کد خبر 407343
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

آدم‌نژاد، سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند قرارداد ناوگان عمومی با اعلام این خبر افزود: از فردا عملکرد این ناوگان براساس پیمایش ثبت می‌شود و در خردادماه این پیمایشها ملاک ارائه سوخت خواهد بود

 به گزارش مشرق، سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند قرارداد ناوگان عمومی کشور گفت:‌ از فردا (اول اردیبهشت) برنامه ریزی توزیع سهمیه سوخت گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی (‌کامیون ، اتوبوس و مینی بوس ) ‌بر اساس پیمایش آغاز می شود و از اول خرداد هم اجرا خواهد شد.

شهرام آدم نژاد افزود :‌ این طرح در دو مرحله اجرا می شود و از فردا عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای بر اساس بارنامه و صورت وضعیت؛ ثبت و در تخصیص سوخت مصرف خرداد ( بر اساس پیمایش) محاسبه می شود.

وی با بیان اینکه 400 هزار کامیون ، 20 هزار اتوبوس و 36 هزار مینی بوس بین شهری وجود دارد ، تاکید کرد : ‌از فردا هیچ گونه تغییری در ارائه سوخت این ناوگان به وجود نمی آید ، بلکه عملکرد آنها بر اساس پیمایش ثبت می شود و این پیمایش در خرداد ماه ملاک ارائه سوخت خواهد شد.

آدم نژاد گفت:‌ مرحله دوم طرح از اول مهر 95 آغاز می شود و میزان سوخت برای همه ناوگان اعم از درون شهری و برون شهری و تردد بر اساس سامانه موقعیت یاب جغرافیایی (جی پی اس) محاسبه و سوخت ارائه می شود.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس