دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقه بزرگ «کتاب و زندگی» با اشاره به استقبال از کتاب «خانواده» در دور دوم این مسابقه، از فروش ۱۶۰ هزار نسخه‌ای از این کتاب از ابتدای مسابقه تاکنون خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد ذوعلم، دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقه بزرگ «کتاب و زندگی»، با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای معرفی کتاب «خانواده» و این مسابقه در ایام بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: در نمایشگاه، کتاب «خانواده» را هم در غرفه انتشارات صهبا و احتمالاً چون موضوع کتاب مرتبط با رهبر انقلاب است، در غرفه انتشارات انقلاب اسلامی توزیع خواهد شد. احتمال دارد در نمایشگاه، در صورت موافقت، جایگاهی هم در نمایشگاه برای عرضه این کتاب‌ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه احتمالاً تیزر سوم این مسابقه هم در این ایام پخش شود، ادامه داد: از زمان آغاز مسابقه «کتاب و زندگی»، تاکنون نزدیک 160 هزار نسخه از این کتاب در سراسر کشور توزیع شده است. در ایام نمایشگاه هم ما آمادگی عرضه این کتاب را به تعداد متقاضیان داریم، اما در حال حاضر 50 هزار نسخه از این کتاب را برای این ایام در نظر گرفته‌ایم.

دومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «خانواده»، محصول انتشارات صهبا، برگزار خواهد شد. قرار است این مسابقه همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن‌ماه آغاز شود و همزمان نیز با انتشار گسترده این اثر این امکان فراهم خواهد آمد تا علاقه‌مندان در این مسابقه شرکت کنند.

فروش ۱۶۰هزار کتاب توصیه‌های رهبر انقلاب به «خانواده»ها

«خانواده» ماحصل کار روی بیش از یک‌صد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) و جلسات با بانوان نخبه است. این کتاب در سبکی نو ارائه شده است به‌نام: «ساخت یک جلسۀ مطوَّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری».

دیدگاه‌های منحصر به‌فرد مقام معظم رهبری در نوع نگاه ایشان به زن و نقش او در خانواده و ارائه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوج‌های جوان نباشند و هرکس می‌خواهد خانواده‌ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال‌هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، می‌تواند مخاطب آن باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس