کد خبر 41618
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱

با قطعي شدن حضور تيم فوتبال داماش گيلان در يازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر حالا شايعاتي جديدي در خصوص اين تيم به گوش مي‌رسد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، تيم فوتبال داماش گيلان که عصر ديروز با کسب تساوي بدون گل مقابل گل گهر سيرجان موفق شد مجموع امتيازات خود را به عدد ?? برسانند،بر اساس اخبار نيمه رسمي به احتمال بسيار زياد با تغيير چهره‌اي کاملا جديد وارد رقابت‌هاي ليگ برتر خواهد شد تا بتواند در چارچوب اين رقابت‌ها از جايگاه خود به خوبي دفاع کند.

جدي‌ترين مساله‌اي که در خصوص اين طرح مطرح مي‌شود موضوع جذب مربي بزرگ براي فصل بعد است، نزديکان اين باشگاه گيلاني مدعي هستند مديرعامل باشگاه داماش گيلان بر اين باور است که هدايت تيم فوتبال داماش گيلان بايد به در دست يک مربي باتجربه و شناخته شده قرار گيرد تا او بتواند نماينده گيلان را در کورس با ساير مدعيان به جايگاه مطلوب سوق دهد، از اين رو جذب مربي بزرگ خارجي جزو اولويت‌هاي اصلي امير عابديني مديرعامل داماش گيلان است.

اما حالا اين سوال به وجود مي‌آيد که سرمربي موردنظر امير عابديني چه خصوصيت‌هايي دارد؛منابع آگاه خبري در اين باشگاه معتقدند که سرمربي بعدي تيم فوتبال داماش گيلان يک مربي بزرگ داخلي است، که در شرايط کنوني با وجود شواهد و مستندات موجود به احتمال بسيار زياد اين فرد، سرمربي فعلي تيم فوتبال پرسپوليس تهران است.

اين افراد مدعي هستند از نوع جمله‌هاي امير عابديني کاملا پيداست که سرمربي بعدي تيم فوتبال داماش مربي يک تيم بزرگ تهراني است، از آنجا که پرويز مظلومي با مديران استقلال به توافق رسيده تا فصل بعد هم هدايت تيم فوتبال استقلال تهران را در دست گيرد، گزينه‌اي جز علي دايي باقي نمي‌ماند، با توجه به روابط ايده ال امير عابديني و علي دايي اصلا بعيد نيست که وي فصل اينده به رشت سفر کند تا هدايت تيم فوتبال داماش گيلان را در دست گيرد.

با توجه به وضعيت فعلي علي دايي در باشگاه پرسپوليس و نارضايتي‌هاي فراوان هواداران اين تيم از نوع عملکرد علي دايي زياد دور از انتظار نيست که وي در پايان فصل از اين باشگاه جدا شود و محل ديگري را براي فعاليت در ليگ برتر انتخاب کند؛ دوستي و رفاقت ديرينه دايي و عابديني مي‌تواند فصل جديدي از روابط دوستانه ميان اين دو چهره شناخته شده ورزشي را رقم زند تا يک بار ديگر اهالي فوتبال شاهد همکاري دايي و عابديني در فوتبال ايران باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس