در تصاویری که از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز پخش شد، فردی از پشت دروازه شمالی به سمت دوربین رفت و با نشان دادن نتیجه دو بر دو از تساوی دیدار اصفهان خبر داد تا اوضاع ورزشگاه را متشنج کند!

به گزارش مشرق، برنامه نود این هفته که بیشتر وقتش به اتفاقات عجیب تبریز و دیدار تراکتورسازی - نفت اختصاص داشت، از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بهترین مربی لیگ چهاردهم فوتبال اختصاص یافته بود.

نتیجه بررسی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ پخش تصویر فردی که 2-2 را اعلام کرد +فیلم و تصاویر

محمد فنایی کارشناس داوری
این هفته برنامه نود بود.

گزارشی مفصل از دربی 80، دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس به همراه حواشی و صحبت های مربیان، بازیکنان و هواداران سرخابی ها پخش شد. (فیلم حواشی دربی 80)

در این گزارش هواداران استقلال از شکست تیمشان در دربی 80 به شدت ناراحت بوده و گله می کردند و خواستار رفتن قلعه نویی از این تیم بودند.

دروغ قهرمانی تراکتورسازی از کجا نشأت گرفته بود؟/ پسر

دروغ قهرمانی تراکتورسازی از کجا نشأت گرفته بود؟/ پسر

نکات هفته پایانی، جدول پایانی لیگ و گلزنان مرور شد.

دروغ قهرمانی تراکتورسازی از کجا نشأت گرفته بود؟/ پسر

صحنه های حساس داوری دربی 80 از سوی فنایی مورد بررسی قرار گرفت. (فیلم این قسمت را در اینجا ببینید)

محمد فنایی گفت یک پنالتی برای استقلال روی امید ابراهیمی گرفته نشد. وی افزود: سرنگونی امید ابراهیمی قطعا پنالتی بود و اومانیا بالای پای او را زد.

آنالیزی از دیدار سرخابی های پایتخت پخش شد که طی آن نقاط ضعف و قوت دو تیم مورد بررسی قرار گرفته بود. (فیلم این قسمت را در اینجا ببینید)

دروغ قهرمانی تراکتورسازی از کجا نشأت گرفته بود؟/ پسر

دروغ قهرمانی تراکتورسازی از کجا نشأت گرفته بود؟/ پسر

دروغ قهرمانی تراکتورسازی از کجا نشأت گرفته بود؟/ پسر

گزارشی از پیش بازی تیم های تراکتورسازی - نفت و سپاهان - سایپا پخش شد که طی آن دوربین های نود به محل استقرار این تیم ها رفته و با بازیکنان و مربیان . هواداران این تیم ها به صحبتی دوستانه پرداخته بودند.

گزارشی مفصل از دیدار تیم های تراکتورسازی - نفت و سپاهان - سایپا بطور همزمان پخش شد.

گزارش نود درجه پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران با ادبیاتی طنز آمیز به نمایش گذاشته شده بود. (فیلم 90 درجه)

داوری دو دیدار پخش شده مورد بررسی قرار گرفت.

نتیجه بررسی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ پخش تصویر فردی که 2-2 را اعلام کرد +فیلم و تصاویر
محمد فنایی درباره داوری مسابقه سپاهان و سایپا گفت: برخورد توپ با دست مدافع سپاهان خطا بود اما پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد و پنالتی نبود. زمین خوردی مهاجم سپاهان سمت مقابل در محوطه جریمه سایپا نیز مبارزه بر سر توپ بود و پنالتی نبود.
 
وی درباره مسابقه تراکتورسازی و نفت گفت: پیش از گل اول تراکتورسازی آندو تیموریان روی بازیکن نفت خطا کرد.

فرکی: اطمینان داشتم در سپاهان موفق می شوم/ اتفاقات تبریز ارتباطی به سپاهان ندارد

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان ، قهرمان لیگ چهاردهم میهمان این هفته برنامه نود بود. (صحبت های کامل فرکی در برنامه 90 را در اینجا بخوانید)

نتیجه بررسی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ پخش تصویر فردی که 2-2 را اعلام کرد +فیلم و تصاویر

تصاویری از شادی سپاهانی ها و هواداران این تیم پس از قهرمانی در لیگ برتر به تصویر کشیده شد که در خلال آن بازیکنان سپاهان به صحبت پرداخته بودند و از حس و حال خود می گفتند.

گزارشی از حاشیه های تبریز و دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران و یکی از بزرگترین دروغ های تاریخ لیگ برتر پخش شد که ابتدا شادی وصف نشدنی هواداران تراکتور را به واسطه قهرمانی و سپس ناراحتی و چهره گریان آنها را بواسطه بزرگترین دروغ لیگ برتری به تصویر کشیده بود. (فیلم این قسمت را در اینجا ببینید)

واکاوی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ پخش تصویر فردی که دو بر دو را اعلام کرد +فیلم و تصاویر
در تصاویری که از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز پخش شد، فردی از پشت دروازه شمالی به سمت دوربین رفت و با نشان دادن نتیجه دو بر دو از تساوی دیدار اصفهان خبر داد تا اوضاع ورزشگاه را متشنج کند!

در این گزارش صحبت های منصوریان پخش شد که از حواشی پیش آمده در تبریز ناراحت بود و اظهار داشت شاید دروغی که در ورزشگاه پخش شد مانع از قهرمانی ما شد و احتمال می دهم در 2 ، 3 دقیقه پایانی بازی می توانستیم گل زده و قهرمان لیگ شویم.

پس از آن صحبت های بازیکنان تیم فوتبال نفت صحبت کردند که همگی از اتفاقات بوجود آمده بهت زده بودند.

شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روی خط تلفنی برنامه آمد و مطالبی را در خصوص اتفاقات تبریز بیان کرد.

در ابتدا شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روی خط آمد و در این باره اظهارداشت: به همراه کفاشیان و استاندار در جایگاه ویژه حضور داشتم و از همکاران پرسیدم که آیا بازی سپاهان با سایپا دو بر دو شده است که ان‌ها منکر تساوی شدند و پیروزی سپاهان را تایید کردند.

نتیجه بررسی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ پخش تصویر فردی که 2-2 را اعلام کرد +فیلم و تصاویر

وی افزود: ما با اینترنت نتیجه دو بر صفر را مشاهده کردیم و چطور است که می‌گویند وسایل ارتباطی قطع بوده و موبایل‌ها آنتن نداشته است؟

بهروان: از شادی هواداران تراکتور متعجب شدیم/ ورزشگاه را ترک نکردم!

غلامرضا بهروان رییس سازمان مسابقات فدراسیون فوتبال نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت که در تمام مدت زمان بازی در کنار زمین بوده و از پیروزی دو بر صفر سپاهان مطلع بوده است.

نتیجه بررسی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ پخش تصویر فردی که 2-2 را اعلام کرد +فیلم و تصاویر

وی در واکنش به این که بهمنی مدیر روابط عمومی و حسینی شمس اظهار داشتند که از نتیجه سپاهان اطلاع نداشتند، گفت که چنین چیزی نبوده است و حتی خوشحالی تراکتوری‌ها هم باعث تعجب وی شده بود.

در ادامه بهمنی و حسینی شمس هم روی خط تلفنی برنامه آمدند و ابراز داشتند که در دقایق پایانی بازی نمی‌توانستند ارتباطی با تلفن داشته باشند و از اتفاقات رخ داده در درون زمین متعجب بودند.

قنبرزاده: چطور می شود اسکوربرد ورزشگاه خراب باشد؟!

منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص اتفاقات پیش آمده در تبریز گفت: ما دو روز قبل از مسابقه در تبریز بودیم، مسئولان تبریز باورهایی مبنی بر قهرمانی تراکتور در تبریز بوجود آورده بودند، از طرفی نیروی انتظامی در ورزشگاه کافی نبود. این مسابقه حساسیت خاصی داشت و از شبکه های خارجی پخش می شد. اسکوربرد ورزشگاه از ابتدای بازی کار نمی کرد که این مشکل بزرگی است. یکی دیگر از مشکلات حضور بیش از 20 درصد هوادار در ورزشگاه بیشتر از ظرفیت ورزشگاه بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد ارتباط با اصفهان گفت: تلویزیون در رختکن نفت و تراکتور بود و تا دقیقه 88 می دانستیم که بازی 2 بر صفر به سود سپاهان است و دقیقه 88 تصاویر قطع شد و موبال های ما نیز قطع شد . پس از آن به سمت تونل رفتم و دیدم نفراتی که در تونل هستند می گویند بازی 2 بر 2 شده است که ما گفتیم تا 2 دقیقه پیش بازی 2 بر صفر بود.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود اظهار داشت: تراکتوری ها از زمانی که خبر تساوی سپاهان و سایپا را شنیدند شروع به افتادن روی زمین و وقت کشی کردند، البته من به مسائل داوری ورود نمی کنم، شاید ادامه مسابقه میسر نبوده که این وقت کشی ها در نظر گرفته نشده است.

بهروان در خصوص غیبتش در چند دقیقه پایانی در ورزشگاه تبریز اظهار داشت: من در ورزشگاه بودن و به سمت تونل رفتم و آقای روغنی نیز آنجا حضور داشت.

اسبقیان: برای جشن قهرمانی آماده شده بودیم

اسبقیان در خصوص صحبت های قنبرزاده مبنی بر اینکه مسئولان تبریز آمادگی لازم را برای میزبانی نداشتند اظهار داشت: من کاملا این مسئله را تکذیب می کنم، قنبرزاده نباید در این مورد نظر بدهد چرا که ما آمادگی کامل را برای میزبانی داشتیم.

مسئولان استانی به دنبال مقصر پخش شایعه قهرمانی تراکتور در ورزشگاه هستند، وزیر ورزش و جوانان نیز دستور پیگیری این قضیه را داده اند. اینکه گفته می شود این مسئله یک مصوبه بوده چه معنی دارد؟! تمام مسئولان برای جشن قهرمانی آماده شده بودند و این صحبت ها خیلی بی معنا است و این خیلی بد است که یک نماینده بگوید اتفاقات تبریز یک مصوبه بوده است!

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران و همچنین اخبار مربوط به لژیونرهای ایرانی به تصویر کشیده شده بود.

تقویم نود پخش شد که طی آن اتفاقات هفته پایانی اردیبهشت ماه به تصویر کشیده شده بود. از جمله بخش های جالب تقویم این هفته قهرمانی تاریخی پرسپولیس در لیگ هفتم برابر سپاهان در روز 28 اردیبهشت 87، سالروز سقوط تراکتور به لیگ یک، درگذشت رضا حسن زاده بازیکن سابق سپاهان و تراکتورسازی، اولین بازی احمدرضا عابدزاده برای استقلال برابر ملوان در آخرین دوره لیگ قدس سال 69، تولد یحیی توره و... بود.

شمس: پسر تونی شایعه تساوی سپاهان و سایپا را به نیمکت تراکتور رساند

حسین شمس ناظر بازی تراکتورسازی و نفت تهران نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: پیش از این تماس با آقای میثاقی صحبت کردم و بار دیگر صحبت هایمان را در پایان بازی تراکتور و نفت مرور کردیم. وی از من پرسید بازی چند چند شده؟ من به وی گفتم میگویند 2 بر 2 شده است. چرا که در اواخر بازی و 20 دقیقه آخر بازی ارتباطمان قطع شده بود.

وی افزود: اولین کسی که تساوی سپاهان و سایپا را اعلام کرد پسر تونی بود که کنار من بود و فریاد می زد و به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت.

حسنی خو: هنوز نمی توانیم بگوییم اتفاقات تبریز برنامه ریزی شده بود/ پسر تونی گفت خبر تساوی را به نیمکت تراکتور رسانده است

رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: ما در 3 ، 4 دقیقه پایانی بازی جو ورزشگاه را متشنج دیدیم و پرس و جو کردیم و گفتند بازی 2 بر 2 شده و ما رفتیم تلویزیون را نگاهکردیم و دیدیم بازی 2 بر صفر است. اطلاعاتی که به نیمکت تراکتورسازی رسیده است از سوی پسر تونی بوده است، طی صحبتی که با پسر تونی کردیم وی اظهار داشت کسی به من گفت بازی 2 بر 2 شده و من نیز این قضیه را به نیمکت اطلاع دادم.

بحث تلفن همراه وقطعی آن از پیش از دقایق پایانی بود و تلویزیون نیز به مدت چند ثانیه قطع می شد و نه مداوم! و اینکه این مسائل را کنار هم چیده و اتفاق پیش آمده را برنامه زیری شده بدانیم درست نیست و باید بررسی های لازم صورت گیرد.

گزارشی از دیدار تیم های استقلال خوزستان - پیکان به همراه مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

جبارزاده: از قبلاز بازی هم نگران داوری این دیدار بودیم

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز روی خط تلفنی برتامه نود آمد و در خصوص اتفاقات دیدار تراکتورسازی و نفت گفت: نگرانی ما از روزهای پیش از این بازی در بخش داوری بود. من بحث امنیت را به فرمانداری تبریز محول کردیم.

نگرانی اصلی ما بحث داوری بود. من و آقای کفاشیان در کنار هم بودیم، نمیدانم چرا آندو اخراج شد؟ داوری این دیدار بررسی شود و کارشناسان نظر دهند و همانطور که فکر می کردیم کمی این مسئله برایمان مشکل زا شده و با احساسات پاک هواداران تراکنورسازی بازی شد.

ما خودمان را برای قهرمانی آماده کرده بودیم. قطع تلفن همراه درست نیست. مخابرات 36 هزار مکالمه در حین انجام بازی ثبت شده است.

وی در خصوص قطع شدن تصویر تلویزیون نیز گفت: تصویر تلویزیون در جایگاه تشریفات قطع نشد، البته ما تصویر تبریز را داشتیم و با توجه به فاصله مان از تلویزیون صدای گزارشگر را نداشتیم، در هر حال قطعی اینترنت و تلفن همراه را در ورزشگاه تکذیب می کنم.

گزارشی از دیدار تیم های ملوان - نفت مسجد سلیمان، راه آهن - گسترش فولاد، پدیده - ذوب آهن، صبای قم - فولاد خوزستان به همراه صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

داوری دیدارهای پخش شده توسط محمد فنایی مورد بررسی قرار گرفت.

نتیجه نظرسنجی
در پایان نتایج نظرسنجی منتشر شد و بر این اساس یحیی گل محمدی به عنوان برترین مربی با رای 46 درصد انتخاب شد و علیرضا منصوریان با رای 34 درصد در مکان دوم قرار گرفت. فرکی، اولیویرا و اسکوچیچ هم در جایگاه بعدی از دید مخاطبان 90 قرار گرفتند.

واکاوی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ مقصر اصلی چه کسی بود؟ +فیلم و تصاویر

واکاوی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ مقصر اصلی چه کسی بود؟ +فیلم و تصاویر

برنامه این هفته نود ساعت 2:50 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • عبد ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    هواداران در بازی با نفت و تراکتور خودشون را نشون دادن با آسیب رساندن به بیت المال خواستن عصبانیت خودشون را نشون بدن بعد هم هرکس روی خط برنامه نود اومد از تماشاگران فهیم حرف زد کدام تماشاگر فهیم که اصول شادی کردن و ابراز احساسات کردن را بلد نیستن بعد هم تکرار می کنن صد هزار هوادار کسی نیست بگه بابا گنجایش ورزشگاه 65 هزار نفره فکر کنم جو بازی پرسپولیس با صد هزار هوادار در لیگ آسیا تبریزیها را خیلی گرفته بود که می خواستن اعلام کنن که ما هم صد هزار هوادار داریم
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    اکثر طرفداران تراکتور توی این نظرسنجی شرکت نکردن
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    عزیزم فک کنم شما از تبریزیها خاطره ی بد داری که واقعیتها رو کتمان میکنی. بله کار بعضی از تماشاگران اشتباه بوده ولی این کار تحت شرایطی بوده که کسی رو تا حد مرگ عصبانی کنی و بعد بگی به خودت مسلط باش. من نمیدونم مقصر اتفاقات تبریز چه کسی بوده ولی برآیند آن عصبانی شدن تماشاگر شده است
  • ناصرتبريزي ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    آقاي فلاني مثل اينكه توهم از تبريزي ها دل خوشي نداري.توبرو هنوز به تيم رده 12خودت برس ،بعدااز تماشاگران تبريزي حرف بزن.
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    تیراختور بعد بارسا اوله
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    عبد عزیز تیمهای مثل پرسپولیس و هوادرانی مثل شما هرگز نمیتونین مثل آذربایجانیها باشن .... حقیقتا تنها تیم ایرانی که هوادارش در ایران کل جهان هستش تراکتور اذربایجان ...... چی شده بود 106 شبکه خارجی فوتبال تراکتور زنده نشون میدن ولی پرسپولیس و اصلا نمیشناسن ... یاشاسین تراختور
  • ترک شعه ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    حوادث ناگواری که تو تبریز رخ داد به این دلیل بود که اولا مردم سابقه بد داور رو در مواجهه با تراختور متذکر شده بودند ولی فدراسیون تغییری در تیم داوری نداده بود.البته اول آقای محسن ترکی انتخاب شده بود ولی فدراسیون خودش تغییر داده بود به کسی که کارنامه اش از اولی هم سیاه تره. دومین دلیل هم دروغی بود که به مردم گفته شد.دوستان ورزشگاه بودند و می گفتند که نزدیکای دقیقه 75 هم اینترنت و هم تلویزیون ها و هم گوشی ها دیگه نه خط می داد و نه تلویزیون کار می کرد.این معلومه یه چیزی هست و مردم واسه اینه که اون کارها رو کردند. در ضمن تراختور تو ایران پر تماشاگر ترین بازیها رو تو سراسر فصل برگزار میکنه،نه مث پرسپولیس رده دوازدهمی که تو دو هفته ی آخر اونهم با رایگان کردن بلیط شصت هزار نفر میان.
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    آقایی که دستش رو به عنوان دو دو بالا گرفته به نظرم داره این علامت پیروزی ست نه دو دو مساوی...
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    خداياااا يعني تو اروپا مثلا اسپانيا ميشينن بازي تراكتور سازي ما ر و نگاه مي كنن؟؟ اگه اين جوري باشه كه خيلي خوبه
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    یک نفر تو ایران هست که بدونه کارت زرد اول آندو برای چی بوده؟درگیری بین آندو و بازیکن نفت خیلی درگیری سخت و پیچیده ای بود که به جز کارت زرد هیچ راه دیگه ای نداشت؟صد بار بدتر از این درگیری رو تو بازیها دیدیم که بدون کارت حل و فصل شده.چرا بیراهه میرین؟ اصل قضیه داوریه. هزار سالم بگردین عامل شایعه رو پیدا نمیکنین و نخواهید کرد. وسط 100 هزار تماشاچی سر تا پا هیجان و استرس کی یادش میاد کی چی گفته؟ اقای بهروان میگن تا آخر بازی با اصفهان ارتباط داشتن همکارشون میفرماین یه ربع آخر بازی ارتباطی نداشتیم. بلاخره کی راس میگه کی دروغ؟ این تناقض گویی فقط در این مورد نیست. این تناقض گوییا غیر از دروغگو کم حافظه هست میتونه مصداق چیز دیگه ای باشه؟ سرنخ این ماجرا داوریه پر حرف و حدیثه. نه تنها در این بازی که از چند بازی قبل به طرز کاملا اتفاقی به نفع سپاهان بود.
  • کامیار ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    متاسفم برای مشرق که نظر کسی رو اینجا انتشار میده که به هموطن آذریش میگه مزخرف.بیشترین تاثیر افکار سیاسی من از همین سایت مشرق بود به خدا.به اخباری که از پیشرفتهای نظامی داشتیم افتخار میکردم.دروغ هم ندارم میتونی نظرات قبلی منو چک کنی.اما مشخص شد که همتون مثل مانا نیستانی هستین.والسلام خداحافظ مشرق
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    باور کن! اولین نفری که شایعه رو درست کرد هم نمیدونست چه کرده حتما تو اون بلبشوی خط دهی آنتن موبایل از یکی پشت تلفن پرسیده چند چنده؟ اونم خواسته بفهمونه 2-0 گفته دو صفر، گفته چی؟؟ گفته دو دو(فهمیدی؟؟؟ دو! دو) باور کن! هر کی بوده فقط میخواسته چیزی رو که دوست داره بشنوه دنبال مقصر نگردین!! خوبه نشون داد تو یکی دو دقیقه پایان وقت اضافه بازی رو ول کردن پس 10 دقیقه و یه ربع نبوده برد سپاهانو زهر نکنید خودم نه تبریزی ام نه اصفهانی نه تهرانی اما حرف حقو باید گفت!
  • سهراب ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    اين است بهترين تماشا هستن كه اموال بيت المال را خراب ميكنندگران
  • javad ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای بهروان دیشب در برنامه نود گفتند که در تمام طول بازی در کنار زمین بودم و از نتیجه اطلاع داشتم درحالی که در برنامه همین هفته موج فوتبال آقای ششگلانی رییس هیئت فوتبال تبربز گفتند که با آقای بهروان از دقیقه 80 به بعد بازی را در رختکن تماشا میکردند؟جالب اینجاست که در برنامه دیشب نود مدام گوشی خودش را بهروان قطع میکرد؟پس نتیجه مشخص است که بهروان خودش از قضایا آگاه بوده است و ناظر بازی شمس و بهمنی هم از قضایا آگاه بودند؟در ضمن خود تاج هم روز بازی از تبریز به تهران رفت؟
  • علي ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    من از هموطناي خوب تبريزي استدعا دارم اينقدر احساسي با تيم شهرشون برخورد نكنن واقعيت امر اينه كه طرفداراي تراكتور هم در حد طرافداري آباداني و اصفهاني وانزلي چي ها هستن با كمي تعداد تماشگر بيشتر به خاطر وسعت استان هاي آذري زبان، ديگه نه در حد طرفداراي استقلال وپرسپوليس توروخدا از تعصبات بيجا پيروي نكنيد كه عقلانيت رو از بين ميبره وباعث تفرقه ميشه و شاد كردن پانتوركيسم ها
  • ایران ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    ای بابا تو این چند روز تبریزیها یا تراختوریا خودشون رو کشتن تو تمام سایتها یا مطبوعات و غیره ، درست اونقدری که تو جنگ با داعش کشته شدن . اگه این همه انرژی و کشته رو میذاشتین برای جنگ با داعش تا الان داعش که هیچ بیت المقدس رو هم میگرفتین .....
  • تنها 55 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    خود خبرنگار شبکه 3 تو این فیلم میگه 2-2 و موبایلها نمیگیره این یعنــــــــــی چــــــــه؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    کلیپشو ببین بعد نظر بده
  • عبد ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    ناشناس جان من الحمدلله هوادار هیچ تیمی نیستم ولی پیگیر نتایج ورزشی هستم و این را خوب مد دونم که پرسپولیس بیشترین هوادار را در سطح آسیا داره ولی در این چند ساله حرفهای زیادی در خصوص متانت و پرشور بودن هواداران تبریزی شنیده بودم که در این مسابقه عکس آن دیده شد و به نظر من مقصر اصلی کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم بودن که چشم به نتیجه سپاهان داشتند تا قهرمان بشن در حالی که قهرمان را این دو تیم تعیین می کردند
  • کمباین ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    تیراختور عرضه داشت ۳_۱ رو نگه میداشت واقعا قهرمانی لیاقت میخواد با وقت کشی قهرمانی مردانه نیست که خدارو شکر نشدقهرمانی واقعا حق نفت بود با اینکه پرسپولیسی ام ولی حقیقت تلخه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس