فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص) از اجراي استراتژي «دژهاي پدافندي» توسط اين قرارگاه در سراسر کشور خبر داد.

 امير فرزاد اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار گروه دفاع و امنيت مشرق به مهمترين برنامه هاي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص) در سال 90 اشاره کرد و گفت: ما در سال جديد بر اساس برنامه هاي ابلاغي و دستورالعمل هاي مصوبي که به تاييد نهادهاي ذي ربط رسيده عمل خواهيم کرد و تلاش داريم سرعت عمل و قدرت پدافندي يگانها را بيش از پيش ارتقاء بخشيم.

وي اجراي استراتژي «دژهاي پدافندي» در سراسر کشور را از جمله اين برنامه ها دانست و افزود: بايد با هر نوع تهديد، به تناسب نوع و عملکرد آن، پاسخي قاطع داد و بر اين اساس تلاش مي کنيم در لايه هاي مختلف از مرز تا عمق، آرايشي مقتدرانه داشته باشيم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص) همچنين استفاده از انبوه سلاح هاي مدرن براي مقابله با تهديدات ارتفاع پست را از جمله اقدامات اين قرارگاه براي تامين امنيت پايدار آسمان کشور دانست.

امير اسماعيلي در پاسخ به سوال ديگر مشرق درباره کنار گذاشتن سامانه هاي هاگ پس از ورود «مرصاد» به يگانهاي پدافندي نيز گفت: ما با تهديدات متنوعي مواجهيم که هرکدام از اين تهديدات، نيازمند تجهيزات خاص خود است، لذا همه سامانه هاي موجود در يگانها براي اجراي طرح هاي مدنظر ما لازم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس