کد خبر 407035
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

روزنامه «اسرائیل هیوم» نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد در حالی که حزب لیکود بیشترین وزارتخانه‌ها را در اختیار خواهد گرفت، وزارت دارایی در اختیار حزب «کلنا» و وزارت اطلاعات در اختیار حزب «خانه یهودی» قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، روزنامه «تایمز اسرائیل» در گزارشی نوشت، اعضا تیم مذاکرات ائتلاف حزب لیکود قرار است امروز (یکشنبه) در تلاش برای رسیدن به توافق، با نمایندگان احزاب «شاس»، «تورات متحده» و «کلنا» گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود نمایندگان لیکود با مذاکره‌کنندگان دو حزب دیگر یعنی «اسرائیل بیتنا» ( به رهبری «آویگدور لیبرمن») و «خانه یهودی» (به رهبری «نفتالی بنت») دیدار کنند.

انتظار می‌رود نتانیاهو از «رووون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی خواستار تمدید دو هفته‌ای مهلت تشکیل کابینه ائتلافی شود تا بتواند مذاکره با «خانه یهودی» و «اسرائیل بیتنا» را تکمیل کند. او جمعه گذشته با نفتالی بنت و آویگدور لیبرمن دیدار کرده بود.

از سوی دیگری به نوشته روزنامه «اسرائیل هیوم» روزنامه نزدیک به نتانیاهو، حزب لیکود وزارتخانه‌های دادگستری، امنیت عمومی، حمل‌ونقل، آموزش و رفاه را در اختیار خواهد گرفت. حزب «کلنا» به رهبری «موشه کهلون» وزارت دارایی را در اختیار خواهد گرفت که کهلون وزیر آن خواهد شد. علاوه بر این،‌ وزارت «مسکن و ساخت و ساز» و نیز وزارت «حفاظت از محیط زیست» در اختیار حزب «کلنا» قرار می‌گیرند که ریاست آنها به ترتیب بر عهده «یعکوف گالانت» و «الی الالوف» قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس