کد خبر 414253
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با هدف ارتقای سطح علمی و تبادل اندیشه‌ها و یافته‌های نوین در حوزه بازاریابی ورزشی، برجسته کردن ضرورت و نقش حیاتی مدیریت بازاریابی ورزشی در اقتصاد کشور با همت کمیته ملی المپیک و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی 23 و 24 اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

این همایش در محورهای مدیریت بازاریابی در ورزش ، تبلیغات و ورزش، گردشگری و ورزش، بازاریابی الکترونیک و ورزش ، رفتار مصرف کننده در ورزش ، کارآفرینی در ورزش، تحقیقات بازاریابی در ورزش ، برند و ورزش، رسانه و ورزش، اقتصاد و ورزش، حامیان مالی و ورزش، خصوصی‌سازی و ورزش با حضور اساتید برجسته تربیت بدنی، اقتصادی و بازرگانی برای آشنایی بیشتر فعالان حوزه بازاریابی ورزشی  و دانشجویان  این رشته برگزار خواهد شد.

همایش دو روزه فوق همزمان در 7 کارگاه آموزشی با عناوین؛ تربیت مدیر بازاریابی در فدراسیون‌های ورزشی، اصول و فنون کاربردی اجرای تبلیغات از طریق ورزش، راهنمای گام به گام جذب حامیان مادی و معنوی در ورزش، راهنمای انجام تحقیقات در بازاریابی ورزشی، راهنمای گام‌به‌گام برند سازی در ورزش، استفاده از فناوری اطلاعات و شبکه های مجازی در ارتباط با بازاریابی ورزشی و کارآفرینی در ورزش برگزار خواهد شد.

در کنار برگزاری این همایش علمی، نمایشگاه‌های تجهیزات و اماکن ورزشی، کتاب، تجهیزات پزشکی ورزشی و مطبوعات و رسانه‌های ورزشی در محل برگزاری همایش برای استفاده علاقمندان دایر است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sportmarkting.ir مراجعه نمایند.

منبع: سایت کمیته ملی المپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس