کد خبر 418232
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۰

فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال به وضعیت این روزهای استقلال و کادر فنی این تیم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال به وضعیت این روزهای استقلال و کادر فنی این تیم  در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان داد.

متن پیام منتشر شده به شرح زیر است:

هواداران عزیز و دوست داشتنی

روزهای روشن استقلال نزدیک است. به زودی بی کفایت ترین هیات مدیره وکادر فنی تاریخ باشگاه بزرگ استقلال کنار خواهد رفت و دوباره به کمک وحمایت شما "عدد ونماد" جدیدی را برای همه ی استقلالی های عزیز در سرتاسر جهان خلق خواهیم کرد.

نتایج ضعیف استقلال وایجاد مشقت های روحی برای هواداران در سراسر ایران زمین طی دو فصل گذشته، برای همیشه در کارنامه آقایان پر مدعا ثبت خواهد شد.

بی شک در کنار شما خواهیم بود و سرود پر افتخار قهرمانی استقلال را در کنار همه هواداران دوست داشتنی خواهیم سرود.

واکنش مجیدی به وضعیت این روزهای استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسول ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    چاییدی!
  • ایمان ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    چجقققققدر بی ادب من کاری به هیات مدیره ندارم .. بابا امیر قلعه نویی هر چی باشه چند تا پیرهن از تو بیشتر پاره کرده .. مگه همین قلعه نویی استقلال رو قهرمان نکرد ؟؟؟ عجب دنیایی تا وقتی موفق باشی بادم جون دوره قابچین ها پشتتد ...
  • یونس ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    بى شک درکنار شما خواهم بود. آقای مجیدی عزیز شما نبودید استقلال را در کورس قهرمانی چند هفته مانده به پایان لیگ دو بار ترک کردید. کمر استقلال را شکستید. بار اول برای پول بیشتر تیم عربی و بار دوم برای اینکه به قول خودتان در اوج خداحافظی کنید. این وسط استقلال و هوادارانش برای شما چه اهمیتی داشتند. استقلال شده خونه خاله امثال شما که هر وقت دوست داشتید بیایید و بروید. بى کفایت ترین هیأت مدیره و کادرفنى تاریخ باشگاه بزرگ استقلال به شما و قلعه نوعی اجازه داد هر طور که دلتان می خواهد در تیم رفتار کنید. از صدقه سر استقلال به همه چیز رسیدید. اعداد اختراعی شما فقط به در کری خونی با موجودات معیوبی نظیر بنگر و مکانی می خورد و بس. هوادار قهرمانی می خواهد. کسی را می خواهد که رفیق نیمه راه نباشد. یکی مثل حجازی.
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای مجیدی من یک استقلالی هستم و متعصب با این گفتارت حالم ازت بهم خورد!!! کادر فنی استقلال بی کفایت ترین هستش ؟؟ منظورت قلعه نوعی هستش ؟؟ اگر منظورت امیرخان هستش واقعاٌ شرم آوره !!! مگه کلکسیون قهرمانی های استقلال با قلعه نوعی نبوده ؟ مگه موفق ترین مربی ادوار تاریخ لیگ قلعه نوعی نبوده ؟؟ ... حتی تو این 2 فصل هم که استقلال خوب نبود باز هم تا هفته های پایانی در کورس قهرمانی بود!! درسته ایراداتی نیز به کادر فنی وارد هست ولی نه تا این حد که شما اظهار نظر می کنید!! واقعاً خجالت بکش! شرم کن ! ....
  • دوستدار مجیدی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای مجیدی ما این فصل از حاشیه های قلعه نوعی ضربه خوریم ظاهرا شما هم نیومده دنبال حاشیه اید پس بهتر برید تیم های قطری چون به قول خودتون در اینصورت نبودنتان به نفع استقلال هم است.وبهتر می تونی به دخترت برسی
  • saeid hp ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    فرهاد جون میترسم ایندفه بیای سه تا بازی اول دلت برا دخترت تنگ بشه........!
  • محمد حسن ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    هم بوی چه چیزی به بینی خورده فرهاد
  • سعدي ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    شاگرد ديروز اخترام معلنت را هرچند از تو ناتوانتر باشد داشته باشه.ادب از كه آموختي ،ادب مرد به ز دولت اوست.
  • ArslAN ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    عقده عدد وارقام از سر و روت میباره اگه بازیکن بودی که بهترین تیمت لیگای حاشیه خلیج فارس نبود معلومه داری خیلی میسوزی!
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    فقط بگم عقده ای هستی عشق است امیرخان دوستت دارم امیرخان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس