کد خبر 421609
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

مقامات آمریکایی اعلام کردند که هکرها توانستند با نفوذ به پایگاه سرویس درآمد داخلی(اداره مالیات آمریکا) به اطلاعات مالیاتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر دسترسی پیدا کنند.

به گزارش مشرق، به گفته مقامات آمریکایی هکرها با نفوذ به پایگاه سرویس درآمد داخلی(IRS) به اطلاعات محرمانه و شخصی مالیاتی هزاران نفر دسترسی یافتند.

به گزارش پایگاه خبری «هیل»، سرویس درآمد داخلی آمریکا(IRS) که همان اداره مالیات این کشور است، روز سه شنبه(دیروز) اعلام کرد که هکرها با حمله سایبری به پایگاه اینترنتی این سازمان اطلاعات محرمانه و شخصی بیش از ۱۰۰ هزار نفر نفوذ و دسترسی پیدا کردند.

«جان کوشینن» کمیسر اداره مالیات آمریکا به خبرنگاران گفت که به نظر می‌رسد گروه‌های سازمان یافته به  اطلاعات حدود ۱۰۴ هزار نفر از مالیات دهندگان آمریکایی دسترسی یافتند.

اداره مالیات آمریکا در بیانیه با اعلام اینکه این ماجرا احتمالا بین ماه فوریه تا اواسط می روی داده، خبر داد :«آنها از طریق یک منبع خارجی، اطلاعاتی را که برای عبور از روند شناسایی لازم بود، به دست آوردند، برخی از این سوالات به موضوعات خاص مربوط می شود که تنها خود فرد مالیات دهنده می تواند پاسخگوی آن باشد.»
به گفته کمسیر اداره مالیات آمریکا هکرها حدود ۲۰۰ هزار حمله انجام  دادند که نیمی از این حملات سایبری به سرقت اطلاعات و داده‌ها منجر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس