کد خبر 421930
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

صبح امروز فیفا اسیر یک رسوایی دیگر شد. 6 عضو رسمی این سازمان، توسط پلیس سوئیس در هتلی در زوریخ به اتهاماتی چون پولشویی و رشوه گیری دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، پس از دستگیری های اخیر، شایعات حاکی از آنند که تحقیقات در مورد چگونگی اعطای میزبانی جام جهانی روسیه 2018 و همچنین قطر 2022 در جریان است و ممکن است میزبانی از این دو کشور گرفته شود اما دو عضو بلندپایه ورزشی کشور روسیه، این شایعات را تکذیب کردند.

ایگور آنانسکیج، رئیس کمیته ورزشی مجلس دومای روسیه ، در واکنش به این اخبار گفت:" این رسوایی تحت هیچ شرایطی به میزبانی روسیه در جام جهانی 2018 مربوط نمی شود و خطری ما را تهدید نمی کند."

ویالتی موتکو، وزیر ورزش روسیه نیز نیز که همراه آنانسکیچ، در هتل حضور داشت گفت:" در جریان همه اطلاعات قرار ندارم اما با توجه به لیست دستگیر شدگان می توانم بگویم که آنها هیچ ارتباطی با اعطای میزبانی به دو جام جهانی روسیه و قطر ندارند. هنوز در این زمینه از من بازجویی نشده است. پلیس امروز به هتل یورش برد و وضعیت بسیار ناخوشایندی در اینجا به وجود آمد. تا این لحظه که پلیس به سراغ من نیامده اما نمی دانم که دیرتر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس