کد خبر 415426
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از رسانه‌ها و هواداران عذرخواهی می‌کنم که چنین کاری انجام می‌دهم اما برای آرامش بازیکنان چنین کاری لازم است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس ابتدا یک کفشدوزک را در دستش گذاشت و گفت:‌این کفشدوزک برای من شانس می‌آورد. او در جمع خبرنگاران در مورد بسته شدن درهای تمرین پرسپولیس گفت: من از رسانه‌ها و هواداران عذرخواهی می‌کنم که چنین کاری انجام می‌دهم اما برای آرامش بازیکنان چنین کاری لازم است. می‌خواهم آنها همه حواس‌شان معطوف به دو بازی مهمی که در پیش داریم باشد. بازی با استقلال و الهلال. تمرینات ما ساعت 17 آغاز می‌شود بنابراین ساعت 16 و 30 دقیقه شما می‌توانید به سالن خبری کنار زمین بیایید و مصاحبه بگیرید. پنجشنبه هم یک ربع می‌توانید در تمرین حضور داشته باشید و مصاحبه و گزارش بگیرید.

برانکو در مورد اینکه چرا مقابل گسترش با تیم دومش بازی کرد و این مسئله مورد اعتراض صمد مرفاوی سرمربی و مدیرعامل باشگاه پیکان شد، گفت: تیمی که مقابل گسترش بازی کرد پرسپولیس است. من تیم یک و دو نمی‌شناسم. همه بازیکنان پرسپولیس هستند و با این تیم قرارداد دارند. این مسئله صحت ندارد زیرا ما با قوی‌ترین تیم در آن روز مقابل گسترش بازی کردیم. ما هم اکنون هم که ریکاوری داریم بازیکنانمان مشکل دارند. نورمحمدی محروم بود، خانزاده محروم شده، صادقیان را نداشتیم، بنگر را هم که می‌دانید مصدوم است.

وی ادامه داد: در مسابقه با گسترش می‌خواستیم پیروز شویم. به دنبال برد بودیم اما دو گل خوردیم. در شرایطی که به بازیکنان تذکر داده بودیم که حریف روی ضربات ایستگاهی قدرتمند است. حمید علی‌عسگر هم صبح سر تمرین گفت نمی‌تواند به تبریز بیاید زیرا کشاله پای راستش درد می‌کند. اومانیا هم با وجود مصدومیت و اینکه در کنار زمین قدم می‌زد همراه خود به تبریز بردیم. ما حتی 18 بازیکن آماده نداشتیم و با 17 بازیکن به تبریز رفتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به بنگر گفته است نمی‌خواهد برای دربی خودش را آماده کند و به بازی با الهلال فکر کند، گفت: من هنوز چیزی نگفتم. بنگر دو جلسه تمرین خیلی سبک با ما داشته است. باید ببینیم در زمان فشار وضعیتش چگونه است. یک ماه است که او تمرین نکرده اما باید ببینیم شرایطش چگونه است. از اینکه او سالم است ما خوشحالیم.

برانکودر پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس تا ساعت 4 صبح روز بازی با گسترش‌ در شبکه‌های اجتماعی مجازی فعال و بیدار بودند، گفت: شما از کجا این را می‌دانید؟

وی در مورد اینکه ساعت آنلاین بودن آنها مشخص بود، گفت: آیا آنها پیام هم ارسال کردند؟ به چه کسی پیام فرستادند؟اگر آنها با شما در ارتباط بودند آیا این رفتار ورزشی است؟ ساعت 11 شب بازیکنان ما در اتاق‌شان بودند و به آنها سر زدیم. نمی‌توانیم کل شب در اتاق را باز کنیم و ببینیم چه کسی خواب است و چه کسی بیدار. آنها بازیکن پرسپولیس هستند و احساس مسئولیت می‌کنند. آنها برای چه کسی پیام می‌فرستادند. نمی‌توانید مرا گول بزنید.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تراکتورسازی راه گلزنی به استقلال را نشان داد و آیا فیلم این مسابقه را می‌بیند یا نه،‌گفت: در استقلال و پرسپولیس هیچ رازی وجود ندارد. هم در استقلال و هم در پرسپولیس همه چیز مشخص است. من فیلم استقلال و تراکتورسازی را می‌بینم همانطور که استقلال و صبا را دیدم. به این مسابقات علاقمندم اما بازی استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و مهم نیست چه فردی در چه پستی باشد.

وی افزود: این مسابقه هم 3 امتیاز بیشتر ندارد ولی با سایر مسابقات فرق می‌کند و یک بازی خاص است. این مسابقه برای هواداران هم مثل مسابقات دیگر نیست. با افتخار و غرور در این مسابقه حاضر می‌شویم و از اینکه من بخشی از این جشن باشکوه فوتبال هستم افتخار می‌کنم. بازیکنان هم قطعا مثل من هستند.

برانکو در مورد اینکه با توجه به حساس نبودن دربی احتمال دارد این مسابقه یک بازی پرگل شود، گفت: دربی‌ها همیشه خاص هستند. این مسابقات شاید جذاب نباشند اما جالب توجه هستند. تماشاگران دو تیم به آن علاقمندند و یک بازی خاص برای دو طرف است. در دربی قانونی وجود ندارد و نمی‌توان گفت شانس کدام تیم برای پیروزی بیشتر است. هر دو تیم برد می‌خواهند.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه قلعه‌نویی در گذشته منتقد او بوده و می‌گفت با این تیم می‌تواند افتخارات زیادی کسب کند اما نتوانست، اظهار داشت: من برای مربیان ایرانی احترام قائلم. امیر قلعه‌نویی در ایران قهرمان شده. او در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته و مربی تیم ملی هم بوده است. من به او تبریک می‌گویم و به آن افتخار می‌کنم.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی به مربیان خارجی باخته و ممکن است به شما هم ببازد، گفت:«‌انشاءالله که ما می‌بریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازی با استقلال را فدای بازی با الهلال می‌کند،‌گفت:‌من حتی در بازی با گسترش هم ثابت کردم که حسابگر و نقشه‌کش نیستم. با پیکان هم با بهترین تیمم بازی کردم. من به دنبال حسابگری و نقشه‌کشی نیستم. ما مسابقه به مسابقه جلو می‌رویم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

وی در مورد اینکه دربی چه نتیجه‌ای دارد،‌گفت: من پیشگوی خوبی نیستم ولی مربی خوبی هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمدی جونم ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    کبوتر با کبوتر!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس