کد خبر 411154
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

به‌ جز تعداد معدودی از نمایندگان که سابقه دریافت پول از منافقین را دارند، سایر حاضرین در نشست از‌ جمله ویلیام کیتینگ که از اعضای ارشد حاضر در جلسه نیز به حساب می‌آید به طور کلی سخنان مریم رجوی را نادیده گرفته و بدون مطرح کردن هیچ پرسشی از وی، سوالات خود را از سایر شاهدان دعوت شده پرسیدند.

 به گزارش مشرق، سرکرده گروهک منافقین که همچنان در نظر بسیاری از مقامات سابق و فعلی کشورهای غربی بویژه آمریکا، به عنوان رهبر یک فرقه تروریستی شناخته می‌شود، دیروز برای سخنرانی به عنوان شاهد در رابطه با یک گروه تروریستی دیگر (داعش) از طریق ویدئو کنفرانس به نشستی در کنگره آمریکا راه یافته بود که به جای پرداختن به موضوع جلسه، از ابتدا تا انتهای مباحث خود را به موضوع تغییر حکومت در ایران اختصاص داد و همین موضوع باعث ناراحتی بسیاری از نمایندگان حاضر در نشست گردید به طوری‌که به گزارش پایگاه المانیتور، به‌ جز تعداد معدودی از نمایندگان که سابقه دریافت پول از منافقین را دارند، سایر حاضرین در نشست از‌ جمله ویلیام کیتینگ که از اعضای ارشد حاضر در جلسه نیز به حساب می‌آید به طور کلی سخنان مریم رجوی را نادیده گرفته و بدون مطرح کردن هیچ پرسشی از وی، سوالات خود را از سایر شاهدان دعوت شده پرسیدند.

دنی دیویس، یکی از نمایندگان جمهوری خواه حاضر در جلسه نیز روش دیگری را برای نشان دادن اعتراض خود به کار گرفت. وی با به چالش کشیدن مریم رجوی از او خواست توضیح دهد چرا آمریکا باید به گروهی اعتماد کند که در اوایل دهه ۸۰ میلادی از ایران طرد شده و در کنار صدام علیه کشورش جنگیده است؟ این نماینده کنگره آمریکا در ادامه گفت: «طی سی سال گذشته ایالات متحده وارد بن‌بست‌های نظامی و دیپلماتیک متعددی شده که ناشی از حمایت‌های بی‌جا و اشتباه از افراد و سازمان‌هایی است که ادعای محبوبیت اجتماعی می‌کنند و این ادعا در اغلب موارد با مبالغه همراه و حتی ساختگی بوده است.» وی در ادامه این سوال را مطرح کرد که «می‌شود لطفا در رابطه با نقش سازمانتان و جایگاهش در حیات سیاسی کنونی کشور ایران به ما توضیح دهید؟»

شاهدان دیگری که نیز برای سخنرانی دعوت شده بودند اعتقاد داشتند رجوی تلاش داشته بحث را از موضوع اصلی خود که همان مبارزه با داعش بوده منحرف کند. پیش از این نیز در روزهای گذشته دنیل بنیامین به دلیل حضور رجوی در این نشست از شرکت در این جلسه انصراف داده بود و رابرت فورد سفیر سابق آمریکا در سوریه نیز به همین دلیل درخواست کرده بود سخنرانی‌اش در نشست دیگری برگزار شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پسر ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    اینا پول از کجا میارن تا به سناتورهای آمریکایی پول کلان بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    اون روز هایی که موصل تازه به دست داعش افتاده بود ، سایت این گروهک به تروریستهای داعشی لغب مجاهد داده بود!!!
  • مهدی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    در زمان صدام درصدی از فروش نفت عراق را می گرفتند همچنین به عنوان مزدوران اطلاعاتی از کشورهای مخالف ایران پول می گیرند و اینها رو در خارج سرمایه گزاری کردند.
  • رحمن ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    بوی تعفن منافقین حتی آمریکایی ها را برزخی کرده است
  • هموطن ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    این زنک روسپی به هر دری میزنه هیچ دری بروش باز نمیشه ای وطن فروش پست دستش بخون جونهای ما الوده است خدا لعنتش کنه
  • کامیار ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    0 0
    سر سوزنی تفاوت بین اینا و داعش نیست
  • مهدی از قم ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    0 0
    یکی از منابع این ها همونی است که به جنبش سبز و...کمک میکرد یعنی شاه سعودی خرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس