نشریه ویکلی استاندارد نوشت: ایران اکنون در مرحله‌ای است که به آن وضعیت پیش از انقلاب گفته می‌شود؛ میلیون‌ها ایرانی، اکنون در انتظار اندکی حمایت از جانب ما و بقیه جهان آزاد هستند.

گروه بین‌الملل مشرق- گزارش پیش رو خلاصه مهم‌ترین اخبار بین‌الملل طی 24 ساعت است که از عصر روز گذشته تا عصر روزی که تاریخ آن در زیر می‌آید، انتخاب و خلاصه آن آماده شده است. همچنین برای استفاده راحت‌تر مخاطبین محترم، اخبار بر اساس کشور تفکیک گردیده است.

خلاصه اخبار بین‌الملل روز دوشنبه 94/2/21 به شرح زیر است:

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته استایران:

قشقاوی: ساختمان قبلی دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن متناسب با حجم مراجعین و پرونده‌های جدید کنسولی نبود

خبرگزاری فارس- حسن قشقاوی معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان در خارج از کشور وزارت امور خارجه در پاسخ به تذکر مطرح شده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص اخبار مربوط به تغییر محل استیجاری دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی در واشنگتن گفت: ساختمان قبلی محل دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن به دلیل اقبال فراوان هم‌وطنان برای دریافت خدمات و تسهیلات کنسولی جهت سفر به کشورمان و نیز کوچکی مکان، متناسب با حجم مراجعین و پرونده‌های جدید کنسولی هم‌وطنان گرامی نبود.

مهمترین مشکل اعراب با ایران میل این کشور به توسعه طلبی است

شبکه خبری اسکای‌نیوز- دکتر انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه کشور امارات متحده عربی مدعی شد که راه حل برون رفت از بحران یمن باید بدون مداخله و حضور ایران باشد. وی در خصوص نشست سران عرب خلیج فارس در کمپ دیوید با اوباما، افزود: سران کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خواهان تعهد سیاسی آمریکا و ضمانت این کشور درباره نتایج توافق با ایران و این‌که سیاست‌های جمهوری اسلامی در زمینه کاستن از توسعه طلبی بوده و به کشورهای عرب همسایه خود احترام بگذارد، می‌باشد. مهمترین مشکل اعراب با ایران میل این کشور به توسعه طلبی است. توافق هسته‌ای ایران با غرب نیز عرصه فعال جدیدی را بر روی آن‌ها باز خواهد کرد.

مرکل: نشانه‌های توافق با ایران هویدا شده

خبرگزاری اینترفاکس- آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در خصوص توافق هسته‌ای گفت: سیگنال‌های اعتمادسازی به دستمان رسیده؛ همکاری کشورهای دارای حق وتو و آلمان هنوز به نتیجه نرسیده ولی امید داریم که توافقنامه به امضای طرفین برسد. دیپلمات‌ها، 10 تیر را بعنوان مهلت نهایی برای امضای توافق جامع هسته‌ای بر مبنای چهارچوب به دست آمده در لوزان سوئیس، تعیین کرده‌اند.

ایران انقلابی از اهداف خود عقب نخواهد نشست

اندیشکده واشنگتن- با توجه به عقبه تاریخی ایران، واشنگتن نباید انتظار داشته باشد این کشور از اصول خود به این زودی‌ها عقب‌نشینی کند اعلام توافق مقدماتی بین ایران و آمریکا منجر به پروراندن این باور شد که تهران وارد عرصه دیگری از نظام بین‌الملل خواهد شد اما چنین نگرشی با توجه به حکومت کنونی ایران و سوابق سلطه جویی و جاه طلبی‌های منطقه‌ای پارسیان بعید است. این کشور در رقابت برای سلطه در منطقه است و نباید انتظار داشت تا به زودی آرمان‌هایش را رها و سازش کند.

قاهره: به دنبال مصالحه با تهران نیستیم اما مذاکره را رد نمی‌کنیم

پایگاه کایرو پست- سامح شکری وزیر خارجه مصر روز یکشنبه گفت قاهره به دنبال نزدیکی به تهران نیست، اما در عین حال مذاکره را نیز رد نمی‌کند. مصالحه و نزدیکی با ایران، آن هم با توجه به آنچه در جهان عرب در جریان است، روی میز نیست، چراکه این بدان معنی است که وقتی ما در حال کار بر روی امنیت ملی عربی و تمامیت ارضی هستیم، نقشی برای ایران در جهان عرب قائل شویم. اما این بدان معنی نیست که مذاکراتی تحت نظر سازمان ملل برای حل مسائل منطقه‌ای و یافتن راه‌حل دیپلماتیک و مسالمت‌آمیز آن‌ها وجود ندارد.

اذعان مشاور سابق اوباما به ناتوانی دولت آمریکا در متوقف کردن نفوذ ایران در خاورمیانه

روزنامه المدینه عربستان- دنیس راس دستیار سابق ویژه باراک اوباما رئیس جمهوری‌ آمریکا دولت کشورش را فاقد توان کافی برای مقابله با نفوذ ایران دانست و اذعان کرد: واشنگتن راهکارهایی منطقه‌ای برای مشکلات مهم‌تر پیشنهاد می‌کند اما دولت (آمریکا) قدرت عملی برای تاثیرگذاری ندارد زیرا عملا در هیچ یک از این مشکلات در چند سال گذشته حضور عملی نداشته است.

باید اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید

نشریه ویکلی استاندارد- واشنگتن باید به دنبال ایجاد ناآرامی در ایران باشد. اگر می‌خواهید رژیم ایران کمتر به دنبال جنگ باشد، اسلحه را به سمت شقیقه‌اش هدف بگیرید. بهتر است که بقای رژیم را در معرض تهدید قرار دهید. نیازی به ناو هواپیمابر، هواپیما یا حتی نیروی ویژه وجود ندارد، تنها چیزی که لازم دارید اراده حمایت از ایران آزاد است. ایرانی‌ها آماده انقلاب هستند. زمینه‌های بروز ناآرامی وجود دارد. ایران اکنون در مرحله‌ای است که به آن وضعیت پیش از انقلاب گفته می‌شود. میلیون‌ها ایرانی، اکنون در انتظار اندکی حمایت از جانب ما و بقیه جهان آزاد هستند. مایه خرسندی خواهد بود که برخی از نامزدهای ریاست‌جمهوری در این مورد حرف بزنند.

برخی کشورها نسبت به روند تحولات و شرایط منطقه اشتباهات محاسباتی دارند

خبرگزاری فارس- مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص ورود نخست‌وزیر ترکیه به خاک سوریه به بهانه زیارت قبر سلیمان شاه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر لزوم احترام به حاکمیت کشورها تاکید دارد و این اقدام را گام خطرناکی برای منطقهدانسته که می‌توانداوضاع را به سمت پیچیدگی بیشتر سوقدهد. متاسفانه برخی کشورها نسبت به روند تحولات و شرایط منطقه اشتباهات محاسباتی دارند.

غرب نباید عروسک خیمه‌شب‌بازی رجوی شود

پایگاه موفتاه- الدار مامدوف عضو هیات روابط پارلمانی اروپا و ایران نوشت: در حالی که مذاکره‌کنندگان ایران و گروه 5+1 مذاکرات هسته‌ای را برای رسیدن به توافق جامع ادامه می‌دهند، مخالفان دیپلماسی و تنش‌زدایی احتمالی، تلاش‌هایشان را برای از بین بردن هرگونه توافقی تشدید کرده‌اند. مجاهدین خلق در این مسیر پیشرو بوده است. کشورهای غربی باید به سمت نهایی کردن توافق هسته‌ای با ایران پیش بروند و اجازه ندهند تا تبدیل به عروسکهای خیمه‌شب‌بازی گروهک تروریستی منافقین شوند.

اپک به تهران اجازه نمی‌دهد سهم خود را از بازار نفت پس بگیرد

ترند- به اعتقاد توماس پوگ اقتصاددان انگلیسی، بعید است کشورهای عضو اپک به ایران اجازه دهند تا سهم خود را بازار دوباره بازپس گیرد، از اینرو هرگونه افزایش عرضه‌ای از سوی ایران فشار مضاعف کاهشی بر قیمت نفت خواهد داشت. بیژن زنگنه وزیر نفت ایران این هفته با توضیح اینکه ایران صادرات نفت خود را به بیش از یک میلیون بشکه در روز افزایش خواهد داد، از دیگر تولیدکنندگان نفت خواست تا مسیر بازگشت نفت ایران به بازار پس از برداشته شدن تحریم‌ها را هموار سازند.

چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن است

خبرگزاری فارس- همزمان با برگزاری اجلاس یونک (ائتلاف متحد ملی ضد جنگ) در نیوجرسی آمریکا، بسیاری از سازمان‌های صلح‌طلب و چهره‌های شناخته شده در جنبش ضدجنگ و مدافع عدالت اجتماعی حمایت خود را از بیانیه پیشنهاد شده از جانب کمپین همبستگی با ایران در خصوص مذاکرات جاری هسته‌ای با کشورهای 1+5 اعلام کردند. متن کامل این بیانیه و اسامی امضاکنندگان آن را می‌توانید از این‌جا بخوانید.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استیمن:

ادعای پادشاه عربستان: هدف از حمله به یمن جلوگیری از تبدیل شدن آن به کانون توطئه‌ منطقه‌ای است

خبرگزاری فرانسه- ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی یکشنبه طی سخنانی در توجیه جنایات این کشور در یمن مدعی شد که مداخله نظامی عربستان در یمن مانع تبدیل شدن این کشور به کانون توطئه منطقه‌ای که هدف آن ناامنی کشورهای منطقه است، شد. سلمان گفت: هدف از عملیات طوفان قاطع کمک به یمن دوست و برادر و جلوگیری از تلاش برای تبدیل آن به کانون توطئه منطقه‌ای با هدف ناامن شده کشورهای منطقه و همچنین ممانعت از تبدیل آن به مرکز تروریسم و درگیری‌های خونین است.

حمله ۲۰۰ باره عربستان سعودی به صعده یمن

شبکه المیادین- جنگنده‌های عربستان سعودی طی روزهای شنبه و یکشنبه در بیش از ۲۰۰ نوبت به مناطق مختلف استان صعده واقع در شمال یمن حمله هوایی کرده است.

حمله مجدد خمپاره‌ای به نجران در عربستان

شبکه خبری اسکای‌نیوز- چندین خمپاره به سوی زندان مرکزی در شهر نجران واقع در خاک عربستان سعودی شلیک شد. منبع شلیک این خمپاره‌ها، اراضی یمنی است. این چندمین بار است که افراد قبیله‌ای یمن در واکنش به تداوم تجاوز جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن و کشتار مردم بی‌گناه‌ این کشور، شهر نجران را هدف خمپاره قرار می‌دهند.

ناپدید شدن یک جنگنده ائتلاف عربستان در یمن

خبرگزاری آناتولی- ارتش مغرب اعلام کرد که یک جنگنده اف-16 شامگاه یکشنبه در ائتلاف عربستان علیه یمن ناپدید شده است. ارتش مغرب در ساعات نخست امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای خبر ناپدید شدن این جنگنده را اعلام و تأکید کرد که این اتفاق در ساعت 18 به وقت محلی روز یکشنبه رخ داده است.

سقوط جنگنده ائتلاف عربستان در صعده تایید شد

شبکه المیادین- ضدهوایی‌های یمن، یک جنگنده متعلق به ائتلاف عربستان سعودی را در وادی نشور واقع در استان صعده هدف قرار داده و ساقط کردند. انصارالله سقوط این اف16 در صعده را تایید کرده است. منابع آگاه نظامی یمن نیز تایید کردند که یک جنگنده از نوع اف 16 در صعده ساقط شده است. ارتش مغرب پیش از این اعلام کرده بود که یک جنگنده اف-16 در ائتلاف عربستان علیه یمن ناپدید شده است.

مالزی حضور در ائتلاف عربستان علیه یمن را قاطعانه تکذیب کرد

سی‌ان‌ان- دولت مالزی اخبار مربوط به پیوستن این کشور به ائتلاف نظامی عربستان برای حمله نظامی به یمن را رد کرد. یک فرمانده ارشد نیروهای مسلح مالزی گفته است که مالزی فقط دو هواپیما برای تخلیه مالزیایی هایی که در یمن باقی مانده‌اند اعزام کرده است. وی قاطعانه اخبار رسانه ها مبنی بر پیوستن ارتش مالزی به جنگ علیه یمن را تکذیب کرد: دو هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی سلطنتی مالزی در پایگاه هوایی شاهزاده سلطان در ریاض مستقر شدند تا شهروندان مالزیایی به صورت امن از یمن به عربستان و سپس به مالزی منتقل شوند. پیش از این رسانه های نزدیک به عربستان اعلام کرده بودند که مالزی موافقت کرده به عنوان بخشی از ائتلاف عربستان در حمله به یمن باشد.

عربستان از سرنوشت آمریکا در عراق و افغانستان عبرت بگیرد

وبگاه خبری سی‌ان‌ان- ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی خواستار اتحاد ائتلاف اعراب حمله کننده به یمن با علی عبدالله صالح دیکتاتور برکنار شده این کشور و عدم گسترش دایره جنگ شد. وی نوشت که اگر اداره جنگ به دست او بود با عبدالله صالح متحد می‌شد و در عرض 10 روز انصارالله را شکست می‌داد و جنگ تمام می‌شد. وی با این حال، تلویحاً اقدام عربستان در یمن را سومالیایی کردن یمن نامید و نوشت: سومالیزه کردن یمن اشتباه است. وارد شدن به جنگ با کشورهای ورشکسته به شکست منتهی می‌شود و باید از جنگ‌های آمریکا در افغانستان و عراق و سوریه و دیگر جاها، عبرت گرفت.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استعربستان:

انصراف پادشاه عربستان از شرکت در کنفرانس کمپ‌دیوید

شبکه العربیه- ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی رسما اعلام کرد که در کنفرانس کمپ‌دیوید شرکت نمی کند. پادشاه عربستان محمد بن نایف ولیعهد این کشور را مامور کرد که در راس هیات سعودی در این کنفرانس شرکت کند. همزمانی برگزاری کنفرانس کمپ‌دیوید با آتش‌بس در یمن دلیل لغو سفر پادشاه عربستان به آمریکا اعلام شده است.

عدم حضور ملک سلمان در کمپ‌دیوید نشانه اختلاف شدید واشنگتن و ریاض است

روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال- پادشاه عربستان از حضور در نشستی به میزبانی باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا که قرار است روز پنج‌شنبه در واشنگتن برگزار شود، صرفنظر کرد. تصمیم سلمان برای عدم شرکت در نشست واشنگتن نشان می‌دهد که کشورهای عربی تمایلی به همکاری ندارند و همچنان به روند و شیوه خود برای مقابله با ایران ادامه می‌دهند. این مسئله ضربه‌ای به تلاش‌های کاخ سفید برای جلب حمایت کشورهای عربی از توافق هسته‌ای با ایران است. تصمیم ملک سلمان ظاهراً موجی را در منطقه خلیج‌فارس به راه انداخته است به طوریکه بحرین روز یکشنبه اعلام کرد که ملک حمد بن عیسی آل خلیفه تصمیم دارد که به واشنگتن سفر نکند. تنها دو پادشاهی از 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج‌فارس تأیید کردند که در نشست کاخ‌سفید و کمپ دیوید شرکت می‌کنند و آن امیران قطر و کویت بودند.

عربستان به اسرائیل خلیج‌فارس تبدیل شده است

روزنامه آمریکایی هافینگتون‌پست- عربستان سعودی ظاهراً به اسرائیلِ کشورهای خلیج‌فارس و یک متجاوز همیشگی در همسایگی خود تبدیل شده است که در تهاجمات خود از آمریکا کمک می‌گیرد. همچون جنگ‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، حمله هوایی عربستان نیز از نقطه نظر نظامی شکست خورده است زیرا این حملات همچون حملات اسرائیل در غزه و لبنان، موجب کشته شدن تعداد زیادی از افراد از جمله غیرنظامیان بدون هیچ هدف نظامی روشنی شده است.

استقرار نیروهای ضربتی ارتش عربستان در مرز با یمن

شبکه خبری العربیه- عربستان خبر داد که نیروهای ضربتی ارتش این کشور در مرز با یمن مستقر شده‌اند. فرمانده نیروهای ضربتی این کشور گفت: کسانی که به نجران [منطقه مرزی عربستان-یمن] حمله کرده‌اند پیامدهای این اقدام خود را هنوز درک نکرده‌اند. گزارش‌ها حاکی است که تعدادی از قبایل یمنی دست کم یک خمپاره به مناطقی در نجران پرتاب کرده‌اند.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استآمریکا:

وزیر امنیت داخلی: آمریکا هر لحظه در برابر تهدیدهای تروریستی قرار دارد

وبگاه خبری روسی اسپوتنیک- جی جانسون وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت: گروه‌های خرابکار و تروریست تهدیدی قابل توجه علیه آمریکا هستند و آن‌ها قادرند هر لحظه به خاک این کشور حمله کنند. به خاطر استفاده تروریست‌ها از یارانه ما گزینه‌های کمی برای واکنش نشان دادن مستقل در برابر حملات تروریستی داریم. بکارگیری موثر شبکه‌های اجتماعی از سوی شبه نظامیان داعشی آن‌ها را قادر می‌سازد تا به کشورهای مختلف چون آمریکا رسیده و مردم را نیز در راه حمایت از خود تحریک کنند. این مقام آمریکایی از سران جوامع مذهبی آمریکا درخواست کمک برای مقابله با تهدیدهای خرابکارانه کرد.

کنگره باید در هرگونه توافق هسته‌ای با ایران حرف برای گفتن داشته باشد

پایگاه تنسین- باب کورکر رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی سنا تاکید کرد: در هرگونه توافق هسته‌ای با ایران، آمریکاییها باید فرصت اعمال نظر داشته باشند. هر توافقی با ایران بر نسلهای پیش رو هم تاثیر خواهد داشت و به همین خاطر است که من متعهد هستم مردم آمریکا از طریق نمایندگان منتخبشان در کنگره باید فرصت اعمال نظر و حرف زدن در این تصمیم اساسی داشته باشند.

سیمور هرش: اوباما درباره نحوه کشتن بن لادن دروغ گفته است

پایگاه اطلاع‌رسانی هیل وابسته به کنگره- سیمور هرش روزنامه‌نگار تحقیقی روزنامه آمریکایی نیویورکر تأکید کرد که باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا درباره نحوه کشتن بن لادن سرکرده القاعده دروغ گفته است. هرش تصریح کرده که اوباما شتاب داشته تا از مرگ رهبر ارشد القاعده برای خود اعتبار کسب کند. این تصمیم اوباما، ارتش و جامعه اطلاعاتی آمریکا را وادار کرد که تقلا کنند که نسخه رئیس‌جمهور آمریکا از این حوادث را مورد تأیید قرار دهند. منبع این روزنامه‌نگار آمریکایی تأکید کرده است که دولت پاکستان نقش فعالی در تأیید و اجرای حمله به مقر بن لادن داشته است. دولت اوباما در ابتدا پذیرفته بود که اعلام کند که بن لادن در حمله یک هواپیمای بدون سرنشین کشته شده است نه اینکه بگوید در عملیات نیروهای ویژه فعال آمریکا جان خود را از دست داده است.

مداخلات عامدانه غرب تنها در عراق و افغانستان ۴ میلیون مسلمان را کشته است

میدل ایست آی- پژوهش‌های صورت گرفته در واشنگتن نشان می‌دهد جنگ‌های آمریکا در عراق و افغانستان که به بهانه مبارزه با تروریسم آغاز شد، به کشتار و قتل عام دست کم 2 میلیون نفر انجامیده که این تنها بخش کوچکی از فاجعه‌ای است که رخ داده است. پژوهش انجام شده در مجموع تلفات غیرنظامی عراق از سال 2003 تا کنون را حدود یک میلیون نفر اعلام کرده است. تلفات غیرنظامی افغانستان و پاکستان نیز دست کم یک میلیون و 300 هزار نفر از سال 2001 به بعد اعلام شده است. پژوهش دیگری نشان می‌دهد که پس از جنگ نخست خلیج فارس در عراق تحریم‌های شدید اقتصادی علیه این کشور شدت گرفت و سازمان ملل شمار تلفات غیرنظامی عراق به واسطه تحریم‌های غرب علیه این کشور را حدود یک میلیون و 700 هزار نفر اعلام کرده است که از این تعداد اکثرا کودک بوده‌اند.

انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا

خبرگزاری فرانسه- اعضای شورای حقوق بشر سازمان ملل در نشست ژنو، از وضعیت حقوق بشر در آمریکا انتقاد کردند. در این نشست ضمن انتقاد از باز بودن زندان گوانتانامو، شکنجه در زندانهای تحت نظارت و اداره آمریکا، از حملات پهپادهای این کشور در مناطق مختلف جهان و کشته شدن غیرنظامیان انتقاد شد. نماینده فنلاند در این نشست خواستار توجه بیشتر به حقوق بومیان و اقلیتها در آمریکا شد. نماینده فرانسه هم با انتقاد از مجازات اعدام در آمریکا خواستار پایان این مجازات شد. وی همچنین عضویت آمریکا در دادگاه بین‌المللی دادگستری را خواستار شد. نماینده ایران هم پایان تبعیض و خشونتهای نژادی و خشونت‌ها علیه اقلیتها شد.

مداخله در سوریه، ضمانت‌نامه مکتوب امنیتی و تسلیحات پیشرفته خواسته‌های اعراب در کمپ‌دیوید است

نشریه فایننشال‌تایمز- اعراب در نشست کمپ دیوید تلاش می‌کنند تا واشنگتن را به دادن تضمین مکتوب امنیتی و موافقت با فروش تسلیحات نسل جدید، متقاعد کنند. همچنین می‌کوشند تا حجم واردات تسلیحاتی خود از ایالات متحده را نیز افزایش دهند. از طرفی حاضران در نشست کمپ دیوید می‌خواهند دولت اوباما را برای افزایش نقش در سوریه متقاعد کنند.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استفلسطین:

کشتی فعالان اروپایی حامی شکست حصر غزه راهی این منطقه شد

الجزیره- یکشنبه شب کشتی ماریان آب‌های منطقه‌ای سوئد را ترک کرد تا سفر دریایی طولانی مدت خود برای پیوستن به ناوگان حریه 3 را آغاز نماید، ناوگانی که در اعتراض به محاصره هشت ساله نوار غزه به سوی این منطقه خواهد آمد. پیش‌بینی می‌شود کشتی ماریان در سفر طولانی خود حدود 5000 مایل طی کند و قبل از پیوستن به دیگر کشتی‌های ناوگان الحریه3 از چندین بندر اروپایی بگذرد. ناوگان مذکور به صورت نمادین به بندر غزه خواهد آمد. کشتی ماریان همچنین مقداری وسایل پزشکی و وسایل مربوط به تولید انرژی آفتابی با خود به همراه خواهد داشت.

سقوط اسرائیل بیش از هر زمان دیگری نزدیک شده است

کانال یک رژیم صهیونیستی- چند تن از رهبران سابق شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی) اعلام کردند: ائتلاف حکومتی جدید که متشکل از راستگراهاست سقوط اسرائیل را بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک کرده است. با سقوط دوره قدرت موسسان اسرائیل از احزاب کار و روی کار آمدن حکومت راستگراها دوره سقوط اسرائیل آغاز شده است.

تل‌آویو باید اعلام کند که در صورت نقض توافق هسته‌ای ایران، به عربستان بمب اتم می‌دهد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص- اسرائیل می‌تواند در برابر ایران، به عربستان کمک کند. نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است عربستان تلاش کند که به بمب اتم دست یابد. تلاش ریاض برای رسیدن به توان اتمی، فوایدی برای اسرائیل دارد. اسرائیل به عنوان عضو ناظر کنفرانس بازنگری پیمان منع اشاعه (NPT) در نیویورک، می‌تواند اعلام کند که اجازه نمی‌دهد یک تک قطبی (یا آنطور که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران آن را توصیف خواهد کرد، دوقطبی) هسته‌ای شکل بگیرد، بلکه می‌تواند به رسیدن عربستان به توازن، کمک کند.

طرح نتانیاهو برای افزایش تعداد وزرا با مشکل روبرو شد

روزنامه تایمز اسرائیل- طرح بنیامین نتانیاهو برای افزایش تعداد وزرای کابینه با مشکل روبرو شد چراکه حزب یش‌عاتید دادخواستی برای دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ارسال کرد و خواستار بلوکه کردن این اقدام شد. اوفر شلاح با ارسال دادخواست به دادگاه عالی این رژیم، اعلام کرد گسترش دادن کابینه بر خلاف اخلاق و منطق است و عملکرد کابینه و کنست را زیر پا می‌گذارد. دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به کابینه این رژیم تا 8 صبح دوشنبه فرصت داده است تا به این دادخواست پاسخ دهد.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با طرح نتانیاهو برای افزایش تعداد وزرا مخالفت نکرد

پایگاه خبری عاروتص شوع- دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با دادخواست حزب یش‌عاتید برای بلوکه کردن اقدام کابینه این رژیم برای افزایش تعداد وزرای کابینه مخالفت کرد. این دادگاه، دادخواست مذکور را با استناد به اینکه این لایحه هنوز برای رای‌گیری به کنست ارائه نشده بنابراین اظهارنظر درباره آن زودهنگام است، درخواست وی را رد کرده است.

رژیم صهیونیستی چهار ناو جنگی از آلمان خریداری کرده است

خبرگزاری رویترز- وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه اعلام کرد اسرائیل چهار ناو جنگی از آلمان خریداری کرده است تا به این رژیم در حفظ امنیت سکوهای گازی خود در مدیترانه یاری رسانند. این کشتی‌ها به ارزش 430 میلیون یورو، ظرف 5 سال به اسرائیل تحویل داده خواهند شد. دولت آلمان 115 میلیون یورو از هزینه این ناوهای جنگی را پرداخت خواهد کرد. آلمان، برای جبران آنچه هولوکاست نازی‌ها خوانده می‌شود، متعهد به تامین امنیت اسرائیل شده و در گذشته اغلب هزینه تجهیزات نظامی نظیر زیردریایی‌ها را پرداخت کرده است.

وزیر دادگستری جدید رژیم صهیونیستی تهدید به مرگ شد

روزنامه جروزالم‌پست- طی روزهای اخیر تصویری از آیلت شاکد وزیر دادگستری جدید رژیم صهیونیستی در یونیفورم اس‌اس ارتش نازی در فضای مجازی منتشر شده است که باعث نگرانی مقامات صهیونیستی شده، چراکه پیش از ترور اسحاق روبین نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز همین اقدام صورت گرفت و تصویر او در لباس افسران نازی منتشر شد. همین اقدام موجب شد یولی ادلشتین رئیس کنست دستور داد برای شاکد محافظ شخصی گمارده شود. وی گفت: ما از تهدید شاکد به مرگ شوکه شدیم و وظیفه داریم از او در مقابل آسیب دفاع کنیم. فردی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان وزیر دادگستری برگزیده به اتخاذ مواضع به شدت ضدفلسطینی شهره است تا جایی که رئیس‌جمهور ترکیه او را با هیتلر مقایسه کرده است.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استسوریه:

داود اوغلو به طور غیرقانونی وارد سوریه شد

خبرگزاری آسوشیتدپرس- احمد داود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه به طور غیرقانونی وارد خاک سوریه شد و از محل دفن شاه سلیمان عثمانی دیدن کرد. مکان مقبره شاه سلیمان که به تازگی تغییر داده شده در فاصله 250 متری مرز ترکیه با سوریه است و در داخل خاک این کشور قرار دارد. ماه فوریه ترکیه با ارسال تعدادی از نیروهای خود به سوریه جسد پادشاه عثمانی را از منطقه تحت کنترل داعش خارج کرد و به نزدیک مرز خودش انتقال داد تا نظامیان ترکیه‌ای بتوانند از آن حفاظت کنند.

عملیات حزب‌الله در قلمون بر دوش نیروهای ویژه است

روزنامه النهار لبنان- حزب الله در حال آماده شدن برای بزرگترین درگیری با تروریست‌های حاضر در القلمون است. حزب الله از نظر لجستیکی در ساعات گذشته همه نیروهای خود را گردهم آورده و از عناصر خود خواسته است به گروه‌هایی بپیوندند که با شمار اندک خود موفق شدند کنترل مساحت های وسیعی را در خاک سوریه به دست گیرند. سامانه دفاعی گروه‌های تروریستی داعش و النصره در القلمون فرو ریخت و تروریست‌ها از مواضع خود فرار و همه تجهیزات نظامی و پزشکی از جمله موشک‌های میلان ساخت فرانسه را رها کردند. یک فرمانده میدانی می‌گوید: مقاومت، نیروهای بسیج مردمی را فرا نخوانده بلکه در درگیری‌های قلمون فقط به گروه‌های ورزیده بسنده کرده است. شمار افرادی که در این جنگ شرکت کرده‌اند به بیش از 2500 نفر نمی‌رسد. علت این مسئله تکیه بر گروه‌های ویژه‌ای است که آموزش‌های سختی دیده‌اند تا برای این جنگ آماده شوند.

معارضان سوری: در نشست ژنو شرکت نمی‌کنیم

روزنامه الشرق الأوسط- گروه معارض ائتلاف ملی سوریه اعلام کرد که در رایزنی های ژنو و دومین کنگره قاهره که هفته آینده برای حل بحران سوریه برگزار خواهد شد، شرکت نمی‌کند و فقط به استفان دی‌میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در سوریه و بان کی‌مون دبیر کل این سازمان، درباره اعتراض به اقدامات 8 ماهه دی میستورا پیام کتبی ارسال خواهد کرد. این تصمیم زمانی اتخاذ شد که گروه معارض ائتلاف ملی سوریه شنبه و یکشنبه نشست هایی را در استانبول برگزار کرد. برخی از منابع در ائتلاف مدعی شدند که علت عدم مشارکت آنها بی‌فایده بودن این مذاکرات است و دی میستورا نیز طرح جدیدی را برای حل بحران سوریه مطرح نخواهد کرد.

کمک‌خواهی النصره از داعش برای مقابله با حزب‌الله و ارتش سوریه در قلمون

روزنامه السفیر لبنان- گروهک تروریستی جبهه النصره بنا به دلایلی در تلاش بود که تحت عنوان جیش الفتح فی القلمون وارد این جنگ شود تا شاید از این طریق مسئول شکستی نباشد که جنبش حزب الله و ارتش سوریه به این گروهک وارد خواهند کرد. اما درباره عدم حضور گروهک تروریستی داعش باید گفت گروهک داعش با قدرت در پشت پرده قرار دارد و جزء لاینفک رخدادهای قلمون است. گروهک جبهه النصره از برخی سرکرده‌های داعش در قلمون خواسته است که در جنگ با حزب الله و ارتش سوریه شرکت کنند.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استانگلیس:

برگزاری همه‌پرسی استقلال اسکاتلند بلافاصله بعد از همه‌پرسی جدایی انگلیس از اتحادیه‌اروپا

شبکه خبری بی‌بی‌سی- نیکولا استرجئون رهبر حزب ملی اسکاتلند و وزیر اول این کشور گفت همه‌پرسی جدایی استقلال اسکاتلند از بریتانیا تا دو سال آینده برگزار می‌شود. وی خاطر نشان کرد حزب ملی‌گرایان اسکاتلند اکنون به اپوزیسیون اصلی حزب حاکم بدل شده است و گفت: اگر در مغایرت با خواست مردم اسکاتلند، همه‌پرسی جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا برگزار شود، ملی‌گرایان اسکاتلند نیز فورا همه‌پرسی جدایی از بریتانیا را برگزار خواهند کرد.

کامرون: همه‌پرسی دیگری برای استقلال اسکاتلند برگزار نمی‌شود

شبکه 4 خبری انگلیس- دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس در پاسخ به سوالی پیرامون برگزاری مجدد همه‌پرسی استقلال اسکاتلند از بریتانیا گفت دیگر چنین همه‌پرسی برگزار نمی‌شود. وی در رابطه با جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا گفت: ابتدا باید مذاکرات از سر گرفته شود و به زودی این کار را انجام خواهیم داد. من با سران کشورهای اروپایی تماس گرفتم. و سپس همه‌پرسی را برگزار خواهیم کرد. من مطمئن هستم که نتیجه درست را می‌گیریم.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استروسیه:

پوتین: صلح تنها راه برای حل بحران اوکراین است

راشا تودی- ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان درباره اوکراین گفت که ارزیابی‌های مسکو و برلین درباره تحولات اوکراین متفاوت است اما صلح، تنها راه برای حل بحران است. مرکل هم به موضوع اوکراین اشاره کرد و گفت که تمامیت ارضی اوکراین باید حفظ شود.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استترکیه:

استخدام رئیس پیشین سیا برای دولت ترکیه

شبکه آی 24 رژیم صهیونیستی- پیتر گاس رئیس پیشین سیا برای دریافت مجوز جهت لابی کردن در آمریکا به نفع دولت ترکیه، درخواستی را به وزارت دادگستری دولت اوباما ارسال کرد. گاس که از سالهای 2004 تا 2006 مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا بود نام خود را در مجوز مورد نیاز در وزارت دادگستری ثبت کرده است. بر اساس قانون مصوب سال 1938 مربوط به قانون ثبت نام عوامل و کارکنان خارجی، اشخاصی که به عنوان عوامل شرکتها و کشورهای خارجی کار می‌کنند، باید رابطه خود را با روسای خارجی علنی کنند.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استاردن:

اهتزاز پرچم داعش در اردن؛ امان جنگ با داعش را به خارج از مرزها منتقل می‌کند

شبکه خبری سی‌ان‌ان- چندین حساب کاربری وابسته به گروهک تروریستی داعش در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری مدعی شدند که پرچم داعش در استان معان در اردن به اهتزاز در آمده است. تعدادی از شهروندان اردنی ساکن این استان اعلام کرده‌اند که این تصاویر دستکاری شده است و داعش در استان معان حضور ندارد. از سوی دیگر با اعلام خبر آموزش نیروهای عشایر سوری برای مقابله با داعش از سوی اردن، کارشناسان سیاسی اردنی تأکید کردند که این اقدام به تبدیل استراتژیک رویکرد امان برای مبارزه با داعش و مبارزه با این گروهک در خارج از مرزهای اردن منجر خواهد شد.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استاسترالیا:

اسنودن: مردم استرالیا دائما تحت نظارت سازمان‌های جاسوسی هستند

شبکه خبری راشاتودی- ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت دولت استرالیا جاسوسی‌های گسترده‌ای از شهروندان خود انجام می‌دهد و بانک عظیم اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده، جامعه را از اقدامات تروریستی محافظت نخواهد کرد. این اطلاعات در آینده نه تنها برای نیروهای امنیتی محلی استرالیا استفاده شده بلکه در اختیار سازمان‌های امنیتی دیگر کشورها نیز گذاشته می‌شود.

اسلحه را به سمت شقیقه ایران هدف بگیرید/ چرا محل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن تغییر کرد/ اوباما درباره قتل بن‌لادن دروغ گفته است/ ترکیه رئیس اسبق سیا را استخدام می‌کند/ عربستان روزی 100 بار صعده را بمباران می‌کند/ اسکاتلند دوباره در پی استقلال از انگلیس/ نجران عربستان دوباره هدف خمپاره‌های یمنی‌ها شد/ ضدهوایی‌های یمن یک فروند اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کردند/ پرچم داعش در اردن به اهتزاز در‌آمد/ آلمان برای جبران هولوکاست به اسرائیل ناو جنگی می‌دهد/ انتقاد سازمان ملل از اوضاع حقوق بشری آمریکا/ چارچوب توافق نهایی هسته‌ای نامتوازن استکره شمالی:

ابراز نگرانی سئول از آزمایش موشکی زیردریایی کره‌شمالی

رویترز- مقامات کره‌جنوبی روز دوشنبه درباره آزمایش‌های موشکهای بالستیک زیردریایی‌ پایه‌خود کره‌شمالی اظهار نگرانی کردند. کیم مین یوک سخنگوی وزارت دفاع کره‌جنوبی در این‌باره گفت: ما از کره‌شمالی می‌خواهیم فورا توسعه موشک‌های بالستیک زیردریایی پایه خود را، که ثبات منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد، متوقف کند.

چین خواستار محدودیت بر کره‌شمالی بعد از آزمایش‌های موشکی شد

یونهاپ- چین روز دوشنبه خواستار محدودیت بر کره‌شمالی و فعالیت‌های موشکی آن شد. بعد از آنکه کره‌شمالی موشک‌های بالستیک زیردریایی پایه‌خود را آزمایش کرد، هوآ چونینگ سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: امیدواریم طرفین (دو کره) کار بیش‌تری برای تسهیل تنش‌ها انجام داده و با یکدیگر تلاش کنند ثبات و صلح را در شبه‌جزیره کره برقرار کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سپیده دانافر ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    با خواندن این خبر تنها چیزی که به ذهنم آمد بگویم این است که مرگ بر منافقین داخلی
  • yaser ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    هرچی زور داشتین که سال 88 زدین باز دارین زور میزنین؟ بپا جر نخورین
  • گیلانی ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    به اون مقام امریکایی باید گفت یابو کورررررررر خوندی ارزوی انقلاب وعوض شدن حکومت رو همچون اسلافت به گور خواهی برد هر چند امروز اصلاح طلبان همچون 16 سال گذشته پیاده نظام امریکا وصهیونیست ها هستند ولی مردم در 9 دی مشت محکمی بر راس الفتنه وباند زر وزور وتزویر زدند وباز هم خواهند زد
  • ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    ملک سلمان حرومی میگه کشور برادر و دوست یمن؟
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    انقدر منتظر انقلاب تو ایران بمونید تا مو هاتون مث دندونتون سفید شه این احمق ها فکر کردند اینجا اوکراینه
  • قشقایی ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • سرباز آقا خامنه ای ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    ما عاشق این نظامیم ،نظامی که صلح وآرامش را برای ما ارمغان آورده است،به هیچ کس اجازه نمی دهیم این موهبت الهی را حتی تهدید کند. زنده باد سیدعلی خامنه ای پاینده باد سید علی خامنه ای آمریکا بداند دیگر کاسه صبرما لبریز شده است.
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    اینجا سوریه و عراق وافغانستان نیست اینجا ایران است و ما ایرانی اگر فکر می کنید با تروریست پروری راهی برای ورود شما بازمی شود دم تان را قیچی میکنیم همین تروریست ها در آینده دامن کشورهای خودتان را خواهند گرفت.
  • امیر مشهد ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    اینا مواظب خودشون باشن تو تو تحریمیم توپ نداریم پاشون به اینجا برسه با کله هاشون توپ بازی میکنیم
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    چراغی را که ایزد برفروزت هرانکس فوت کند ریشه اش بسوزد ( امریکا اسرائیل عربستان حتی اصلاح طلبان امریکائی انگلیسی و.....)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس