کد خبر 420522
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

شهرک نشینان صهیونیست به بهانه برپایی آیین‌های تلمودی وارد مسجد مبارک الاقصی شدند.

به گزارش مشرق، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه با اعمال تدابیر امنیتی شدید بر ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد مبارک الاقصی، ورودی سوق القطانین این مسجد را بستند و به شهرک نشینان صهیونیست اجازه دادند که با تجمع در این محل، آیین‌های تلمودی خود را به بهانه فرا رسیدن عید یهودی «بواکیر» برگزار کنند.

نظامیان صهیونیستی مانع از نزدیک شدن نمازگزاران فلسطینی به سوق القطانین شدند تا شهرک نشینان صهیونیست بتوانند به راحتی آیین‌های تلمودی را به جا آورند.

در این میان، تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست سعی در ورود به مسجد الاقصی از طریق دو دروازه «الحدید» و «ملک فیصل» را داشتند که نگهبانان مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی با این اقدام آن‌ها مقابله کردند.

خبرگزاری کیوپرس نیز گزارش داد که در پی ورود شهرک نشینان صهیونیست به صحن‌های مسجد الاقصی و تلاش آن‌ها برای برگزاری آیین‌های تلمودی در بخش شرقی باب الرحمه، تنش و درگیری‌های پراکنده‌ای میان آن‌ها و نمازگزاران فلسطینی که از نخستین ساعات صبح خود را به این مسجد رسانده‌اند، درگرفت.

در همین راستا، گروهی از عناصر پلیس و یگان ویژه ارتش صهیونیستی به منظور همراهی شهرک نشینان صهیونیست و تامین امنیت آن‌ها وارد مسجد الاقصی شدند و با برخوردهایی که با نمازگزاران فلسطینی داشتند، باعث بروز تنش و درگیری شدند و یک جوان و یک بانوی فلسطینی را هم بازداشت کردند.

{$sepehr_album_26907}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس