کد خبر 408674
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری برنامه های رونی کلمن در ایران، پلیس به درخواست وزارت ورزش برای ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی پاسخ منفی داده است و حال این سوال مطرح است که کدام نهاد،‌امنیت این مراسم‌ را تامین می کند.

به گزارش مشرق، خبر حضور «رونی کلمن» قهرمان 8 دوره مسابقات مسترالمپیا در کشورمان و برگزاری همایشی با حضور این ماشین عضله آمریکایی، به خودی خود جنجال آفرین است؛ جنجالی‌تر آنکه در میان این حضور پر سر و صدا نام یک بازیگر زن سینمای کشورمان نیز مطرح شده است؛ حضوری که علاوه بر موارد برشمرده، ضمیمه کردن موضوعاتی همچون برگزاری همایش این مرد آهنی برای بانوان، قیمت‌های نجومی عکس یادگاری با وی، حواشی سیاسی این پلیس آمریکایی و ...، به آن، این حضور را با حواشی و جنجال‌هایی همراه کرد که امتداد آن تا بی‌نهایت می‌رود.

تأمین‎ امنیت برنامه‌های رونی کلمن برعهده کیست؟

البته در میان این هیاهو و جنجال، کم نبودند سوالاتی که همچنان بی‌پاسخ مانده‌اند؛ اینکه نام این بازیگر زن که هیچ ارتباطی نیز با موضوع بدنسازی کلاسیک ندارد،‌ و به قول نجفی مسئول برگزاری این برنامه تنها مجری این برنامه است، چرا باید بر سر زبان‌ها بیافتد تاجایی که برخی‌ها حضور کلمن و برگزاری این همایش را به واسطه نام این بازیگر زن سینمای ایران تصور کنند؟ یا اینکه آیا حضور چند روزه این مرد پولادین آمریکایی، می‌تواند در رشد بدنسازی کشور موثر باشد که وزارت ورزش با پذیرش این هیاهو و جنجال، حاضر به برگزاری این همایش جنجالی برای وی شده است؟ یا اینکه آیا برگزاری همایشی برای بانوان، لزوم خاصی داشته که برگزار کنندگان این همایش، حواشی آن را به جان خریده‌اند؟

فارغ از این موارد، انتخاب مکان برگزاری این همایش و برگزاری آن در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران نیز شاید بدور از دوراندیشی برگزار کنندگان آن نبوده، چراکه حواشی بی‌نهایت و تمام نشدنی حضور کلمن در ایران، برخی شایعات سیاسی حول و حوش وی، ارقام و اعداد عنوان شده برای شرکت در این همایش و سایر خدمات پکیج مذکور، شرایط را به نحوی فراهم می‌کرد که احتمال مخالفت صدور مجوز برای برگزاری این همایش، چندان دور از ذهن نبود؛ حتی مخالفت پلیس با تقاضای سازمان وزارت ورزش و جوانان در خصوص ارائه هرگونه خدمات انتظامی، ترافیکی و حفاظتی به رونی کلمن نیز، از پیش قابل تصور بود.

نکته جالب آنجا است که در اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت پایتخت نیز تاکید شده است که تاکنون هیچ مجموعه و یا سالنی برای برگزاری این همایش، از پلیس امنیت تقاضای اعطای مجوز نکرده است و برگزار کنندگان آن، برای برگزاری همایش کلمن، جایی را در نظر گرفته‌اند که نیازی به اخذ مجوز پلیس نداشته باشد چراکه احتمال عدم موافقت پلیس با برگزاری این همایش وجود داشت . از این رو باید با توجه به این حواشی موجود، وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت علوم در این خصوص جوابگو باشند که وقتی پلیس تاکنون مجوزی در این زمینه ارائه نکرده است و به درخواست وزارت ورزش درباره ارائه خدمات انتظامی،‌ترافیکی و حفاظتی پاسخ منفی داده است، چه نهادی قرار است نظم و امنیت برنامه‌های کلمن در ایران را تأمین کند؟
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    الان تیتر چه ربطی به این چرتوپرتایی که زیرش نوشتین داشت؟!
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    برعهده گارد ریاست جمهوری و از بیت المال مسلمین
  • m ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    یکی دیگر از معانی اعتدال
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 1
    مشرق اعترافات ده سال قبل سیامک پورزند رو منتشر کن تا نسل جدید بدونن دارن چه بلایی سر فرهنگ و سبک زندگیشون میارن...
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    به اون ناشناس محترم بگید که نهاد ریاست جمهوری گارد نداره.
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    به اون ناشناس محترم بگید که نهاد ریاست جمهوری گارد نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس