کد خبر 408701
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

در حالی که قرار بود امروز (پنجشنبه) رونی کلمن قهرمان پرورش اندام جهان یک کلاس آموزشی تئوری برای بانوان برگزار کند این کلاس لغو شد.

به‌ گزارش ‌مشرق، رونی کلمن قهرمان 9 دوره مسابقات جهانی پرورش اندام و همچنین قهرمان نامدار آمریکایی مستر المپیا که شب گذشته برای حضور و تدریس در سمینار آموزشی به ایران آمده قرار بود امروز یک کلاس آموزشی تئوری دو ساعته برای بانوان داشته باشد که این کلاس لغو شد.

رونی کلمن صبح امروز به گلزار شهدا رفت و به شهیدان ادای احترام کرد.

رونی کلمن قرار است عصر امروز هم یک کلاس آموزشی برای آقایان داشته باشد که برگزاری این کلاس هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

قهرمان پرورش اندام جهان قرار است دو روز در ایران بماند و بعد در سمینار آموزشی تخصصی بدنسازی و مکمل‌ها برای مردان و بانوان تدریس داشته باشد. البته حضور این قهرمان اسطوره بدنسازی جهان در ایران حاشیه‌هایی را در پی داشته و برخی با آمدن او و برگزاری این کلاس‌ها مخالفت کردند.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به همراه یک اسپانسر مسئولیت حضور رونی کلمن در ایران و برگزاری این کلاس را بر عهده دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کمال پاشا ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    "رونی کلمن صبح امروز به گلزار شهدا رفت و به شهیدان ادای احترام کرد...." پناه میبرم به خدا از دست مسئولینی که از همه چیز پل می سازند،حتی از خــون. خون کسانی که به قول حضرت امام خونشان امتداد خون پاك شهيدان كربلاست. دارن از کسی هم که هیچ اطلاعی از هیچی نداره یه آدم دورو می سازند،بدبخت از همه جا بی خبر....نمی دونه برا چی بردنش بهشت زهرا
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    واقعا همه چی مون بهم میاد ... یا دعوت نکنیم یا اگه دعوت میکنیم با برنامه باشیم .... اینجوری آبروی خودمون رو بردیم ... بهتر بود دعوتش نمیکردیم
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    رونی کلمن غلط کرد پاشو گذاشت گلزار شهدا نامردا گلزار شهدا قداست داره یعنی جامعه مذهبی رو اینقدر احمق فرض کردند که با این تزویر ها میخوان از خشم شون جلو گیری کنند؟ یک حیوان انسان نمای تاریخ مصرف گذشته که اوج هنرش خوردن و تزریق هورمون توی بدنش بوده رو اوردن تا از کنارش پول های بی حساب به جیب بزنن و به ریش من و شما بخندند هیشکی هم به هیشکی نیست بابا صد رحمت به دولت خاتمی اینا دیگه کی هستن!
  • داود سلگی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    باعث افتخاره که بعداز چندین سال که از جنگ میگذره، قهرمان جهان به آنها ادای احترام میکنه؛ بصیرت داشته باش هموطن
  • قاسم ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    بیش از حد صاف و ساده ای!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس