کد خبر 418004
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

شبکه یک سیما با پخش برنامه جُنگ شبانه «امشب» با اجرای علی ضیا قصد دارد تا این برنامه را جایگزین «پارک ملت» کند.

به گزارش مشرق، پس از حدود دوسال که از پایان برنامه گفتگو محور «پارک ملت» و حدود یکسال از برنامه «خیابان ایران» می‌گذرد، شبکه یک برای پرکردن این فضای خالی، برنامه «امشب» را برای پخش تدارک دیده است.

اجرای این برنامه برعهده سیدعلی ضیا است که قرار است به صورت سه شب در هفته، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه پس از سریال شبانگاهی شبکه و حوالی ساعت 23 به مدت 90 دقیقه با موضوعات مرتبط با سبک زندگی به روی آنتن برود.

سیدعلی ضیا پیش از این در برنامه سال تحویل امسال شبکه یک سیما با نام «اینجا آینده» حضور داشت و «امشب» دومین برنامه‌ای خواهد بود که با اجرای او از این شبکه پخش می‌شود. این مجری پیش از این در شبکه سوم سیما با برنامه‌های مانند «ویتامین سه»، «بعضیا»، «ماه عسل» و «نبش جنت آباد» به اجرا پرداخته است.

اولین قسمت از این جنگ «شبانه»، امشب به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

به گفته محمدرضا ماندگاران، تهیه کننده «امشب»، هدف این برنامه بیشتر حول محور خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی است ولی در اجرا ما قصد داریم بیشتر به جریان زندگی در خانواده بپردازیم، یعنی آرامش خانواده، رفاقت و صمیمیت و ارتباط بین افراد خانواده است.

وی درباره فضای برنامه «امشب» هم گفت: فضای این برنامه شاد و مفرح خواهد بود نه صرف یک برنامه گفتگو محور، موسیقی ایرانی از اقوام مختلف کشور حتما جزیی از برنامه خواهد بود. همچنین در بعضی از شب‌ها طنز گفتاری یا به اصطلاح «استند آپ کمدی» داریم در این نمایش کمدین که معمولاً توسط یک نفر اجرا می‌شود، با اجرای سریعی از داستان گویی، لطیفه و شوخی‌های کوتاه و گذرا و بداهه سازی‌‌هایی به انتقال مضامین می‌پردازد.

دوبله همزمان و زنده از دیگر بخش‌های برنامه شبانگاهی «امشب» است که در این آیتم تعدادی از دوبلورهای جوان کشور که در حرفه دوبله انیمیشن فعال هستند، بصورت زنده طنز در استودیو صحنه‌هایی از یک فیلم را در رابطه با موضوع برنامه دوبله می‌کنند. بنابراین سعی ما بر این است که فضای برنامه فضای خشک و کسل کننده‌ای نباشد و شادی را به خانواده‌ها منتقل کند.

ماندگاران تصریح کرد: برای اینکه ما به فضای تکرار برنامه‌های مثل «پارک ملت» و «خیابان ایران» نیافتیم سعی داریم که نگاه‌مان را به موضوع خانواده متفاوت کنیم چرا که برخی از شبکه‌ها هم برنامه‌هایی را با موضوع خانواده پخش می‌کنند ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا امشب شبیه سایر برنامه‌های دیگر نشود.ما در این برنامه میزبان خانواده‌ها از تمام نقاط کشور خواهیم بود با موضوعات مختلف علاوه بر اینکه بحث‌های کار‌شناسی هم در کنار حضور خانواده‌ها در برنامه خواهیم داشت.

تهیه کننده جنگ شبانگاهی «امشب» ادامه داد: موضوعات برنامه هر شب متفاوت است و موضوع هر شب براساس مهمانی که به برنامه دعوت شده است بسته می‌شود و کار‌شناسان هم بصورت هفتگی انتخاب می‌شوند، مثلا دوشنبه هر هفته درباره یک موضوع خاص کار‌شناس گفتگو می‌کند، سه شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم به همین ترتیب انتخاب می‌شوند.

او درباره نحوه انتخاب مهمانان هم گفت: چندگروه در اتاق فکر برنامه تشکیل شده است که هر هفته با برگزاری جلساتی منظم و براساس موضوع هر برنامه، مهمانان و کار‌شناسان را درحوزه‌های مختلف اجتماعی را پس از شناسایی به ما معرفی می‌کنند و ما بعد از مطرح کردن آن‌ها در گروه اجتماعی شبکه یک، در ‌‌نهایت آن‌ها به برنامه دعوت می‌شوند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس