کد خبر 412789
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶

یکی از خادمان شهدای شهرستان پاوه در ارتباط با شهدای ایران از وجود شهیده بدون مزار در این شهرستان خبر داد و از بی توجهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این امر گلایه کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ یکی از خادمان شهدای شهرستان پاوه در ارتباط با شهدای ایران از وجود شهیده بدون مزار در این شهرستان خبر داد  و از بی توجهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این امر گلایه کرد.

بنا بر این گزارش؛ این خادم الشهدا گفت: فرخی عثمانی فرزند عثمان از شهدای اهل تسنن روستای کشار از توابع شهرستان پاوه است که در سال 1318 متولد شده و در 17 سالگی ازدواج کرده و زمانی که فرزندی را باردار بود مشغول پخت نان برای رزمندگان دفاع مقدس می شود و در همان شرایط به دلیل اصابت موشک بعثیان به محل زندگی این بانوی انقلابی در روستای شیخان، وی به همراه فرزند متولد نشده اش در سال 1362 به شهادت می رسند.

این خادم الشهدا ادامه داد: به دلیل کوتاهی و بی توجهی مسئولان شهرستان پاوه از مدفن این شهید هیچ نشانی وجود ندارد و تنها قطعه سنگی که اهالی آن را می شناسند نشان دهنده محل خاکسپاری این شهید اهل سنت است.

وی با گلایه از مسئولان ادامه داد: متأسفانه چندین بار از مسئولین پیگیری کرده ایم که مزاری برای این شهیده اهل سنت ایجاد کنند اما هر بار کوتاهی صورت گرفته است.
*شهدای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    لطفا هر چه زود تر رسیدگی کنید. هم میهنان اهل سنت عزیز ما ، از خود گذشتگی بسیاری در دوران دفاع مقدس انجام داده اند.
  • مهدی ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    چشم مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران روشن. اینطری میخوایم قدر دان خون شهدا باشیم و برادری بین شیعه و سنی رو مستحکمتر کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مجید ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    به عنوان یک ایرانی مسلمان شیعه مولا علی (ع)بر تمام شهدای کشور عزیزم اعم از مسلمان(شیعه و سنی)ارامنه عزیز،کلیمیهای عزیز ، زرتشتیهای عزیزو دیگر شهدای اهل کتاب درود میفرستم .روح همه شهدای ایرانی شادباد.
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خجالت آوره این خانم در راه دین و وطن به شهادت رسیده داشتن یه سنگ قبر احترام به شهید و شهادته و احترام به خودمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس