کد خبر 409196
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس عنوان کرد، قصد داشتم به سمت هوادار بروم که آقا کریم جلویم را گرفت.

به گزارش مشرق، مکانی در مورد خبر درگیری او با هوادار پرسپولیس گفت: من اصلا از اینکه این هوادار با کسی درگیر شده یا اتفاقی افتاده است، خبر نداشتم. از رختکن بیرون آمدم دیدم که یک نفر درحالیکه پلیس‌های قطری دارند او را می‌برند، فحش‌های ناموسی می‌دهد، خواستم به طرفش بروم، آقا کریم گفت: برگرد!

کسی با توهین به ناموسش، کنار نمی‌آید

بدتر از اتفاقی که در قطر افتاده این است که همیشه عده‌ای نشستند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. درست نیست که فردی به ناموس کس دیگری توهین کند، هیچ‌کس با این مساله کنار نمی‌آید. لطفا اسم هوادار روی این شخص نگذارید. این فرد آدم سوءاستفاده گری بوده که نمی‌دانم شاید دنبال بزرگ کردن نام خودش بوده. مقصر خود ما هستیم واقعا تعجب کردم که دیدم کسی که به پرسپولیس و بازیکنش توهین کرده و فحش ناموسی داده تازه به او امتیاز هم می‌دهند و علیه بازیکنان و تیم مصاحبه هم می‌کند.

پرسپولیس ارث پدری ما نیست
هیچ بازیکن و مربی دوست ندارد تیمش نتیجه نگیرد، اما من دوست دارم بدانم که روی چه حسابی یک نفر خیلی راحت می‌آید و در صورت بازیکن ما به او فحش ناموسی می‌دهد. لطفا اسم این‌طور افراد را هوادار نگذارید. هوادار کسانی هستند که در این فصل در غم و شادی، باخت و برد همیشه کنار ما بودند. پرسپولیس ارث پدری هیچ‌کس نیست. ما هم مدتی در این تیم خدمت می‌کنیم و بالاخره از این تیم می‌رویم. اما این هواداران هستند که سرمایه اصلی پرسپولیس هستند. کسی که چنین کاری می‌کند، هوادار نیست. فرد بی خانواده‌ای است که می‌تواند به این راحتی در صورت کسی به او فحش ناموسی بدهد. بعد هم خیلی راحت با او مصاحبه می‌گیرند.

هرگز ندیده بودم هوادار در صورت بازیکن فحش ناموسی بدهد
من از رختکن که بیرون آمدم اصلا خبر نداشتم که این فرد به خانزاده یا کس دیگری توهین کرده است. اما شنیدن فحش‌های بدی که می‌داد باعث شد تا به سمت او بروم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. ممکن است گاهی در استادیوم هم در میان جمعیت 10 نفر باشند که فحاشی می‌کنند، اما در تمام دوران فوتبالم هرگز ندیده بودم که کسی از چند سانتی‌متری بازیکن به او فحش ناموس بدهد. بازیکنان پرسپولیس باتمام مشکلات هر بازی به عشق هوادارها به زمین می‌روند. بعد درست است که درحالی‌که بازیکنان خودشان از باخت و شرایط تحت‌فشار هستند به خانواده آنها هم توهین شوند.

بعضی‌ها فقط دنبال بزرگ شدن خودشان هستند

وقتی تیم نتیجه نگیرد هوادار اعتراض می‌کند. من هم به آنها حق می‌دهم. هوادارهای پرسپولیس هر چه بگویند، حق دارند. اما بعضی‌ها مثل این فرد یا آن جیمی جامپ تنها دنبال بزرگ کردن خودشان هستند. کسی که فحش مادر بدهد در گروه هواداران پرسپولیس جایی ندارد. از آن بدتر این است که بعدازاین اتفاق هرکسی هر طوری دوست دارد، برداشت می‌کند. لطفا هوادار پرسپولیس را با این او قاطی نکنید. این فرد نمی‌دانم چرا این کار را کرد دنبال بزرگ شدن خودش بود ولی هر چه که بود عقده درونی داشت.

مطمئن باشید، پرسپولیس از گروه خودش بالا می‌رود
چرا باید در کشور دیگری جلوی پلیس و مردم قطر به هم‌وطن خودش فحش ناموسی بدهد. فکر نمی‌کنم هیچ ایرانی باغیرتی حاضر باشد این‌طور به هم‌وطن خودش فحش ناموس بدهد و بی‌احترامی کند. ناموس بچه‌های تیم ناموس من هست، هیچ فرقی نمی‌کند که او به چه کسی توهین کرده، همه از این موضوع ناراحت شدیم. شما مطمئن باشید که پرسپولیس از گروه صعود می‌کند و می‌رود بالا و آن‌وقت است که چهره هوادارهای واقعی تیم مشخص می‌شود. قطعا بین 30،40 میلیون هوادار انگشت‌شمار افراد ناحسابی هم پیدا می‌شوند که عقده‌های درونی خودشان را بخواهند با این کارها، خالی کنند. ولی این اشخاص هوادار واقعی نیستند.

در باخت پرسپولیس دنبال مقصر نیستم
من هیچ‌وقت از بچگی عادت نداشتم که وقتی باختیم دنبال مقصر بگردم و بخواهم مشکلات خودم را گردن کسی بیندازم. در باخت پرسپولیس هم همه مقصر بودیم. درمجموع هم اگر حساب کنید ما به تیم کمی نباختیم. اگر یادتان باشد وقتی بازی‌ها قرعه‌کشی می‌شد، همه گروه پرسپولیس را گروه مرگ نام گذاشتند. به‌هرحال ما به قهرمان قطر بازی را واگذار کردیم. قبول دارم که خوردن سه گل، طبیعی نبود، اما یادم می‌آید که قبول از شروع بازی‌ها همه فکر می‌کردند که پرسپولیس در همه بازی‌ها شکست بخورد. رقبای ما در این گروه، النصر قهرمان عربستان، بنیادکار قهرمان ازبکستان و لخویا قهرمان قطر بودند . خداراشکر ما در مقابل این گروه‌ها نتایج قابل قبولی گرفتیم و این اتفاق به مذاق بعضی‌ها خوش نیامد. می‌خواهم به این افراد بگویم که منتظر نتایج خوب بعدی ما باشند. امادرست نیست که این ناراحتی را به مسائل حاشیه‌ای دیگر ربط بدهند. به امید خدا با برد بنیادکار در 16 اردیبهشت ناراحتی این افراد بیشتر هم می‌شود.

امیدوارم لیگ ختم به خیر شود
متاسفانه پرسپولیس در لیگ نتایج خوبی نگرفتیم. هوادارها هم کاملا حق دارند که ناراحت باشند. باور کنید وقتی پرسپولیس می‌بازد ما یک هفته خواب و زندگی نداریم. هر یک بازی که نتیجه نمی‌گیریم، زندگی ما را برهم می‌زند.در آن فصل متاسفانه روی روال خوبی نیفتادیم. امسال مشکلات زیادی داشتیم. امیدوارم لیگ ختم به خیر شود و بتوانیم در آسیا صعود کنیم تا هواداران واقعی پرسپولیس را خوشحال کنیم.

پرسپولیس به مربی بزرگی مثل برانکو نیاز داشت
اینکه از من در مورد برانکو سوال می‌کنید، فکر می‌کنم که او نیازی به تعریف ندارد. کلا کادر فنی و خود برانکو هم در دوران بازی و هم در حال حاضر آدم‌های بزرگی هستند و من امیدوارم که برانکو بتواند در پرسپولیس نتیجه بگیرد. پرسپولیس به مربی بزرگی مثل او نیاز داشت. مطمئن باشید این فصل که تمام شود و خود او تیم را ببندد. در لیگ آینده می تواند نتایجی درخورشان و نام پرسپولیس بگیرد.

اگر احترام بگذارم می‌گویند سوشا فیلم هندی بازی می‌کند
من آن‌قدر شهامت دارم که اگر باکسی درگیر شده باشم، انکار نکنم. من با این فرد در قطر هیچ درگیری نداشتم. آقا کریم گفت ولش کن. البته من حقیقتش را بخواهید می‌خواستم به سمت این فرد بروم و بپرسم که چه اتفاقی افتاده و او به چه کسی توهین می‌کند. واقعا نمی‌دانم چرا هر اتفاقی در هرجایی می‌افتد همه آن را به سوشا ربط می‌دهد. می‌ترسم این بار کسی در خانه هم عطسه کند بگوید تقصیر سوشا هست! دیگر نمی‌دانم که چه‌کاری درست هست. اگر حرفی بزنم، ایراد می‌گیرند. زمانی هم که عذرخواهی می‌کنم. می گویند سوشا فیلم هندی بازی می‌کند. آدم نمی‌داند که الگو درست کدام است. البته متاسفانه در کشور ما به اسطوره‌ها هم ایراد می‌گیرند. ولی من قصد دارم که کار درست را انجام بدهم. یعنی به بقیه احترام بگذارم. اگر هم کسی بخواهد این رفتار من را روی ضعف و فیلم هندی بگذارد برایم مهم نیست. خدا را شکر در زندگی‌ام همیشه احترام بزرگ‌تر را حفظ کردم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • komil ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    خجالت بکشید میلونها پول این مملکت خرجتون میشه اینم ازبازیتون اینم ازادعاتوووون...؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس