کد خبر 415906
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

آخرین وضعیت درمانی دکتر علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی تشریح شد.

به گزارش مشرق، دکتر ملک‌زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد پس از آخرین عیادت از صالحی که به دلیل مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شده، گفت: دکتر صالحی برای بررسی وضعیت روده بزرگ به بیمارستان مراجعه کرده بود، با توجه به علایم بیماری تشخیص بر معاینه دقیق و انجام کولونوسکوپی برای وی داده شد.

وی افزود: پس از انجام کولونوسکوپی مشخص شد که قسمت ابتدایی روده بزرگ به پولیپ دچار شده است. پس از این اقدام، با تشخیص تیم پزشکی و اقدام به موقع بدون انجام عمل جراحی، تعداد زیادی پولیپ که در نتیجه وضعیت روده مشبک بیمار وجود داشت و شرایطی را ایجاد کرده بود که دیواره روده نازک شود، توسط کولونوسکوپ برداشته شد.

ملک‌زاده ادامه داد: از آنجا که وی پس از کولونوسکوپی درد شدیدی داشت، احتمال آن می‌رفت که یکی از حفره‌های روده به دلیل پولیپ، پرفوره شده باشد و به همین دلیل وی تحت عمل جراحی قرار گرفت و آن پولیپ نیز برداشته شد.

این فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد با تاکید بر آنکه وضعیت عمومی صالحی مطلوب است، ابراز امیدواری کرد که وی طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

گفتنی است؛ دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت نیز 2 مرتبه از رییس سازمان انرژی اتمی عیادت کرده و در جریان روند درمان وی قرار گرفته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    ایشالا هر چه زودت بهبود پیدا کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس