کد خبر 406012
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود از ادعای مدعیان اصلاحات درباره شخصیت سیاسی هیلاری کلینتون نوشت:

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات گفته‌اند شخصیت سیاسی هیلاری کلینتون، بین بوش و اوباماست، بنابراین اگر رئیس‌جمهور آمریکا شود، نسبت به ایران سختگیرتر از اوباما خواهد بود.

گفتم: خب! که چی؟!

گفت: می‌گویند با این حساب، بهتر است با همین اوباما به توافق هسته‌ای برسیم و کار به دوران ریاست‌جمهوری کلینتون کشیده نشود.

گفتم: چرا توضیح نمی‌دهند که بوش و اوباما در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران چه تفاوتی با هم داشته‌اند؟ بیشترین تحریم‌ها در زمان اوباما بوده است، نتانیاهو می‌گوید اوباما از همه روسای‌جمهور آمریکا به اسرائیل بیشتر خدمت کرده است و ده‌ها جنایت دیگر.

گفت: ظاهرا این مدعیان اصلاحات اصلا از این مسائل چیزی سر درنمی‌آورند و تصور می‌کنند از دیگ اوباما چند ملاقه آش نصیب آنها خواهد شد!

گفتم: چه عرض کنم؟! بعد از اتهامات آمریکا که ادعا می‌کردند ایران حقوق بشر را نقض کرده است، تعدادی که نمی‌دانستند مسئله چیست، جلوی دفتر رئیس‌جمهور جمع شده و می‌گفتند؛ بالاخره کی می‌خواهید این حقوق‌بشر را به حسابمان واریز کنید؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    آمریکا آمریکاست ، نژاد آنگلوساکسونی هزار رنگ عوض میکنند اما نیتشان همان نابودی شیعیان است ... آنها علاوه بر سیاست به آخرالزمانی بودن مسائل هم توجه زیادی دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس