کد خبر 415030
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

محمدرضا عارف می‌گوید در انتخابات امسال باید مجلس ششم تکرار شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف می‌گوید در انتخابات امسال باید مجلس ششم تکرار شود.

وی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون اصلاح‌طلبان جلسات متعددی برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار کرده‌اند که امیدواریم در انتخابات امسال، چینش سیاسی مجلس ششم تکرار شود.

وی در پاسخ به این سوال که رویکرد انتخابات اصلاح‌طلبان در سال جاری چیست، افزود: در سال 92 این رای اصلاح‌طلبان بود که به صندوق اعتدالیون ریخته شد و افتخار اصلاح‌طلبان این است که تا امروز به هیچ وجه از دولت سهم‌خواهی نکرده‌اند.

عارف درخصوص عملکرد دولت روحانی نیز افزود: دولت هنوز به تمام شعارهای خود و از جمله پایان حصر عمل نکرده و از دکتر روحانی به عنوان رئیس شورای امنیت ملی توقع داریم جدی‌تر وارد قضیه شود. در عین حال کاهش نرخ تورم، افق جدید و روشن در توسعه روابط خارجی با کشورهای جهان و پیگیری رانت‌خواری از جمله رفتارهایی است که کارنامه دولت را مثبت کرده است.

اظهارات آشفته و نسنجیده عارف در زمینه ابراز امیدواری به تکرار مجلس ششم در حالی است که طی یکی دو سال اخیر حتی افراطیونی مانند عبدالله نوری، محمد قوچانی، عبدالله ناصری و... بارها تصریح کرده‌اند مایل به تکرار مجلس ششم نیستند. مجلس ششم نماد سیاسی‌کاری و باند بازی و بی‌اعتنایی به مردم در ازای اولویت قرار دادن خواسته‌های چند گروهک بود و تا مرز برخی خیانت‌های بزرگ نظیر انتشارنامه جام زهر و لزوم تسلیم در برابر آمریکا، تحصن و تهدید به استعفاء... پیش رفت و حتی در آغاز مذاکرات هسته‌ای، ابزار چانه‌زنی طرف غربی برای فشار به هیئت مذاکره‌کننده ایرانی بود! غربی‌ها می‌گفتند در حالی که مجلس ششم طرح 3 فوریتی برای تصویب خواسته‌های ما دارد، ادعای مقاومت و مخالفت شما بی‌پشتوانه است! به دلیل همین خوش‌خدمتی‌ها بارها مقامات اروپایی و آمریکایی از مدعیان اصلاح‌طلبی در مجلس ششم اعلام حمایت صریح کردند. برخی از تندروهای مجلس ششم از کشور گریخته و در آمریکا و اروپا پناهندگی گرفتند.

گفتنی است پس از رفتار تحقیر‌آمیز اصلاح‌طلبان با عارف در انتخابات 92 به نظر می‌رسد وی به دنبال جلب توجه افراطیون مدعی اصلاحات به هر قیمت است. او تبلیغات انتخابات مجلس را از حدود یک سال پیش (2سال مانده به انتخابات) آغاز کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جاوید ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    عارف هوش سیاسی چندانی نداره .بخاطر همینه که همیشه کنارش میذارن و حتی اصلاحات هم روش تکیه نمیکنه .ملت عزیز هم نباید سکان هدایت مجلس رو دست اصلاحات بدن چون اینها هیچوقت بفکر مردم نبودن و نیستن .کینه و نفرت در وجود اینها باعث میشه همیشه تهاجمی عمل کنن و تفرقه ایجاد کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس