کد خبر 414607
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

کیم روزولت نوه بیست و ششمین رییس جمهور آمریکا بود. پایان نامه دوره دکترای او درباره فنون تبلیغات در جنگ داخلی انگلیس بود و نخستین کار پژوهشی را درباره ایران و قوم قشقایی انجام داد.

گروه فضای مجازی مشرق- حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: در شانزدهم تیر سال سی و دو با گذرنامه جعلی به نام جمیز لاکریج برای رهبری کودتای بیست و هشت مرداد از مرز عراق وارد ایران شد و بعد از کودتا به "آقای ایران" ملقب شد.

شاه وابسته ایران بعد از کودتا در ملاقات با وی گفت: من تاج و تختم را از برکت خداوند، ملتم، ارتشم و شما دارم. خوشحالم که شما کنارم هستید(!)

در اسناد منتشره شده وزارتخارجه آمریکا در باره کودتای مرداد به نقل از روزولت آمده: در کودتای بیست و هشت مرداد وقتی ما وارد تهران شدیم، یک چمدان بزرگ پر از مقاله هایی بود که باید ترجمه می شد و به همراه کاریکاتورهایی در روزنامه های ایران به چاپ می رسید.

رسایی: این تیترها بوی

جالب است بدانید سه روز بعد از توافقنامه ژنو در سال نود و دو، روزنامه های متعدد اصلاح طلب از جمله شرق، تیتر یک خود را به آزادسازی هشت میلیارد دلار از اموال ایران اختصاص دادند که همان روز وقتی آقای نوبخت در مجلس بود، از او سوال کردم و وی این خبر را تکذیب کرد که در مجلس تذکر دادم.

هفته گذشته هم خبر حضور یک هیات نفتی آمریکا به ایران، تیتر یک این روزنامه ها شد اما هرگز تکذیب این خبر دروغ، تیتر اول روزنامه ها نشد! یا تیتر عادی جلوه دادن بازرسی ها از مراکز مهم کشورمان که از دست گل های دیپلمات یقه بسته ما بود و خیلی سریع در این رسانه ها برجسته شد.

وی همچنین در پست دیگری نوشت:

در راستای پست قبلی که نوشتم از تیتر برخی روزنامه ها بوی روزولت به مشام می رسد، این تصاویر و رفتار روزنامه های اصلاح طلب که مربوط به امروز(93-02-19) است را هم در نظر بگیرید: وقتی مراسم تقدیر و تجلیل از مدیر مسوول کم خاصیت ترین روزنامه کشور، مهمتر از اعتراض عمومی و سراسری مردم به کشتار مردم یمن توسط آل سقوط می شود!
رسایی: این تیترها بوی


مطلب فوق تحلیل شخص نویسنده است و مشرق صرفا آن را بازنشر کرده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    در زمان اصلاحات یک همکلاسی بشدت ضد انقلاب و از آن طرفداران دو آتشه خاتمی داشتم که معمولا بحثهای خیلی تندی با هم داشتیم طوری که دیگر تعارف هم با هم نداشتیم . در خلال این بحثها نکته مهمی را به من گفت و آن اینکه گفت :" خیال نکن ما برای خود خاتمی ارزشی قایل هستیم. ما می خواهیم این حکومت و انقلاب سرنگون شود و هر کس ببنیم در این مسیر حرکت می کند از او حمایت می کنیم. برای ما شخص هیچ فرقی ندارد". مساله همین است. چرا طرفداران اصلاحات از خاتمی یا موسوی حمایت کردند؟ فقط به این دلیل که می خواستند با بهانه ای از داخل نظام به جنگ او بروند. آنها آزادی جنسی و الکل می خواهند. برای آنها چه فرق دارد که کاندیدایشان چه کسی باشد و متعلق به کدام خط و جناح باشد؟ آنها کسی را می خواهند که بیشتر حامی سکولارها باشد. دعوای اصلی ما دعوای خدا پرستها و آتئیست ها است و لهذا دنبال مبارزه با هر مظهر دینی هستند. این همه حمله به عمره به بهانه تجاوز دام آتئیستها بود. خدا می داند وقتی چشمان این سکولارها به یک تصویر کعبه یا زائر از عمره بازگشته می افتد چه غیظی پیدا می کنند. برای همین هم پرچم امام حسین علیه السلام را آتش زدند یا در شیراز شعار مرگ بر دین دادند یا هم در فتنه 88 به مساجد حمله کردند و یا حتی در همان سال 78 در پی ابطال انتخابات شهرستان خلخال مساجد شهر را آتش زدند و یا الان ناکهان حامی سگها شدند و با سگهایشان رژه رفتند یا هر کس ریش داشت را زدند و کشتند و یا حتی دکترهایشان از پذیرش مجروحان ریشدار خودداری کردند. یا آخرین نمونه اش را دیدید که بی بی سی عزیز آنها و سایر رسانه هایشان با شور و اشتیاقی به مواردی مانند برگزاری پارتی ها می پردازند و چطور چشم دیدن مراسم اعتکاف و اینهمه جوان مومن را ندارند. این یک جنگ جدی است. قطعا اگر در فضای مجازی باشید فعالیت بیشتر اینها علیه اسم خدا را می بینید. متاسفانه جمهوری اسلامی عمدا فراموش می کند که حداقل ده درصد جمعیت ایران عمیقا آتئیست هستند. منتهی از ابراز کردنش خودداری کنند و هنوز جرات اعلام علنی آن را ندارند. مطمئن باشد قایم کردن آتئیستها زیر پرده نفاق اشتباهی بسیار بزرگ است
  • فراهانی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    مصرف پوشاک کشور رفته بالا
  • سلمان ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    احسنت دوست ناشناسر عزیز من هم شاهد چنین افرادی بودم حتی شاهد بودم که وقتی صحنه قتل سربازان اسیر نیروی انتظامی توسط ریگی پخش می شد همچنین افرادی چه ذوقی می کردند ، کسانی رو دیدم که تنها به فکر تجزیه مملکت هستن و با تمام قوا از امثال خاتمی و میر حسین ملعون حمایت می کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس