کد خبر 403535
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

مدیرعامل باشگاه استقلال از حمایت قلعه‌نویی در 6 بازی آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه همایش ملی هندبال درباره شرایط استقلال گفت: او طبق معمول کارش را انجام می‌دهد. ما 6 بازی سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. تیم همدل و منسجم است. امیدواریم در این 6 بازی خوب ظاهر شویم. البته برد و باخت برای باشگاه مهم نیست. اینکه بازی جوانمردانه داشته باشیم اهمیت داریم. می‌خواهیم تیم با همین انسجام کار کند.

وی درباره وضعیت کرار اظهار داشت: کرار بازی می‌کند البته یکسری مشکلات هست که باید عاطفی برخورد کنیم. هیچ کسی مثل من از این موضوع ناراحت نیست. به هر حال همه بازیکنان یکنواخت نیستند. امیدوارم او راهش را درست برود.

مدیرعامل استقلال درباره حمایت از قلعه‌نویی برای فصل آینده عنوان کرد: در این 6 بازی از قلعه‌نویی حمایت می‌کنیم اما برای فصل آینده همه چیز بستگی به خصوصی‌سازی دارد. عده‌ای تیم را می‌خرند. هیات مدیره و مدیرعامل جدید می‌شود. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد من هم خودم را به کسی تحمیل نمی‌کنم.

افشارزاده درباره اینکه با توجه به مسئله واگذاری خریداری برای استقلال پیدا شده یا خیر؟ گفت: سه نفر به سازمان خصوصی‌سازی اعلام آمادگی کردند اما با ما صحبتی نداشتند.

وی همچنین در پایان عنوان کرد: اولویت باشگاه هم قهرمانی است و هم کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس