کد خبر 407269
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

چهاردهمین شماره از مجموعه «یاران ناب» به شهید تهرانی‌مقدم اختصاص دارد. این اثر که از سوی نشر یا زهرا(س) منتشر و روانه بازار کتاب شده، خاطراتی از این شهید را در سال‌های مختلف بویژه سال‌های دفاع مقدس روایت کرده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، چهاردهمین شماره از مجموعه «یاران ناب» به شهید تهرانی‌مقدم اختصاص دارد. این اثر که از سوی نشر یا زهرا(س) منتشر و روانه بازار کتاب شده، خاطراتی از این شهید را در سال‌های مختلف بویژه سال‌های دفاع مقدس روایت کرده است.

این اثر به قلم مهدی بختیاری نوشته شده که با مطالعه آن می‌توان به صورت غیرمستقیم به منش رفتاری، نوع فعالیت‌های شهید و بخشی از تاریخ ناگفته این کشور از نگاه پدر موشکی ایران پی برد.

«با دست‌های خالی» قرار است در ایام برپایی بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران برای نخستین‌بار عرضه شود. نشر یا زهرا(س) تاکنون 15 اثر در قالب مجموعه «یاران ناب» منتشر کرده است که جدیدترین شماره آن به خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد.

خاطراتی از امام(ره)، شهید نواب صفوی، «شهید بعد از ظهر» خاطراتی از شهید مصطفی کاظم‌زاده، «میرزا محمد پدر کردستان» خاطراتی از شهید بروجردی و «چمران مظلوم بود» از دیگر آثار این مجموعه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس