جنگنده‎های عربستان سعودی در ادامه تجاوزات خود علیه با وجود اعلام پایان عملیات متجاوزان، مناطق مختلف استان‌های لحج، صنعاء و صعده را بمباران کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، عربستان سعودی با وجود صدور بیانیه پایان عملیات متجاوزانه به یمن، شامگاه چهارشنبه دو منطقه «الصبه» و «الحصامه» استان صعده را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی قرار داده است. جنگنده‌های سعودی منطقه «البقع» را هدف تجاوزات هوایی خود قرار دادند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری یمن الیوم گزارش داد که جنگنده‌های عربستانی شامگاه چهارشنبه همچنین شهر «الحوطه» استان لحج را بمباران کردند.

حملات عربستان سعودی به صنعاء همزمان با برگزاری تظاهرات امروز مردم یمن علیه تجاوزات سعودی، آغاز شد و چندین منطقه از جمله «فج عطان» در جنوب صنعاء را هدف این حملات قرار گرفتند.

جنگنده‌های سعودی دوشنبه گذشته منطقه فج عطان صنعاء را به شدت بمباران کردند و به گفته مقامات وزارت بهداشت یمن، تعداد تلفات این تجاوز هوایی بیش از ۹۰ نفر کشته و ۴۹۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که تجاوزات عربستانی سعودی به یمن با وجود اعلام پایان عملیات متجاوزانه موسوم به «عاصفه الحزم» ادامه دارد.

محمد عبدالسلام ضمن تاکید بر توقف کامل این تجاوزات و رفع کامل محاصره یمن خواستار ازسرگیری مذاکرات احزاب مختلف یمن تحت نظارت سازمان ملل شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    رگبر آل سعود خدا شمارا بکشه خدا شمارا بکشه خدا شمارا بکشه
  • حمید رضا رحیمی ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    آخه این یمنی ها چرا کاری نمیکنند آقا شما هم زمینی شبانه بکاری بکنید دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس