سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به هیچ عنوان مجوزی برای فعالیت این فرد نداده و باید از نهادهایی که به این فرد مجور دادند چنین مباحثی را پرسش کرد.

به گزارش مشرق، محمد تقی‌خانی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران درباره اقدامات فدراسیون پزشکی ورزشی ایران نسبت به آمدن "رونی کُلمن" آمریکایی معروف به ماشین عضله با دارو، اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به هیچ عنوان مجوزی برای فعالیت این فرد نداده و باید از نهادهایی که به این فرد مجور دادند چنین مباحثی را پرسش کرد.

وی با صحه گذاشتن بر خطرات ورود چنین افرادی به کشور که تبدیل به الگوهای ورزشی و رواج مصرف مکمل‌های غیرمجاز می‌شود، عنوان کرد: متأسفانه برخی مکمل‌ها نیز اصلاً آرد خالی هستند و به‌راحتی با مبالغ 2 تا 3میلیون تومان به جوانان فروخته می‌شود و این کار به‌معنای واقعی دزدی در ورزش است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران تصریح کرد: ما وزارت امور خارجه نیستیم و به "رونی کلمن" مجوز حضور و فعالیت آموزشی در ایران را ندادیم، بنابراین نهادهایی که این اجازه را دادند باید پاسخگو باشند، زیرا اصلاً ما از نظر قانونی هم دستمان به جایی نمی‌رسد.

تقی‌خانی خاطرنشان کرد: ولی این را باید عنوان کرد که ما باید در فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به‌صورتی در زمینه مکمل‌های غیرمجاز و دوپینگ عمل کنیم که ده‌ها نفر از این افراد هم به ایران بیایند. ما هیچ نگرانی از حضور آنان نباید داشته باشیم و این منوط به آن است که ما باشگاه‌های خودمان را در سراسر کشور تحت یک نظارت دقیق قرار دهیم، بنابراین قصد داریم تمام باشگاه‌های کشور به‌خصوص پرورش اندام را نمونه‌برداری و کنترل شدید کنیم تا استفاده مواد نیروزا در ایران ریشه‌کن شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خود تو مجوز پزشکی داری ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس