کد خبر 415676
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران گفت: دوست نداشتم با رسانه‌ای شدن کسالتم هواداران نگران شوند ولی با دعای هواداران حالم خوب است.

به گزارش مشرق، علی پروین گفت: متاسفانه چند روزی کسالت داشتم و این موضوع برخلاف میل باطنی‌ام رسانه‌ای شد. دوست نداشتم باعث نگرانی هواداران شوم و خدا را شکر در حال حاضر به خواست خدا و با دعای هواداران حالم خوب است. از همه دوستان و هوادارانی هم که پیگیر حالم بودند، تشکر می‌کنم.

اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران که پس از انتشار خبر بستری شدنش در بیمارستان پیامی با همین مضمون را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده بود، با اشاره به بازی‌های پیش روی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی‌های مهمی دارد و من امیدوارم پرسپولیس هم در دربی و هم در مجموع دو بازی با الهلال به برتری برسد. البته خیلی مهم است که هواداران بیایند. در این دو بازی آسیایی هم که هواداران آمدند و ورزشگاه را پر کردند، یک جورهایی پرسپولیس دوباره زنده شد و از هواداران می‌خواهم برای هر دو بازی الهلال و دربی از همین حالا برنامه بریزند و به ورزشگاه بروند چون حضورشان واقعا تاثیر خودش را می‌گذارد و در بازی با النصر و تیم ازبکستانی این مساله کاملا معلوم شد.

علی پروین در پایان تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس هم حتما تمام تلاش خودشان را می‌کنند. این چند بازی خیلی مهم است. مهم نیست پرسپولیس و استقلال کجای جدول هستند و چه شرایطی دارند، دربی جدای از تمام این مسائل است و حساسیت دارد. بازی با الهلال هم جای خودش را دارد. باید کار را در تهران تمام کرد و با یک ذخیره خوب به عربستان رفت. این بچه‌ها در یکسری از بازی‌ها نشان دادند توانایی زیادی دارند. حالا هم مطمئن باشند، هر قدر بیشتر تلاش کنند هواداران آن را بی‌جواب نمی‌گذارند و من امیدوارم با نتیجه خوب در دربی، با یک روحیه بهتر برای بازی با الهلال بروند.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    سلطان دوست داریم فردایی توازصومعه سرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس