به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، محمدرضا غفوري ـ دبير کميسيون هماهنگي روابط عمومي بانکهاي دولتي ـ اظهار کرد: از زمان آغاز عمليات اجرايي مرتبط با طرح هدفمندي يارانهها، شبکه بانکي کشور علاوه بر افتتاح 20 ميليون و 980 هزار حساب براي سرپرستان خانوار، کليه اقدامات لازم را براي تسهيل برخورداري هموطنان از يارانه نقدي در شعب به انجام رسانده که خوشبختانه ميزان بالاي رضايت مردم از عملکرد بانکها در مرحله اول و دوم پرداخت يارانه نقدي را به همراه داشته است.
غفوري با اشاره به آمادگي نظام بانکي براي پرداخت ماهانه يارانه نقدي به مردم افزود: کليه بانکهاي مرتبط با اجراي طرح هدفمندي يارانهها، اقدامات و پيش بينيهاي لازم براي اجراي مرحله سوم پرداخت يارانه نقدي به مردم را به انجام رساندهاند و ستادهاي ويژه مرتبط با اين طرح در تمام بانکهاي کشور فعال هستند.
دبير کميسيون هماهنگي روابط عمومي بانکها خاطر نشان کرد: به منظور برطرف شدن هر گونه ابهام در خصوص روندهاي ارائه خدمات مرتبط با طرح هدفمند کردن يارانهها در شبکه بانکي، مراکز ارتباط با مشتريان تمام بانکها پاسخگوي سوالات و مشکلات هموطنان در اين خصوص خواهند بود.
مراکز ارتباطات با مشتريان بانک ملي به شماره 6414، بانک سپه به شماره 1557، بانک تجارت به شماره 1554، بانک کشاورزي به شماره 81301، بانک رفاه به شماره 8525، بانک ملت به شماره 1556، بانک مسکن به شماره 1830، بانک صادرات به شماره 9602 و پست بانک ايران به شماره 9604 از جمله مراکزي هستند که به سوالات هموطنان در خصوص امور بانکي طرح هدفمند کردن يارانهها پاسخ خواهند داد.