریکی (نه با اسلحه بی دقت کلاش بلکه با تفنگ های دقیق و نقطه زن) آموزش نظامی دهند تا آنها برای اینده نزدیک بتوانند از ایران و شهر های مقدس عراق دفاع کنند . اگر اینکار را نکنید دیر می شود ما باید علم و فن جنگیدن را به مردان این کشور در یک دوره فشرده و حرفه ای یاد دهیم.
  • صابر ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    ایران اگه وارد جنگ مستقیم با داعش بشه وشدت پیدابکنه مطمئنا کشورهای حامی داعش ساکت نمینشینند سعی میکنندبه ایران ضرباتی بزنندتاداعش راهی برای ورودبه ایران پیداکنه!دشمنان همه چیزرو برنامه ریزی وپیش بینی کرده اند.متاسفانه ایران تاکنون اقدام جدی برای روزهای سخت نکرده وبایست زمانی که داعش قدرت فعلی رو نداشت نابودش کنه.نابودی داعش یعنی بهم ریختن تمامی محاسبات دشمنان!درنتیجه اگه کار به جای حساس برسه شمشیردشمن درحمایت از داعش از رو بسته میشه!تدارک تمام عیارارتش وسپاه وبسیج مردمی درسایه اتحاد80میلیونی تنهاراه شکست دشمنان است.امروز بیش از هرزمان به اتحادوهمکاری مردم نیازهست.هشیازی مردم درسایه اتحادورهنمودهای مقام معظم رهبری قدرت لایزالی تشکیل میده که اگرتمامی کشورهای حامی داعش به صحنه مبارزه بیایندودرکناذداعش مزدور بجنگندبازهم توان مقابله با ایران رو پیدا نمی کنندوشکستشان قطعی است.البته خطر وجودحائنین به وطن روهمانگونه که درعراق وسوریه شکل گرفت نبایداز نظر دورداشت!
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    مسئله ی داعش هیچ راه حلی نداره. الا یک راه. حرکت به سمت بیت المقدس، و نابودی اسرائیل. یا علی
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    باید توسط اشخاص سیاسی که در کشورهای دنیا داریم و میتوان از آنها در عرصه سیاسی کاریاز آنها سود برد, حملات دامنه دار و موثری به سازمان به اصطلاح حقوق بشر انجام داد و تلاش کنیم تااین حرکت های زشت و پلید کشورهایی که در ساختن داعش و از این دست تروریست ها را,رسوا
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    آهن را فقط بايد با آهن پاره كرد اين حرف از عبدالله ننه يهودي اردني هستش اين طرح اونها براي از بين بردن مقاومت هستش اما از همين تاكتيك ميشود عليه آنها استفاده كرد يعني از امروز هر قبيله و عشيره اي كه با داعش بيعت ميكند بايد بطور كامل از صحنه روزگار محو شود تنها راه مبارزه با عشيره هاي مزدور همين است و بس
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    ما منطقه قصرشیرین هستیم پرنده هم از مرز نمی تونه رد بشه // بیا اینجا فقط از بالای پارک بسیج برجک ها و پاسگاهها رو بشمار بین 4 تا هستند؟؟؟
  • ehsan ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    دقیقا من هم همینو میخوام. آماده ی جان فدا کردن برای کشور عزیزم هستم
  • بختیار ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    این داعش نیست این نقشه شوم اسرائیل برای نابودی ایران واصل اسلام باکمک نوکرانشان درمنطقه ودنیا . به اسرائیل فتنه وشیطان فکر کنید ریشه ازخودش است بایستی اسرائیل را الان موشک باران کردحزب الله آماده شو وجهادکن که دیراست ریشه رابسوزان چه اززمین وچه ازهوا ، _____الله اکبر الله اکبر
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 1
    از طریق دیپلماسی و هماهنگی با همسایگان بر روی منافع مشترک این مشکل حل خواهد شد نه از طریق جنگ.
  • حاج محسن چاقو ساز ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 0
    ایران اسلامی پر است از سردار سلیمانی ها ، همت ها ، خرازی ها وهزاران فرمانده ی جنگی رشید . لذا هرگز گروه داعش نمی تواند وارد این کشور شود 0 چون فرزندان خمینی انان را زنده زنده خواهند خــــــــــورد0بسیجیان جان برکف منتظر قدوم نامبارک آنان هستند 0 یا مهـــــــــــــــــــدی ادرکنی
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    من نمیدونم داعشه یا داییشه یا عمشه ، هر کی به کشورم نگا بد کنه ، تیرتپرش میکنیم و ترپورش میکنیم شدید
  • سردار سلیمانی ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 0
    سلام دوستان خیلی تشکر. داعش نه گروهکاش به ما میرسه،نه زور و جرات و قدرتش به ما میرسه. .....
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    ما سرباز در رکاب رهبریم
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    آقا کمال عجب نخبه ای هستی مواظب خودت باش !!!!!!
  • رحمن ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    این داعش اسمش بنام البغدای در امده این ارتش امریکا است که از سرتاسر دنیا بشکل civilدر عراق و سوریه جمع شده اند و در دستور کار انها تغیر فیزیکی منطقه است تا هر چه بهتر امنیت اسراییل و هم اینده نفت را بسمت پالایشگاه های خود سرازیر داشته باشند هر کس الآن با داعش می جنگد باید بداند با آمریکا دارد می جنگد و با یهود اسراییلی دارد می جنگد پس هدف همه باید آمریکا باشد شکست حظور آمریکا در عراق همان شکست داعش است گول این نامردها را نخورید آمریکا در عراق است تا مطمئن شود داعش طبق برنامه دارد پیش می رود باید آنقدر خون آمریکایی را در عراق ریخت تا غلط کنند بار دیگر جرات ورود در این منطقه را پیدا کنند.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    حاج قاسم افتخار میکنم زمانی که نامت لرزه بر اندام دشمن می اندازد
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    حاج قاسم ها هل من ناصر ینصرونی را خوب درک کردند
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    حاجی میدانیم با چه مشقت ها و دشواری ها روبرو هستید برای حفظ آرامش, خدا توفیق دهد شهادت در حریم ولایت نصیبمان گردد.
  • ابراهیم ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    یه پیشنهاد: الان بهترین موقعیت است تا سلاح های مدرن ایران را سر داعشی ها تست کنیم آن هم نه در نزدیکی مرزها ی ایران بلکه در الرقه و سایر مراکز تجمع داعشی ها . از نظر قوانین بین المللی هم ما اجازه داریم برای دفاع از خودمان این اقدامات را انجام دهیم . مطمئنا اگر منتظر باشیم تا داعش به مرزهایمان حمله کند بعد ما دفاع کنیم ضرر خواهیم کرد پس بهتر است با حملات سازماندهی شده دقیق موشکی ، حملات مغناطیسی و نیروهای ویژه جنگ های چریکی به مراکز داعش ،از گسترش قدرت آنها پیشگیری کنیم و در ضمن مبارزه با داعشی ها با تست سلاح های پیشرفته مان دشمنان را با عواقب توطئه هایشان آشنا کنیم . البته ما می د انیم که سرداران با تجربه ایران اقدامات لازم را پیش بینی و اجرا کرده اند ولی مردم انتظار دارند بخشی از این اقدامات در حد امکان برای روحیه بخشی به مردم اطلاع رسانی شود . از جمله اقدامات خوب ایران سازماندهی نیروهای بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه است که بایستی پیگیری های بیشتری در این رابطه انجام شود . از همه این ها مهمتر حفظ وحدت در داخل کشور و پیروی از رهبر انقلاب است .
  • حسین ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 0
    الهم عجل لولیک الفرج امام زمان شیعیان منتظر ظهورتان هستند. تعجیل کن تعجیل کن تعجیل کن. ما شیعیان منتظرتان هستیم.
  • حسین ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج امام زمان شیعیان منتظر ظهورتان هستند. تعجیل کن تعجیل کن تعجیل کن. ما شیعیان منتظرتان هستیم.
  • پارساتنها ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    مشرق با اینکه سالهاست خواننده توهستم وهرورز چند بار بهت سر میزنم ومطالب سوره وعراق ولبنان رو کامل از تو آرشیو دارم وبرای مطلب بالا چهارمین نفر بودم کامنت گذاشتم وهمچنین دفعات قبل ولی توی بیمروت چرت وپرتهای مزخرف از دیگران را میگذاری ولی نظر مرا نمیگذاری نمیدانم چه پدر کشتگی ای بامن داری لعنت بتو ا
  • ناشناس ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    معلومه سربازى نرفتی .
  • عبدالله ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    به خدا روزی نیس که اخبار داعشو دنبال نکنم بچه هام بهم میگن داری دیوونه میشی آخه داعش کجا بوده!؟ولی شمارو بخدا داعشو جدی بگیرید ! مسوولین محترم داعشو جدی بگیرید!علما ! فقها ! فضلا!داعشو جدی بگیرید!به ما آموزش نظامی بدین تا همه آماده ی دفاع از میهن وناموسمون باشیم.شما رو به خدا حرف دل مارو به گوش مسوولین برسونین.
  • محمد ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    به آموزش ها بسیج آموزش نمی گویند آموزش تیراندازی کلاش آخه این هم آموزشه آموزش چیریکی باید ببینند
  • محمد ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    طبق روایات وارده شده سفیانی ولشکرسید خراسانی درمسجد سلیمان باهم درگیری شدید دارند وخونریزی بسیار خواهد شد ولی سرانجام لشکر سید خراسانی غالب خواهد شد
  • علیرضا ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    یا الله یا الله یا الله به صاحبالزمان اذن ظهور بده یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بقیام الحجت
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    یعنی اگه داعش بخواد نزدیک شه نیرو هواییمون باید پودرش کنه. اصلا چندتا موشک خوشگل بزنید تو سرشون. حوصلمون سر رفت
  • تکاور ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام دوستان من یک تکاور ارتشم و فرماندمون هم یک تکاور شجاع جانبازه شاید بشناسین دریادار حبیب الله سیاری خیالتون راحت چون : تا تکاور به تن زخمی خود جان دارد /دین اسلام در این مرز نگهبان دارد چه زمینی چه هوایی چه دریا دلان دریایی همه دور از خانواده هاشون برای حفظ این مرز تا اخرین قطره ایستاده اند. برامون دعا کنید. تا تکاور به تن زخمی خود جان دارد /دین اسلام در این مرز نگهبان دارد
  • کوروش ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    جناب محمد!هر وقت تو رفتی بجنگی ما هم میریم،ما بریم و تو بشینی عشق و حالت رو کنی.خیلی خوشت میاد اینجوری
  • ایرانی ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    هر کسی هر کاری که از دستش بر میاد نباید دریغ کنه مذاکرات اگر زودتر به نتیجه برسه مشکل نصف میشه به ظریف میدان دهیم در یک زمان نمیتوان با چند دشمن جنگید
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    تو سوریه با داعش بجنگیم بهتره یا کنار مرز خودمون باهاش بجنگیم؟؟؟
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    شما فرمانده ارتشی یا سپاه ؟؟؟!! که انقدر مطمئن نظر میدی!
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    فتنه ها و جنگ ها و علائم دارن روز به روز بیشتر میشن . از حمله داعش به دمشق گرفته تا تهدید عربستان سعودی و ... . اللهم عجل لولیک الفرج
  • سعید ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    فرزندان عزیزایران دشمنان ماازیمب اتمی مانمی ترسندبلکه ازوحدت وایمان ماهراس دارندچون مافرزندان محرم وعاشورایم وشعارمالبیک یاحسین است یاعلی
  • علی ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    آخ جون قطعا ریزگرداازبین میرن چون حاجیمون دست به کارمیشن.الهی دردت بخوره تو سرهرچی مسئول کم کاره
  • حسین ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    بسم الله.با کمال معضرت اما نباید جریان هسته ای را از یاد ببریم.چرا جنگ اصلی در این جریان است نه گروهکی به نام داعش بدانید که داعش در عراق زمین گیر خواهد شد و دلهره به مردم وارد نکنید اما جنایاتشان نیز باید نشان داده شود. آن چیزی که مطرح در مذاکره است امنیت ما و مراکز نظامی است که باید بگوییم اینجا پاشنه آشیل ماست.
  • منتظر ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    علمای اسلام به داد مردم برسید الان مردم به دلگرمی شما احتیاج دارن
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    به آقای علوی بگید بازم بگردید هست...
  • نادر ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    به مسئولين هشدار مي دهم كه داعش را جدي بگيرند زيراكه ممكن است به عنوان پياده نظام امريكاو اسرائيل به ايران حمله زميني وخود امريكاواسرائيل هم به بهانه ساخت سلاح اتمي به ايران بدون مجوز سازمان ملل حمله هوائي انجام بدهند وخسارت سنگيني به ايران وارد كنن
  • دیوید ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ما منتظریم که فقط حمله کنه ایران تا بفهمه چن چنده اگه به لطف حاج قاسم و دیگران نبود عمرا عراق بعد حمله های داعش10 روز بیشتر دووم می اورد... اما اینجا نه عراقه و نه سوریه که بی سر و صاحب باشه داعش اگه میتونست خیلی دلش میخاست به ایران هم حمله کنه ولی میدونست بعد حمله به ایران بیش تر از دوساعت دووم نمیاره چون که نیرو هایی تو سپاه و ارتش و بسیج وجود داره که ولش کن طولانی میشه .... آره داشییام الآن حدود 5 سالی هست جیتکاندو میرم ولی نه بسیج عضوم و نه هیچ جا ولی اگه داعش وجود کنه بیاد از یه طریقی با ضامن دارم میرسم خدمتشون.........
  • رضا ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    خدارو شکر توی ایران زندگی میگم اگه فقر هست اگه بیکاری و... اما امنیت هست این مهمه امنیت ... تا امثال سردار سلیمانی رو داریم از هیچ چیز نباید ترسید
  • ایرانی ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    این را تمام دنیا باید بداند که ایرانی برای حفظ وطنش و خاک پاکش جان و مال خود را فدا خواهد کرد و این را بارها و بارها در طول تاریخ غرور آفرینمان ثابت کرده ایم
  • شیران ایران ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    داعش هیچی نیست یک مشت وحشی گرسنه والبته احمق ومزدور که دارن نابود ومنقرض می شوند جرات دارند نگاه چپ به ایران اسلامی کنندحاشا وکلا زهی خیال باطل لعنت خدا بر این گروه تکفیری فاسق که ار نسل خوارجند...
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    داعش توان جسارت به مرزهای ایران عزیزرونداره ...ماایرانیم وایرانی؟!...
  • اکبر ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    با شیرهای آریایی طرفی اگه پاتو بزاری تو حریم ما
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    اقا داعشو جدی بگیریم اونا حدفشون ایرانه وبا گذشت زمان داعش در حال قویتر شدن هستن مذاکره به مشکل بخوره با داعش به ایران حمله میکنند. انگلسی ها یه مثال دارن که میگه هیچ دشمنی ضعیف نیست
  • عاشق ایران ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    من قربون خاک پاک ایرانم جانم فدای ایران باد هیچ کسی جرئت نزدیکی به ایران را تحت هیچ شرایطی ندارد ونخواهد داشت ..کافیست رهبرمان حکم جهاددهد تا تمامی دشمنان ایران را به خاک سیاه بکشانیم..سربلند وسرافراز باد ایران وایرانی
  • علی ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    یادمون نره که ابالحسن بنی صدر میخواست جبهه را از مرز دزفول ببنده و وای اگر زمان جنگ این کارو میکردیم الان مملکت مال ما نبود و الان هم میخواهیم مرز جنگو از 40 کیلومتری ببندیم باید دست به دست مردم عراق بدیم وبا سلاحهای جدیدمون درسی به داعش بدیم که راه برگشتشو فراموش کنه
  • حسین ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    داعشی جنایتکار فکر کردی سر بریدن مردان و زنان دست بسته نشانه قدرت است نه این نهایت ضعف جنایت کاری چون تواست . تو اگر مردی دست و بال همان ها را باز کن تا نشانت دهند سر بریدن یعنی چه .بدبخت این تصاویری که ار جنایاتت منتشر می کنی نه تنها مارا نمی ترساندبلکه حس انتقام مارا به تو پست فطرت بیشتر می کند در آرزوی روزی هستم تا امامم فرمان جهاد دهد به شرف و مردانگی ام قسم تا به تعداد زخم هایی که با دیدن این تصاویر بر قلبم نشاندی داعشی به جهنم نفرستم شربت شهادت ننوشم این تنها آرزوی من از خداوند متعال در این ماه خداست.
  • احمد ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام با حرف زدن کاری درست نمیشه پشت داعش گرم است با اتحاد و دیپلماسی با کشورهای همسایه می توان داعش را نابود کرد
  • ابراهیم ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    برای مقابله با گروهک کفار داعش باید مثل گرگ زمان خواب یک چشممان باز باشد
  • یک مالک اشتر ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    اینها از همان نسل شمر هستند که مثل اربابشان سر بریدن را یاد گرفتند خیمه آتش زدن را یاد گرفتند ولی یادشان رفت شمر را یک ایرانی کشت .بعد عاشورا ، سیلی مادرمان زهرا در کوچه ، فرق شکافته علی ، دستان بریده ابالفضل- همه ذوالفقارها را از رو بستند -منتظر روز دیدارتان هستم
  • امیر ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    نه راست میگه داعش با تبلیغات رعب آور وارد عراق شد نباید زیاد بزرگ بشه ولی باید نیرو های نظامی باید آماده باشند
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    1 0
    سلام بخدا اگر داعش به ایران حمله کنه من به عنوان یک دختر میرم جنگ مثل سگ میکشمشون ایانا از نسل شمر و عمرا اصلا عددی نیستن بخدا منتظرم که رهبرم حکم جهاد بده
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    پاینده ایران
  • جان نثار ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    خیال همتون راحت اگه بخوان اقدامی بکنن ،اولین هدفشون خوزستانه . ماخوزستانی ها هم راه و چاه جنگو بلدیم . تازنده ایم رزمنده ایم .
  • سامان ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    من خودم یک سرباز هستم اگر داعش به خاک ما تعرض کند ما انها را به خاک وخون میکشیم
  • گمنام ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    این واقعا فکر احمقانه ای هستش احمق جون باید از سوریه حمایت کنیم تا داعش به مرز ایران نیاد
  • یاشار ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    به نظر من باید نیروهای مردمی عکسی ازاون بچه که پدرمادرش به خاطر هجوم داعش ازاونجا فرارکردند پدرش گریه میکرد ومیگفت چون سنگین بود نتونستم ببرمش وای برما اول صحرا بود وبه دلیل گرمای شدید بینایشو ازدست داد وچند وقت مظلومانه شهید شد اگه عکسشو توبازوشون بزنن به جنگ داعش بوند جانی دوچندان میگیرند
  • یاشار ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    به نظر من باید نیروهای مردمی عکسی ازاون بچه که پدرمادرش به خاطر هجوم داعش ازاونجا فرارکردند پدرش گریه میکرد ومیگفت چون سنگین بود نتونستم ببرمش وای برما اول صحرا بود وبه دلیل گرمای شدید بینایشو ازدست داد وچند وقت مظلومانه شهید شد اگه عکسشو توبازوشون بزنن به جنگ داعش بوند جانی دوچندان میگیرند
  • علی ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    0 0
    داعش می خواد چیکار کنه وقتی بیاد جلو تمام ایران یکی میشن و جلوش رو میگیرن تو جنگ تحمیلی با سلاح های کم وسایل دفاعی دست ساز جلوی عراق و چند کشور که کمکشون می کرد رو گرفتیم بازم می گیریم . حالا صلوات بفرستید.
  • سرباز ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    داعشی هت خوب میدونند شیر مردهای نیروی زمینی ارتش نزدیک یک سال است که کل مرزهای غرب رو بستند و آماده اند تا با فرمان آقا دهنشون رو سرویس کنند
  • بسیجی گمنام ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    ای انکه برای ما رجز میخوانی فرجام نبرد با مرا میدانی دیدی که چگونه ما تورا کوبیدیم با خنجر خود گلویتان بوسیدیم پس پرسه مزن دگر در این وادی ها در وادی قلسم سلیمانی ها ما شیعه و جانداده ی حیدر هستیم از عطر گل فاتح خیبر مستیم تجدید قوا کردن ما یا زهراست شیرین ترین نوای ما یا زهراست ما گرچه سراسر پر از احساسیم شاگرد نبرد حضرت عباسیم
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    اگر پاش یک قدمی ایران برسه خودم به عنوان یک دختر دندوناشونو خورد میکنم ایران فقط مرد نداره زن هاشون هم مثل یک مرد شجاعند
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    سلام برتمامی دلیر مردان زحمتکش نیروی زمینی ارتش که امنیت پایدار را به مرزهای غرب هدیه دادند داعش اگه جرات داره بیاد نزدیک مرز تا بچه های نیروی زمینی نشونش بدند
  • پیمان ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    دشمنو دست کم نگیرید تو رو خدا
  • یامهدی ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    ایران سربازانی همچون پاسداران جان باخته امام خمینی وخامنه ای دارد
  • dj pashmak ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    من اگه جای آقایون بودم بمب شیمیایی میدادم بچه ها بزنن توی رقه و موصل و خلاص
  • پاسدار ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    شما لازم نیست به داعش فکر کنید کل توان داعش اندازه یک گردان تکاوری سپاه نیست.
  • غایب ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام،یه نظر دارم خدمت مسئولین نظامی کشور به زندانی های خفن و گناه کار ایران،آزادی داده بشه به شرط جنگ با یک فاصله زمانی در برابر داعش،البته با مدیریت صحیح و اصلاح افکار آن زندانیان، و دعوت بشه از کله گنده های لوتی هر شهر که به طور داوطلبانه به جنگ با داعش برن،البته باید مشتی و لوتی و با مراماش باشن، اینها دوره های خاص نظامی رو ببینن و با اصلاح افکار وارد جنگ با این مزدوران شوند چون که استعداد این افراد در جنگ بسیار بالاتر از فرد عادی هست.
  • یا مهدی ادرکنی ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    ببینید داعش رو نباید دسته کم گرفت به نظره من باید وقتی به ۲۰۰ کیلومتریه مرز رسید شروع کنیم ولی ای کاش جنگ رو به عراق میکشوندیم و با مردم عراق همکاری میکردی و داعش جنایتکار را نابود میکردیم زنده باد ایران و ایرانی و پاینده باد اسلام یا حسین
  • reza ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    داعش بترس داعش بترس از این همه گرد و غبارها اصلاً به تو نیامده این گونه کارها داعش بترس رحم به حالت نمی کنیم داعش بترس از عجم از نیزه دارها سید علی اشاره کند حمله می کنیم با لشکر پیاده نظام و سوارها کرب و بلا گرفتنت اصلاً جدید نیست کهنه شده است بر همه این ابتکارها سر می زنیم با “لک لبیک یا حسین “ سر می زنیم نعره زنان با شعارها سر می دهیم پای حسین و برادرش سر می دهیم مثل همه سر به دارها از ما بترس چون پسر شیر خیبریم طوفان کنیم با دو سر ذوالفقارها “وقت عمل رسیده زمان نظاره نیست در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست”
  • محمد عبدالله ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    برادرا این جو گیری نیست دشمن سعی داره اقتصاد ما رو نابود کنه اگه کسی پول نداشته باشه چطوری میتونه اسلحه بخره؟ .باید نذاریم داعش پاشو از سوریه اینورتر بذاره پس باید در عراق نابود بشن و ما مرز هامونو مستحکم کنیم مرزهای شرقی و غربی.........یا علی
  • حسین ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    داعش بدونه که ملت ایران یه ملت متحده مثب این میمونه که یه چوب رو راحت میشه شکست ولی چند تا چوب به هم بسته رو نمیشه شکست جانم فدای ذره ذره خاک کشورم ایران ایرانی ها الله اکیر قوی باشین ما ترسو نیستیم پاش بیافته داعش رو تکه تکه میبریم
  • این جا خاکستان ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    هزار لعنت به این داعش ... یه انگشت اینورتر بیان کاری میکنیم که تو قصه ها بنویسند صد رحمت به چنگیز که حداقل قانون داشت
  • این جا خاکستان ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    1 0
    هزار لعنت به این داعش ... یه انگشت اینورتر بیان کاری میکنیم که تو قصه ها بنویسند
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    ظهور نزدیک است نترسید..
  • حسین ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    من اموزش دیدم و با فرمان سید علی اماده نبردم.
  • آرمین ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    توطئه درسته نه طوطعه چند کلاس خوندی؟
  • علیرضا آرزومند ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 0
    داعش خطرناکه برادرا مواظب خودتون باشید
  • مجتبی ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    آنهایی که باید بدانند ، بدانند واکنش ملت ایران تحت هیچ شرایطی برایشان قابل پیش بینی نخواهد بود و مردمان عجیبی که کانون پتانسیل انرژی مقابله با دنیا را هستند، و این عنصر بسیار ناچیز و فرزند ناخلف حق بداند که اسباب بازی و عروسک خیمه شب بازی افکار مسموم و باطل عوامل شیطانی قرار گرفته و خود نمی داند... حال همه ما حتی در خواب هم بیداریم و آماده باش..، و بقول فرمایش امام خمینی(ره) که در مورد شیطان بزرگ آمریکای خونخوار فرمودند، اینک میگیویم داعش هیچ غلطی نمی تواند بکند. ... و فراماسون ها و فوق فراماسونها و تمامی عوامل و سرکرده های شیطانی و آنهایی که در راستای اهداف پلید و باطل خود اینچنین سقط جنین می کنند، بدانند نمی توان و نمی شود با خدا جنگید ... امروز این نابخردان با وعده های دروغین ابلیس در پی پایه ریزی جنگ با خدا در آینده هستند. همه ما تا آخرین قطره خونمان علیه باطل می جنگیم.
  • ارش ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    باید جلوی داعش رو تو عراق گرفت.. واقعا راس میگن خط ش جدیه
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    پدرسگا حرف زيادي مي زنن.فكر كردن ايران خيلي ضعيفه.بشينيد سر جاتون بيشرفا وگرنه با چند تا سيخ كباب ميام دنبالتون.تك تك اين سيخاي كباب رو ميكنم تو حلقتون.استخوناتونو بيرون ميكشم.دل و رودتونو بيرون ميكشم.منو ببين البغدادي اگه يه غلطي ازت سر بزنه اونوقت تو صورتت اسيد مي پاشم.خوب حواستو جمع كن.حرف زيادي هم نزن وگرنه بد مي بيني.
  • meisam ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    جنگ وقتی ارزش دارد که قبل از ,از دست دادن خاکت باشد نه اینکه خاکت اسیر پاهای کثیف دشمنت شود و حال فکر باز پسگیری اش کنی.مهم زیبا اندیشیدن است نه اندیشه های زیبا داشتن.
  • مرتضی ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    من درست زخم خورده وشیمیایی جنگم ولی سرپام سرهای داعشی ها را به زیر پای ملت بزرگ ایران می اندازم
  • همراه رهبر ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ما بسیجان آماده جنگ با داعش هستیم. الله اکبر
  • ناشناس ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    دوستان عزیز اولا خودتون رو زیاددرگیرنکنید داعش رو بزرگ نکنید داعش چیز ی نیست مسولین همن حتما حواسشون به این میزها هست چه تو سوریه یا عراق یا داخل کشورمون باید مواظب باشند باید بهشون بگید دستتون درد نکنه و ما هم پشتتونیم نه این که بعضی از شما کم لطفی می کنید یا شاید هم میترسد ها.نمی دونم خدا فقط میدونه ،زیا شایعه نسازید
  • jason ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    برادرهای من داعش یه تهدید کلیه.امریکا نمیدونه که اگه داعش بزرگ بشه به خودش هم ضربه میزنه.فقط نباید همدیگرو تنها بزاریم.چرا امام حسین تو کربلا کشته شد؟چون تنهاش گذاشتن.پس بهتره تو جنگ با داعش که خطر جدی هم هست٬همدیگرو تنها نزاریم.تو امتحان اگه به ده فکر کنی میری پنج میگیری.حالا ببین اگه ما به چهل کیلومتری فکر کنیم...واویلا میشه که
  • احسان ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    به خدا قسم فقط منتظر امر رهبرم هستم تا جانم را فدای کشورم کنم. زنده باد ایران و ایرانی.
  • مرتضی ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    همه میدونن خطر داعش جدیه ولی موردی که مهمه اینه که آیا قبل از حمله داعش آن را باید کوبید؟ اگر آنرا بکوبیم آن وقت قضیه به کجا خواهد کشید ؟ آیا آمریکا منتظر این سناریو نیست که آن وقت دخالت کند و داعش را بیشتر تقویت کند و اوضاع بدتر شود؟ یا این که اگر منتظر شویم انها به ما حمله کنند ان وقت اوضاع بدتر نمیشود ؟ سناریوی دیگر این است که فقط امادگی خود را بالا ببریم و اطلاعات داعش را دقیق زیر نظر بگیریم و به محض تهدبد جدی مانند چکش بر سر داعش بکوبیم .
  • علی حسنی ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    با سلام من خودم یک بسیجی هستم جوانم فدای رهبر داعش هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
  • محمد ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    من خودم بسیجی ام و آموزشهای کاملو دیدم.شمام اگه میخواین آموزش ببینین عضو بسیج شین تا بهتون آموزش بدن
  • محسن ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    هرچی آقا بگه همونه.ما سرباز رهبریم و بس
  • مرتضی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    من شخصا به حاشیه 40-50 کیلومتری معتقد نیستم . به نظر من این بستگی داره داعش از کدوم ناحیه به مرز نزدیک بشه . از نظر کلی بهتره خط قرمز ایران حاشیه 100 کیلومتری باشه .40-تا 50 کیلومتر وقتی در عمل اتفاق میفته واقعا مسافت کمی هست . من خودم یه شب تو شمال بودم شب خوابم نمیبرد رفتم لب جاده اصلی 20 کیلومتر عشقی قدم زدم ( 10 کیلومتر رفت و ده کیلومتر برگشت ) . حالا شما حساب کنید برای وحوشی مانند داعش 40 کیلومتر واقعا کمه.
  • مرتضی ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    آقا احسان نظر شما ساخته یک فکر عمیق نیست و متاسفانه باید بگم از کوچکترین شم سیاسی و نظامی برخوردار نیستید .
  • محمد ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    تا بسیج هست و رهبری با تقوا هیچ مشکلی پیش نمیاد برای ایران
  • سید ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    بسمه تعالی هموطنان عزیزم اول راه نفوذ داعش را در کشورمان مسدود کنیم بعد به جنگ با آنها برویم راه نفوذ داعش تفرقه بین مذاهب و فرق اسلامی و بین تمام اقشار جامعه است اگر از یکدیگر نفرت داشته باشیم داعش در بین ما زندگی میکنه و اگر با یکدیگر متحد بودیم و از مرگ نهراسیدیم بلکه به استقبال آن هم رفتیم داعش به اندازه پشه هم قدرت نخواهد داشت در فرض اول همه ما مسلمان و برادران هم هستیم همچنانکه در یک خانواده اختلاف نظر و عقیده وجود دارد برای خانواده جهان اسلام هم همین طور هست در کشور سوریه با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی گسترده جنایات و کشت و کشتارها را به دولت سوریه ربط دادند و افکار عمومی را در برابر دولت و دولت را در برابر ملت قرار دادند و بدینوسیله توانستند به اهداف خودشان برسند در کشور عراق فرق مختلف اسلامی و سایر ادیان را در مقابل هم قراردادند و با وعده و فریب ، بسیاری از انسانهای جاهل را همراه خود کردند و به جان و مال و ناموس مردم ستمدیده عراق یورش بردند پس اول دشمن را بشناس بعد با او مقابله کن و اما شما ای حرامزاده های داعشی و تکفیری بدانید روزگار شما نیز به سرآمده و به مانند اربابان کثیفتان چون یزید بن معاویه لعنت الله علیهم اجمعین اثری از شما در تاریخ نخواهد ماند و بزودی به جهنم واصل خواهید شد
  • محسن ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام.. نه میخوام هیجانی صحبت کنم نه از روی جوگیری.. به قدرت دفاعی و اطلاعاتی ایرانم شکی ندارم.. من دانشجوی دندون پزشکیم و شهرمون شهر مرزی نیس ولی با تموم وجود حاضرم درسمو که تو دانشگاه سراسری بدون کوچیک ترین سهمیه ای قبول شدمو ول کنم و اموزش نظامی برای دفاع ببینم.. اسلام به دفاع دستور داده اما حمله به داعش عین دفاعه.. باید همه امادگی نظامی داشته باشیم
  • ابو عزراعیل ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام درسته که ایران از لحاظه اطلاعاتی امنیتی و نظامی خیلی قویه ولی نباید داعشم دسته کم گرفت چون از لحاظ مالی وضعشون خوبه همش دارن سلاح میخرن باید هوشیار بود باید قبل از این که قدرتمند بشن از بین بردتشون اگه پاشون به مرزایه ما برسه من خودم اولین داوطلبم که سره تک تکشونو ببرم ما عراق و سوریه نیستیم ما ایرانیم دلمون نترسه جوونایه ایرانی با غیرتن پایه خاکو ناموسشون سرشونم میدن یا علی
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    مرگ بر داعش
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    سلام دوستان داعش یاارتش سفیانی همونی ک پیامبران وامامان معصوم ک خبر دادن....حالا مااینجا چیکار کنیم من ازتمام مسئولین خواهش میکنم وحفاظت اطلاعات اینکه فرصتی برای نفس کشیدن به اوناویارانشون ندهد ما برای جنگ با دشمنان اماده هستیم لازم نیس نیروهای ارتش بیاد ما نیروهای بسیج مردمی برن جنگ چون این جنگ،جنگ حق باطل است ما مسلمانان باید تاظهور امام زمان (عج) بجنگیم مقاومت کنیم از عقاید وارزشهای هاس اسلامی دفاع کنیم لبیک یا امام مهدی
  • ایرانی ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    آی خوشم اومد ازحرفاتون.درست مثل بدنی هستید که فهمیده میخواد ویروس واردش بشه .داره زودتر واکنش نشون میده .دم همه جوانهای وطنم گرم.رازموفقیت ما ایرانی ها اینه که هم دینمون رو دوست داریم هم خاکمون رو.پاینده باد سرزمینمون ایران اسلامی.
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    رهبر دستور بده صبح لب مرزم
  • گلشنی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    درود و رحمت خدا بر هر مسلمان واقعی چه سنی چه شیعه که این کافران را بشناسد درود بر همه دلیرمردانی که در خط مقدم در حال نابود کردن آنها هستند از سربازش گرفته تا شیرمردانی همچون سردار قاسم سلیمانی.
  • رقیه ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    داعش غلط میکنه به ایران حمله کنه.....باید به داعشیا گف مواظب باش ایران واز دور نگاه کن از نزدیک نگاه کنی چشاتو درمیارمم.من خودم بع عنوان یه بانوی ایرانی تا هرجا شده با اخرین لحظه ی زندگیم از کشورم محافظت میکنم حتی اگر بلد نباشم تفنگ به دست بگیرم با نفسم ایران و سربلند نگه میدارم یا علی
  • سلمان ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • ميلاد عاشق امام زمان ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    يعني فقط ميخوام رهبر لب تر كنه ،،،، به * خاك سياه * مي شونيمشون
  • عیسی ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    ما خودمون ۷تا داداشیم از یه جین هم بیشتر هستیم خداوکیلی جمه میشیم میریم عراق هر چی داعشی نفله میکنیم جانم فدای رهبر بوسه میزنیم به پرچم بوسه میزنیم به خاک بوسه میزنیم به وطن بوسه میزنیم به پیشانی رهبر بوسه میزنیم به پیشانی سرداران ایران بوسه میزنم به شهیدان
  • ناشناس ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    من از همه کسانی که بادل جون با تمام مشکلات جامعه میسازند تشکر میکنم مگر داعش کیه هیچ گویی نیست من یک بسیجی زن هستم مثل یک شیر جلو داعش ایستادگی کیکنم ما تا مقام معظم رهبری را داریم غمی نداریم مرگ بر امریکا
  • علی وطن خواه ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    با سلام ما باید به قدرت خودمان افتخار کنیم با وجود مقام معظم رهبری هیچ کسی نمیتواند به این مملکت چپ نگاه کند ما همه سرباز تویم خامنه ای گوش به فرمان تویم خامنه ای
  • نوکر حسین ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    منتظر این حیوان صفت هام تا فقط نگاه چپ به ایران یا حرم معصومین بکنن. منم نوکر حسینی که توسط همین آدمای جاهل خونخوار شهید شد. با آن ها تا آخرین نفس میجنگم به عشق الله و حسین و ایران و ناموسمون و هیچ وقت هم تسلیمشون نمیشم.انشاالله با ظهور مهدی انتقام عزیز زهرا رو از اینها و آل سعود میگیریم
  • زهرا ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    خدایی وقتی بهش فکر میکنم واقعا دیوونه میشم این حروم زاده ها خیلی پستن خیلی بد جور ادم میکشن و ی چیزم میدونید؟ الان مرد کمه یه مرد واقعی و با غیرت کمه وقتی پسرای ما خودشونو شکل دخترا درست میکنن ازشون انتظار جنگ دارین؟ وقتی بعضیاشون هنوز از جیب باباشون میخورن انتظار قیام دارین؟ ما ب چی دلمون خوش باشه؟ کجاس اون مرد ایرانی ک جون بده برا ناموسش
  • امید ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    از حرفای منطقی رضا ممنون خیلی جامع بود بهترین فکر رو کردی خوب بزرگان ما هم به این فکر بیفتن تا دیر نشده و کار از کار نیفتاده الهی خدا و امام رضا و امام حسین ریشه ی این داعشی ها و تمام تروریستها وکسانی که چشم دیدن خاک ایران را ندارن و انسانهای بی گناه رو میکشند ریشه کن کنه تا تمام کشورها با هم مثل برادر زندگی کنن من حاضرم نان خشک را اب بزنم هر روز خالی بخورم اما نه ایران نه کشورها ی دیگه جنگ نشه خدایا کمکمان کن
  • eli ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام. به نظر منم اگه یکم رو اموزش جوونا کار بشه خیلی بهتره مراکزی باشه که داوطلب ها برن برای اموزش اگه هم قرار باشه روزی جنگ بشه مردم بتونن از خانوادشون و کشورشون در حد خودشون دفاع کنن.
  • ناشناس ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    بله نظر شما درسته ولی کار راحتی نیست
  • ناشناس ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    راست میگی
  • محسن ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    واقعا
  • محمد ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    مسولان سیاسی و دولتمردان کشور ما نباید گروه تروریستی داعش را دست کم بگیرند .به نظر من باید یک واکنشی از الان در مقابل انها انجام شود تا این فکر را از مغزشان در اورده شود.(خدایا همه دولتمردان این کشور را برای حمایت این ملت موفق گردان)
  • محمدم ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    بنده داراى مدرک تک تىرندازى ازسپاه هستم مطمعن باشىن خطرى نىست بنده درسورىه هم بودم وهفت داعشى روسروىس کردم
  • حسین ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    داعش کیه که ایران رو تهدید کرده اگر سردار سلیمانی لباس جنگشو بپوشه پدر داعش رو در میاره
  • علیرضا ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    صدامم مثل داعش بود با ارتش قوی و سلاح های پیشرفته .اینو اعتقاد دارم ایمان قلبی ایرانی ها باعث شکست داعش میشه .ما میتونیم داعش عددی نیس .جانم فدای ناموس و عزت کشورم
  • سعید ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    اصلا نگرانی نداره . اگه داعش پا سمته ایران بزاره پاش قلم میشه .فقط توکل به خدا داعش هم به وقتش سرنگون میشه ایشالا همیه مردم شیعه سربلندو پیروز باشن. مرگ بر تروریستو تکفیری
  • احسان ايران ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    اينجا فقط نظراتي كه دوست دارن و نشر ميدن ، همين ، وقتي انقدر تنگ نظر باشيد وجود نداشته باشيد نظرات مردم و اينجا بزاريد بيجا مي كنيد يه خبر و با نظر خواهي اينجا بزاريد، مطلب من در مورد ارزش سربازاي إيراني بود كه چهار روز قبل گذاشتم ، نه توهين بود نه ضد نظام، ولي دريغ .. ولي شما فقط واقعيت و نشر ميديد ، نه حقيقت ..
  • کیوان ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    0 0
    خدا برکت بده به قاسم سلیمانی. خدا عمر پر برکت بهش بده دنیا ازش حساب میبره. تا هستش من هیچ ترسی ندارم. وسلام.
  • عبدالله کوهستانی ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    0 0
    مرگ بر داعش ...مرگ بر آمریگاه.
  • عباس ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    درود بر شیر مردان ایرانی و مبارزان حق کاش به جایی مرز 40 کیلومتری مرز ایران به مرز 100 یا بیشتر وارد عمل بشین این حیوان صفتها وحابی به مرزهایی ما نرسن اینها چجور حیوان هایی هستن
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    داعش هیچی نیست من که اماده ام تا برم به جنگ داعش جانم فدای ره
  • علی ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    داعش هیچ غلطی نمیتون ه بکنه خیالتو راحت
  • احمد ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    چیزی که در همه عرصه ها جواب داده اینه که اگه حمله نکنی حمله میکنند و اگه نزنی میزنن ، حالا ما بشینیم نگاه کنیم که با سوریه و عراق و سایرین چیکار میکنن اما این تئوری کاملا به ضرر ماست چون اونا هر لحظه دارن از نظر جمعیت و تصرفات جغرافیایی وسعت پیدا میکنن و همینطور از لحاظ تمکن مالی و نظامی قدرت چرا نظام ما باید به استقبال این خونخواران بشینه؟ چرا مثل روسیه به اونها حمله و جواب قاطعی درون عراق و سوریه نمیده؟ این واقعا" خنده داره که بشینیم به 40کیلومتری مرز ایران برسن ، بعدا" اقدام کنیم.
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    اصل این آتیشا از گور وهابیون و سلفیون و کثافت های آل سعود و یزید منش ها هست ..
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    داعش کیلویی چنده؟
  • محمد محمدی ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    به نظرمن ماخيلی مراقب کشورمان ایران باشیم ؛مرگ برداعش
  • نیما ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام ما باید این خبر رو جدی بگیریم خیلی از جون های ما هستن که در انتظار جنگ هستن که برن شهید بشن اما اصلا فکر کردین ین خبر رو جدی نگیریم داعش برسه به 40 کیلومتری چه اتفاقی میوفته ما که میدونیم امریکا ساخته داعش رو و از اون طرف هم که میدونیم اگه امریکا حتی احتمال یک درصد در پیروزی جنگ با ایران رو بده درجا حمله میکنه خوب پس امریکا میخواد با داعش سره مارو گرم کنه وقتی داعش برسه 40کیلو متری دیگه ما نمیتونیم دفاع کنیم کار خیلی سخت میشه حالا میگی چرا چون اگه داعش برسه از پشت نیرو های امریکایی و انگلیس تلفیق میشه با داعش یکی میشن از پشت نیرو تزریق میشه میان داخل اگه بیان داخل میشه 8 سال جنگ ی میشه گفت جنگ جهانی میوفته کلا ما نباید بذاریم داعش نزدیک شه تا این اتفاقات بیوفته
  • علیرضا ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    لطفا اگه قراره اتفاقی بیفتد خبر دهید چون من دلبستگی زیادی نسبت به خانواده دارم
  • عرفان ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    لطفا در شهر قدس نیرو بفرسدید با تشکر
  • علی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    به به من با این همه روحیه ایرانی که میبینم مطمءنم داعش هیچ غلطی نمیتونه بکنه ماشاالاه
  • میلاد ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    داعش عددی نیست
  • h ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    ای وای ... ببخشید ...میخواستم مثبت بزنم! اشتباهی نظر منفی دادم |:
  • h ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    آخی ! ... نگران نباش دادا همه یه روزی رفتنی هستیم ! چ زود ... چ دیـــر ... !
  • h ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام . کامل و درست !
  • h ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    (: ان شالله ک داعش هیچ غلطی نمیتونه بکنه !
  • h ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    2 0
    بگو گرمی چن ؟!
  • h ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    بعضی وقتا هم میتونه یه غلطی بکنه ! نباید با همین حرفا خیالمون رو راحت کنیم و بدون هیچ دغدغه ای ب زندگیمون ادامه بدیم و فکر اینده نباشیم !
  • h ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    کشته مرده ی این غیرتتونم ((: منم آماده ولی کاش میتونستم |:
  • h ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    ان شالله ! منم خیلی ب این بزرگوار اعتماد دارم !
  • h ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    اون ک بعللله ... مگه الکیه بابا ... ایران با اون همه ارتش و کبکبه و دبدبه.. ! بذاره داعش بیاد !ههه جوک ساله !
  • h ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    ای جااان ... چ باحال (:
  • h ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    هه.. داعش؟؟؟ اول خدا.. دوم خدا.. سوم خدا.. بعدس ی سردار به عظمت ی لشکر.. تا وقتی سردار سلیمانی هست خطری ایران رو تهدید نمیکنه...
  • h ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    شهر ما لب مرزه پاکستان ! دخترم! ولی ترسی ندارم ! چون همیشه به این ایمان داشتم ک خدا باهامه (: ! منم میخوام دندونپزشک بشم انشالله اگه عمری باقی باشه ... واقعا ایول داری آقا محسن ! کاش منم میتونستم !
  • h ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    مرسی از حرفت ناشناس ((:
  • ali ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    با نظر مجتبی کاملاً موافقم . همه جا و همیشه گفتم اگه فراخوان بدن من برای دفاع از کشورمون و ناموسمون حاضرم بجنگم و جونمم بدم . زنده باد ایران و ایرانی . زنده باد رهبر و دلسوزان ایران .
  • ali ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    جون دادن برای ایران افتخاری شیرینه . پس جانم فدای کشور عزیزم ایران .
  • پسره خوب ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    داعشهیچ غلطی نمیتونه بکنه اینو مطمعن باشید....یادتون رفته مردم...ما ایرانی هستیم و خون ایرانی تو رگامون داریم........لعنت بر داعش..مرگ بر داعش
  • احمد ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    ی سوال فنی برام پیش اومده چرا کشورها مثل سوریه یا عراق یا ایران روسیه یا ائتلافیا یا ....چاههای نفت داعشو بمب باران نمیکنن؟؟؟
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام من به کشورم افتخار میکنم اسم ایران از قدیم تا به حالا به غیرتی بودنش توی دنیا حرفه اول میزنه امریکا عددی نبوده که بخواد داعش باش
  • ناشناس ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    اگر روزی برسه که داعش وحشی بیاد باید دولت در اختیار خانوادهها مواد منفجره بزاره تا اگر قرار ناموسمون به فنا بره با یک عملیات انتحاری هم خودمون با عزت بمیریم هم چند تا از این وحشیها رو بکشیم
  • محمد ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    داعش عمرا بتونه وارد خاک ایران بشه اگرم.بیاد با سردار سلیمانی طرفند سردار خیلی دوست دارم
  • علی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    داعش چه سگیه در مقابل ملت ایران، الان با ید جهان بداند. که تنها کسانی. که میتوانند داعشی ها رو تنبیه کنند و نابود ساز ند و سر جایش بنشونن، جوانان شیعه ایران هستند، ولا غیر
  • علیرضا آسترکی ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    ما زنده ایم به امر رهبر و اگر رهبر اذن میدان داد داعش و داعشی نابود و سر هایشان را برای حرم امام حسین پیشکش میبریم به امید ان روز
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    خواهش میکنم تو شهر قدس هم نیرو بفرستید چند ماه پیش یک گروه ادم که داشتن برای داعش نیرو جمع میکردندرو تو شهرقدس گرفتند
  • ناشناس ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    بزودی پایان کار داعش خواهد شد طبق پیش بینی حصرت علی ع این حرامزادگان جانی دچارتفرقه ای در بین خود می شوند موهای ریش خود را هم می کنند ازپیاله سر هم آب خواهند خورد ..اللهم عجل لولیک الفرج
  • ناشناس ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    طبق پیش بینی حصرت علی ع بزودی پایان کار داعش خواهد شد "این حرامزادگان جانی دچارتفرقه ای در بین خود می شوند " موهای ریش خود را هم می کنند ازپیاله سر هم آب خواهند خورد ..اللهم عجل لولیک الفرج
  • ابوالعضل ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    بااین همه جوان رشید داعش حتی میترسه از طریق تلویزیون ایران ببینه چه برسه بخوادبیاد توایران
  • سهیل ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    من ی جوون ایرانی هستم اروپا زندگی میکنم ولی هر وقت پرچم کشورمو میبینم اشک تو چشمام حلقه میزنه،به خاک و پرچم ایران قسم وقت دفاع بشه کنار هموطنانم ایستادم.
  • ناشناس ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    به اون خدایی که بالاسرته نوکروطنم هستم فدای رهبر
  • قادر ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    متاسفانه بعضی ازجوونهای امروزی حتی تومبون خودشونونمیتونن بالا بکشن چه برسه اسلحه دست بگیرن وبجنگن !امید ملت به همون جوونهای پیرشده دوران جنگه وبس اگه وطن وناموس ما درخطرباشه همونها بازسینه سپرمیکنن ومیجنگن .
  • مهدی ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    0 0
    سلام گویل عزیزم نگران نبوین تا اوسو که شیرون بختیاری من ایران بون هیچ غلطی نترن بکنن.اسفندیاری از شهرستان فریدونشهر پشتکوه موگویی
  • کر بختیاری ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    0 0
    سلام گویل عزیزم نگران نبوین تا اوسو که شیرون بختیاری من ایران بون هیچ غلطی نترن بکنن.اسفندیاری از شهرستان فریدونشهر پشتکوه موگویی
  • علی رضا کتی ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    و نظر به این دوست عزیزمان که میگن جونهای امروز خودشون نمیتونند باید عرض کنم که عزیز من شما مگر نون این مملکت رو نخورده نباشی مگر در این کشور زندگی نکرده باشی . اینجا ایران است .ایرانی که نمونه اش در دنیا نیست وبا افتخار میگم اگر جوان های ما هزار خطا و گناه هم بکنند این نیست که گمراه باشند شنیدین میگن ما اگر گوشت هم رو بخوریم ولی استخوان هم رو دست دشمن نمی دیم . یعنی همین که ما جنازه هامون هم برای دشمن باعث رعب و وحشته و کسی حتی جرئت نزدیک شدن برای تعرض بما رو نخواهد داشت .دشمنان فکر نکنند که با تغییر سبک زندگی ما ما رو از پا در اوردن کور خوندن این تو بمیری از اونتو بمیری ها نیست . خدا شاهدهتامن نوعی هستم هیچ قدرتی جرئت چپ نگاه کردن به کشور و خاکم رو نخواهد داشت . مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس ومرگ بر منافق و دورود بر رزمندگان پیرو خط رهبری. و هم پیمان رهبری
  • گمنام ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    ماباید برای جنگ باداعش ا ماده هیبشیم داعش,هرلحظه امکان داره به مرزهای ماحمله کنه وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد
  • النا ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    ببخشيدا اگر سوريه سقوط كنه ايران هم سقوط كرده
  • النا ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    دوستان سردار سلامي دومين وبا نفوظ ترين مرد جهانه
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    حالا دارين اين حرفارو ميزنين خيلي به خودتون اعتماد داريد
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    الن ديگه حملشون حتميه
  • مصطفی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام هیچ نترسید درسته که باید حمله این خونخوار روجدی بگیریم ولی من دلم قرص اول امیدمان بخدا بعدبه رهبر عزیزمان وسردارعزیزمان قاسم سلیمانی هست ودشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه داعش خونخواربیشرف بترس از روزی که رهبرمان حکم جهاد بده اونوقت که باید دنبال یه سوراخ موس باید باشی.برای سلامتی رهبر کبیرانقلاب و سردارسلیمانی عزیزمان صلوات بفرستیت
  • فرامرز ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 1
    با ندای رهبر عزیزم یک روزه ریشه داعش و همپيمانانش را خواهیم درآورد.اینجا ایران. یا علی
  • محمد جواد ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    3 0
    ای ول درود به مردان خدا . افتخار میکنم ک ایرانی هستم و در امنیت کامل به سر میرم . و ما این امنیت را مدیون اقا خامنه ای و نیرو های مسلح هستیم . داعش و بقیه تروریست ها با وجود این سربازان گمنام امام زمان حتی فکر حمله رو هم نمیتونند بکنند . لبیک یا خامنه ای
  • اسماعیل مرادی ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    2 1
    من یه پسر 16 ساله ام اگه رهبرم اجازه بده بخدا قسم حاضرم هزار بار تیکه تیکه بشم که دست این نسل یزید و معاویه به خاک پاک وطن عزیزمون ایران نرسه، ما شیعه حسینی هستیم...
  • علیرضا ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 1
    سلام من علیرضا 15 ساله از آذربایجان شرقی هستم. ما باید با تما گروه ها و کشورهایی که برای یران و ملت ایران از هرلحاظ تهدید دارد باید با آنها جنگ کنیم هرچقدهم میخواهد سخت باشد فقط کافیه مسئولین اعلام جنگ کند همه ی ملت ایران برای جنگ آمادس و کشورمان همان کشوری نیس که با عراق که کلی امکانات داشت با دست خالی جنگ کرد الان وضع اوضاع فرق میکنه هرکی جلو ایران وایسه با خاک یکسان خواهد شد. دوستت دارم ایران
  • علیرضا ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 2
    سلام من علیرضا 15 ساله از آذربایجان شرقی هستم. ما باید با تما گروه ها و کشورهایی که برای یران و ملت ایران از هرلحاظ تهدید دارد باید با آنها جنگ کنیم هرچقدهم میخواهد سخت باشد فقط کافیه مسئولین اعلام جنگ کند همه ی ملت ایران برای جنگ آمادس و کشورمان همان کشوری نیس که با عراق که کلی امکانات داشت با دست خالی جنگ کرد الان وضع اوضاع فرق میکنه هرکی جلو ایران وایسه با خاک یکسان خواهد شد. دوستت دارم ایران
  • ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    حسین جان معذرت درسته نازنینم.
  • ادیس ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    ضمن عرض سلام و همچنین تبریک عید سعید فطر به همه شما عزیزان و هموطنان خوب و دلاوران ملت همیشه سرافرازه ایران اسلامی جا داره همینجا ذست تک تک شما مقتدران و حریمان حریم ولایت را ببوسم و خداقوت بگم . راستی داعش رو میشه با 2گرم فولمینات جیوه کلا محو کرد یا... اصلا میدونید چیه اگه داعش بخواد کوچیکترین نگاهی به ملته شریف ایران بندازه خودم با امکانات دفاعی ساخت خودم راحت از پا درش میارم پس باید هشداره بروبچهای ایرانی رو جدی بگیرن و بدونن که جوانان با غیرت ایران با هر بیگانه ای که چشم طمع به ناموس و خاک ایران رو داشته باشه با خاک یکسان خواهد شد درود و خسته نباشید به همه ایرانیان...
  • ادیس ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    1 0
    سلام.بابا یه خسته نباشیدی چیزی...
  • ادیس ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام.باید خدمتتون عرض شود هنوز قشر عظیمی از جوانان هستند که هر لحظه آماده دفاع از ناموس و کشورمان هستند یکیش خودمم آماده آماده...
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    باسلام واحترام خدمت تمامی کسانی که نظرشون رو گذاشتن لطفا لطفا لطفا مسئولین خطر داعش رو جدی بگیرن
  • سعید ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    1 0
    مطیع امر رهبریم.ولی اگر داوطلبان مردمی ویابسیج دانش اموزی اموزش ببینند خوب میشه
  • سعید ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    مطیع امر رهبریم.ولی اگر داوطلبان مردمی ویابسیج دانش اموزی اموزش ببینند خوب میشه
  • مریم ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    بنظر من اکه ملت نخواد هیچ کاری ب درستی پیش نمیره مردم دیگه از خطر آگاه شدن چرا آموزش هارد از مدارس شروع نمیکنن، باید آماده باشبم
  • رها ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    امید وارم که هیچ وقت داعش حتی به 45 کیلومتری ایران نزدیک نشه اما اگه بشه من یقین دارم که سرکوبش میکنیم (جانم فدای ایران الله اکبر)
  • میثم مهدی پور ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    خدا قوت سردار سلیمانی خیلی دوستت دارم
  • سید سجاد حسینی پرشکوه ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    اصلا داعش برسه ب مرز ایران ینی ما جوونا غیرتمون از سر بریدن داعش کمتره داعش ک سعله بیشتر از داعششام بیان ب مرزای ما اولین نفراش خودمونیم ک جلو اونا وایمیستیم ترسیم برا ما وجود نداره چ سر بریدن باشه چ بیشتر از اون ما هیچ ترسی نداریم وقتی حرف دفاع از خواهر مادرامون باشه.....یاعلی
  • وطن پرست ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    با سلام و عرض ادب درسته که قدرت نظامی ایران واقعا بالاست ولی داعش رو بهتره خیلی دست کم نگیریم و همینطوری از عراق و سوریه حمایت کنیم امنیت اونجا امنیت ما است همینطور بهتره بگم که اگه داعش از مرز های ما رد بشه ایران بدون حامی نیست خوبه که بدونیم روسیه و کره شمالی از حامیان بزرگ ایران هستند بعلاوه تا از نیروهای سوریه و عراق حمایت میکنیم تدابیر امنیتی باید در ایران اجرا بشه و همینطور به نظرم اگه وزیر عراق حمایت هوایی ایران و میپذیرفت بهتر بود درسته که ما بخاطر امنیت خودمون هم این کار رو میکنیم اما بهتره به ایشون خاطر نشان بکنم اگه حمایت ایران نبود گرفتن بغداد برا داعش که از اب خوردن هم آسون تر بود.
  • زردکوه ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    1 0
    داعش جرات حمله به ایران نداردچون ایران پر از بسیجی ودارای رهبری فرزانه و آگاه است
  • ناشناس ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    خدا پشتمونه یادتون ک نرفته اخرین امامون هست زندس پشتمونه ما امام زمان و داریم خدارو داریم مردم های قوی و دلیرمون و داریم رهبر بی نظیرمون داریم صدام ب اون بی رحمی و بزرگیش کاری از پیش نبرد حالا داعش و ببینیم چیکار میکنه
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    تنها آرزوی من نابودی کل داعشی هاست .به امید اون روز .یاعلی
  • قائم ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    1 0
    سلام بر هموطنان عزیز ایرانی و اسلامی من. الان یک ربع به هفت صبح است.مطمئنم که داعش با تمام خوی حیوانیگری که دارد(البته حیف حیوان) مطلقاً حتی فکر حمله به ایران را نمیتونه بکنه. واین رو مدیون غیرت و ایمان دلاور مردهایی هستیم که عاشق ایران و اسلام ومهمتر از همه رهبرشون هستن.شخصاً غبطه میخورم چرا مثل اون مردها نیستم. اما با تمام اینها نگران بیخیالی بسیاری از مسئولینم که فقط به فکر منافع خودشون و اطرافیانشون هستن و این دنیا خواهی شون ایمانشون را از بین برده.متاسفانه از این گروه بیشتر هراس دارم تا داعش... امیدوارم به خودشون بیان چون ما با داعش درگیر نیستیم با پدیدآورندگان داعش مثل اسراییل و آمریکا و آل سعود درگیریم.امیدوارم خداوند از درون متلاشی شان بکند تا مردم از شر سر بریدنهاشان در هر نقطه از زمین آسوده باشند.الهی آمین.
  • یک وطن پرست ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    1 0
    خدا لعنت کند عربستان و هامیانش را که داعش را به وجود اوردن ...خدا لعنت کند سازمان ملل را که هیچ غلطی نتونستن در مورد داعش بکنن...زند ه باد ایرانی با غیرت که مثل عرب بی غیرت نیست....زن و مرد ایرانی به جاش برسد هر یک نفرش ده سرباز امریکای اموزش دیده هستن پس اگر داعش به ایران نگاه چپ کرد همگی با یا علی گفتن اماده ی دفاع میشویم
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    1 0
    داعش هیچ غلطی نمیتواند بکند زیرا ما منتظر حکم جهاد از سوی مقام معظم رهبری برای مقابله با این گروه کثیف هستیم
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    2 0
    سلام خسته نباشی سردار دلاور از شعار دادن بدم میاد ولی پاش بیفته به فرمان رهبر جون فدا میکنم
  • محمد ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    2 0
    تا رهبرمونو داریم هیچ غمی نداریم مگه داعش کی بوده که بخات با این توان عظیم نظامی مردمی ایران مقابله کنه مگه رزمندهامون تو 8 سال دفاع مقدس ترسیدن داعش که عددی نیست داداش
  • لیلا ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    2 0
    ما هستیم
  • زهره ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    2 0
    خدایا به حق حدیث کسا، به حق پنج تن آل عبا ،به حق قرآن ، قسمت میدم داعش و آمریکا واسراییل جانی رو نابود کن با ظهور امام زمان
  • hamze dolat abadi ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    5 0
    ببینید دوستان ما نباید تو این فکر باشیم که داعش بخواهد به ایرا ن حمله کند ما رهبری داریم مثل کوه فرماندهان داریم مانند شیر که وقتی تهدیدی ببینند و حس کنند آن را نابود می کنند پس داعش هنوز برای ما یک تهدید نیست
  • hamze dolat abadi ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    سلام دوستان ببینید داعش به وسیله ی ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا و پادشاه عربستان و اسراییل و اوباما ودیگر دست هایی که هنوز مخفی ماندند پس سازمان ملل نه سازمان کشتار انسان های بی گناه و حمایت از تروریست های داعش در سوریه عراق ودیگر کشور ها پس آنهایی که داعش را تشکیل داده اند منتظر این باشند که آن گروهک روزی گریبان همه تشکیل دهندگان را می گیرد البته این اتفاق افتاده
  • علی اسماعیلی بسیجی ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    2 0
    سلام دوستان داعش هیج غلطی نمیتوگه بکنه خیاالتون راحت ...سربازان رهبریم ما یــــــــــــــــــــــــــــــا مــــــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــــــــدی عج
  • الهام ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام سردار سلیمانی خدا حفظت کنه خیلی دوست دارم خدا دشمنان اسلام مسلیمن و شیعیان رو مخصوصاً داعش رو نابود کنه. سلامتی امام زمان ( عج ) و همه رزمنده های مدافع حرم و مرزهای اسلام مخصوصاً سردار سلمیانی عزیز صلوات.
  • محسن ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    6 0
    سوریه سقوط نمیکنه با این کمک هایی که ایران میده و نیرو های انسانی که برای مبارزه میرن سوریه توانایی شکستداعش رو داره اما اگه به قول شما ایران سوریه رو ول کنه و مرز های خودشو بچسبه بد تر داعش سوریه رو میگیره و هدف بعدیش طبق اضهارات روسای داعش به ایران حمله میکنن و جنگ به کشور ما کشیده میشه اما اگه داعش رو در سوریه نابود کنیم یعنی امنیت کشور خودمونو تظمین کردیم
  • رحمان محمدی اصل IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    0 0
    درود بی پایان خداوند بر امیر دلاور ارتش باد ، امیر دلاور : ملت ایران از موضع انقلابی آن فرمانده قهرمان به خود بالید ، امیر دلاور ارتش انقلابی و همیشه پیروز ایران اسلامی ، ما ملت ایران خالصانه از خداوند منّان برای حضرتعالی و همۀ ارتشیان متعهد و مؤمن آرزوی سلامتی و تندرستی می کنیم ، خداوند شما را محفوظ نگه دارد. رحمان محمدی اصل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس