رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز در حضور استاندار و برخی مسئولان استان، منتقدان توافق هسته‌ای را با الفاظ ناشایستی خطاب کرد که مورد اعتراض حاضران قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز در حضور استاندار و برخی مسئولان استان، منتقدان توافق هسته‌ای را با الفاظ ناشایستی خطاب کرد که مورد اعتراض حاضران قرار گرفت.
 
نشست تشکل‌ها و فعالان سیاسی استان البرز با محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.
 
در این نشست سیدحمید طهایی استاندار البرز، معاونان و مشاوران استاندار، فرماندار شهرستان‌های استان البرز و برخی از بخشداران نیز حضور داشتند.
 
در ابتدای جلسه، حجت‌الاسلام مهدی قدسی‌محلاتی رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی اظهار داشت: من و خانواده‌ام بیش از 45 سال است که با آقای حسن روحانی آشنا هستیم.
 
وی افزود: 47 سال قبل وقتی به حوزه علمیه رفتم، چند سال زودتر آقای روحانی در حوزه ثبت‌نام کرده بود. اتاق شماره 24 من بودم، اتاق شماره 25 ایشان و بالاخره اتاق بعدی آقای شهیدی بودند که امروز در بنیاد شهید حضور دارند.
 
این فعال سیاسی گفت: 45 سال قبل بنا به دستور مرحوم پسندیده از بیت امام راحل(ره) برای پیگیری و هدایت مبارزات سیاسی به کرج اعزام شدم، قرار بود حضور من در کرج یک ساله باشد، اما 45 سال است که در اینجا هستیم.
 
قدسی‌محلاتی بیان داشت: پس از انقلاب به دنبال پست‌های سیاسی نبودم و اگر امروز به صحنه آمده‌ام، فقط برای حمایت از دولت حسن روحانی است و به این امر افتخار می‌کنم.
 
وی اظهار داشت: اگر چه 45 سال است در کرج هستیم، اما به فرمانداری و استانداری نیامده و نمی‌آیم و امروز برای دومین‌بار است که استانداری البرز را دیده‌ام.
 
رئیس ستاد حسن روحانی در استان البرز گفت: در یک قرن اخیر دو اتفاق بسیار مهم در ایران به وقوع پیوسته است، یکی ملی شدن صنعت نفت و دومی توافق هسته‌‌ای ایران در 13 فروردین 94 است.
 
قدسی‌محلاتی ادامه داد: این توافق یک دستاورد بزرگ است که با تلاش تیم مذاکره‌کننده، تدبیر و شجاعت رئیس جمهوری و هدایت رهبری معظم انقلاب نتیجه داده است.
 
وی سپس اظهارات تامل برانگیزی را مطرح کرد که مورد اعتراض اکثر فعالان سیاسی و دبیران احزاب حاضر در جلسه قرار گرفت.
 
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز بیان داشت: اگر چه این توافق بسیار ارزشمند است اما نعره‌کشان، عربده‌کشان سیاسی و قداره‌بندان سیاسی حرف‌هایی می‌زنند، باید به اینها گفت که شما بروید پای... شما را چه به این کارها!
 
با وجود حضور مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور، طهایی استاندار البرز و معاونان استاندار، فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان البرز در این نشست، این دبیران احزاب و فعالان سیاسی از جمله منصور صدیق‌پور دبیر حزب موتلفه در شهرستان ساوجبلاغ بودند که به اهانت به منتقدان توافق هسته‌ای اعتراض کردند.
 
در واکنش به اعتراض فعالان سیاسی استان البرز و دبیران احزاب این استان، علی میرباقری از فعالان سیاسی البرز که دبیر جلسه نیز بود، توضیحاتی را به نقل از قدسی‌محلاتی بیان کرد.
 
وی اظهار داشت: من سال‌هاست که آقای قدسی‌محلاتی را می‌شناسم و مطمئن هستم که منظور ایشان منتقدان خارج از کشور و افراد سلطنت‌طلب خارج‌نشین بوده است.
 
با این وجود قدسی‌محلاتی رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز، علیرغم حضور در جلسه دیگر سخنی نگفت و دقایقی بعد نیز جلسه را ترک کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ali ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    با توجه به اين كه در روزهاي اخير "منتقدان با كمال منطق نكاتي را در باره ضعف هاي توافق مطرح كرده اند و بعضي حقايق را اشكار كرده اند " احتمالا دولتي ها ميخواهند با تحريك و اهانت به منتقدان انها را به واكنش وادارند تا نقد منطقي توافق گم شود .
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    دمش واقعا گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس