کد خبر 414939
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت حزب الله لبنان موفق شدند در بلندی های الجبه القلمون پیشروی کرده و بر40 کیلومترمربع که نیمی از خاک این بلندی ها است ، سیطره پیدا کنند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه لبنانی المنار، در عملیات ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت، سه اردوگاه آموزشی تروریست های تکفیری که المعیصرات بزرگترین و معروفترین آنها است، نابود و از لوث وجود تکفیری ها پاکسازی شد.

گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره پیش از شروع عملیات رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش سوریه وعده داده بود که جلوی این عملیات را می گیرد و مانع پیشروی رزمندگان مقاومت می شود.

در درگیری هایی که در این اردوگاه ها رخ داد بیش از 20 عنصر مسلح عضو گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به هلاکت رسیده و باقی مانده آنها مجبور به فرار شدند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت همچنین موفق شدند ده ها مخفی گاه تروریست های تکفیری در کوه ها ، غارها و پایگاه های نظامی آنها را نابود کنند و ده ها بمب ، مین و چهار خودرو زرهی مجهز به مسلسل های سنگین را از بین ببرند.

رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش سوریه همچنین بر قرنه المعیصره ، تپه الدورات و عقبه ام الرکب در بلندی های الجبه سیطره یافتند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس