عضو ارشد بنیاد امید ایرانیان این صحبت محمدرضا عارف مبنی بر اینکه بنیاد امید در جهت‌گیری انتخاباتی موثر خواهد بود را رد کرد و گفت که بنیاد امید نه در انتخابات مشارکت و نه نامزدی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، عضو ارشد بنیاد امید ایرانیان این صحبت محمدرضا عارف مبنی بر اینکه بنیاد امید در جهت‌گیری انتخاباتی موثر خواهد بود را رد کرد و گفت که بنیاد امید نه در انتخابات مشارکت و نه نامزدی خواهد داشت.

جعفر توفیقی عضو بنیاد امید ایرانیان در مورد فعالیت یا عدم فعالیت این بنیاد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد امید یک نهاد فرهنگی، اجتماعی و غیر سیاسی است.

وی افزود: بنیاد امید ایرانیان برای سال 94 برنامه هایی دارد و بنا بر این است که کار خود را توسعه و نیروهای جدیدی را به همکاری بگیرد و کارهای علمی خود را توسعه دهد.

عضو ارشد بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به این پرسش که شما می‌گویید بنیاد غیرسیاسی است اما آقای عارف می‌گوید بنیاد امید ایرانیان در جهت‌گیری‌های انتخاباتی موثر خواهد بود؛ آیا این یک تناقض آشکار نیست؟ گفت: خیر. اینگونه نیست. اینکه بنیاد بخواهد مستقیم در مسائل سیاسی مداخله و در انتخابات مشارکت و نامزدی را معرفی کند به این صورت نخواهد بود، یعنی بنیاد امید نه در انتخابات مشارکت و نه نامزدی خواهد داشت!

توفیقی در مورد فعالیت سیاسی و کاندیدا یا عدم کاندیداتوری خود برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: من بنا دارم بیشتر در لایه‌های علمی و اجتماعی بنیاد (امید) فعالیت کنم و بنا ندارم به سیاست بازگردم.

بنیاد امید ایرانیان پس از انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و ریاست آن را محمدرضا عارف نامزد دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری برعهده گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس