کد خبر 418378
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

وزارت خارجه آمریکا پیشنهاد داده است تا ۵۵ هزار صفحه ایمیل های مربوط به هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین این کشور را تا ژانویه آینده منتشر کند.

وزارت‌خارجه‌آمریکا ایمیل‌های کلینتون را منتشر می‌کند
به گزارش مشرق، آسوشیتدپرس نوشت: وزارت خارجه آمریکا به یک دادگاه فدرال پیشنهاد داده است تا بخش هایی از 55 هزار صفحه ایمیل متعلق به هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق این کشور را تا ژانویه سال آینده در وبسایت خود منتشر کند.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که بازنگری و بررسی ایمیل های کلینتون تا پایان امسال طول خواهد کشید و وزارت خارجه آمریکا از دادگاه خواسته است تا 15 ژانویه 2016 میلادی برای انتشار بخشی از این ایمیل ها فرصت داشته باشد.

کلینتون نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی گفته است که از وزارت خارجه خواسته است تا ایمیل ها را هر چه سریعتر منتشر کند.

استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی در دورانی که وزیر خارجه آمریکا بوده موجب انتقادات شدیدی شده و نامزدی وی برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی را با چالش هایی روبر کرده است.

کلینتون گفته است که یک نسخه از همه ایمیل های کاری خود را به وزارت خارجه آمریکا تحویل داده است. ولی کمیته ملی جمهوریخواه فشارها بر کلینتون را همچنان حفظ کرده است. جمهوریخواهان به دنبال دستیابی به همه ایمیل ها و بیانیه های جداگانه ای هستند که توسط کلینتون و مشاوران ارشد وی امضا شده اند.

هیلاری کلینتون در جهان شناخته شده است و می توان این را بهترین دارایی کلینتون دانست. ولی باید در این زمینه روی دیگر سکه را هم دید که برای کاندیداتوری ریاست جمهوری چندان جالب نیست.

گزینه هایی در رزومه 20 سال گذشته زندگی هیلاری کلینتون دیده می شود که برای زندگی عمومی او چندان با هم هماهنگی ندارد. در طی سالها فعالیت سیاسی وی در کارنامه کاری او مواردی دیده می شود که او همیشه براساس قوانین پیش نرفته و برخی از گزارش های منفی در مورد آنها نشان دهنده این است که قوانین در دوره‌هایی برای هیلاری کلینتون و همسرش اهمیتی نداشته است.

براساس جدیدترین نظرسنجی آسوشیتدپرس در مورد میزان اطمینان مردم به هیلاری کلینتون 61 درصد رأی دهندگان عنوان کردند که کلمه "صادق" به میزان بسیار کمی هیلاری کلینتون را توصیف می کند و یا این کلمه اصلا در مورد کلینتون صدق نمی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس