اظهارات سه شنبه شب علي اکبرجوانفکر مشاور رئيس جمهور در برنامه "ديروز امروز فردا" پيرامون انتقادها به برخي اطرافيان رئيس جمهور با واکنش سعيد حداديان از مشهورترين مداحان و ذاکرين کشور مواجه شد.

به گزارش مشرق به نقل از «خبرنامه دانشجويان ايران»، جوانفکر در اين برنامه تلويزيوني که در قالب مناظره با حميد رسايي نماينده مجلس صورت مي‌گرفت، در پاسخ به سوال مجري که پرسيده بود چرا مردم در هيات ها به عملکرد اين افراد انتقاد دارند؟ گفت تمام انتقاد ها به برخي چهره ها در دولت از سوي سياسيون بوده است.
اين سخنان مديرعامل ايرنا دقايقي بعد در هيات رزمندگان غرب تهران توسط سعيد حداديان با واکنش مواجه شد: اين مردمي که اينجا نشسته اند سياسيون نيستند، اين ها مردمند و نسبت به برخي انتقاد دارند، تا اين مشکل حل نشود اين انتقادها هم باقي است.
حداديان در شب اول ماه رمضان در جمع هزاران نفري از مردم حاضر در هيات رزمندگان غرب تهران گفته بود: حرف هاي نهضت آزادي و سازمان مجاهدين خلق(منافقين) از دفتر احمدي نژاد شنيده مي شود.
اما سه شنبه شب و در شب هفتم ماه مبارک رمضان حداديان به اين صورت به سخنان مشاور رئيس جمهور واکنش نشان داد: در بعضي مسائل يک موقعي درد زياد است اما چون دولتمان را دوست داريم، چون اين دولت اهل تلاش است چون ريشه هاي آقاي احمدي نژاد را مي دانيم خوب است چون در نشست و برخواست هاي پيش از اين کش و قوس ها و در روند حرکتي احمدي نژاد نشان داد با تلاش و ولايتمدار است، غصه خور و دلسوز مردم و در برابر مستکبرين محکم است لذا ما در جاهايي که مي بينيم يک عده اي ضربه مي زنند ما هم انتقاد مي کنيم.
وي ادامه داد: يک وقتي يک نفر سرتاپايش سياه است، آن وقت خال سياهش به چشم نمي آيد؛ يک وقت خال سياه ادم را زيبا مي کند اما اگر اين خال تبديل به لکه شد زشتي محسوب مي شود؛ بنده اعلام مي کنم مشايي براي دولت لکه ننگ و منحرف است.
در اين لحظه هزاران نفر از مردمي که در هيات حضور داشتند با تکبير خود حمايت خود را از موضع حداديان اعلام کردند.
اين مداح برجسته ادامه داد: ما يک تار موي آقاي احمدي نژاد را با هزاران ديگر عوض نمي کنيم اما بعضي ها مي خواهند يک خطي بکشند و رئيس جمهور را از هيئت ها جدا کنند و اين يک دسيسه است هرچند که اين حرف ها را مشاور رئيس جمهور بزند. بالاخره هيات حرف دارند، اينها که سياسي نيستند، اينها مردم اند؛ حرف شب اول ماه رمضان ما که با تکبير شما هم همراه شد، خوشايند همه نبوده و امشب آقاي جوانفکر گفته که منتقدين فقط سياسيون هستند.
حداديان تاکيد کرد: من قبلا هم گفته ام تا اين آقاي مشايي هست من با آقاي احمدي نژاد نشست و برخاست نمي کنم؛ خوب اين را بردار يک نفر ديگر را منصوب کن. اما يک خطي کشيد اين آقاي جوانفکر و گفت ما که نديديم، مردم همه با احمدي نژاد اند و فقط سياسيون منتقدند. اين خط کشي غلط است، آيا ائمه جمعه مردم نيستند و سياسي اند، چقدر اين حرف بودار است و اين ها دنبال دعوا هستند که ما نديديم و انتظار دارند که ما به خيابان بياييم.
اين ذاکر اهل بيت(ع) افزود: محال است ما مثل آن دوشنبه اي ها نيستم که تا گفت خار و خاشاک ريختند در خيابان؛ نه. ما تذکرمان را داديم و البته بيانات مقام معظم رهبري براي ما فصل الخطاب است و اگر جايي نظرها دوتا شد بدانيد حتما حداديان اشتباه مي کند و براي ما همه با حجيت رهبري سنجيده مي شود اما عده اي مي خواهند کم کم ميان هيات و رئيس جمهور فاصله بياندازند ولي احمدي نژاد مال ماست؛ بايد حواسمان را جمع کنيم که اين موضوع از کجا آب مي خورد؟!
وي ادامه داد: با اين همه آن ويژگي هاي انقلابي و استکبارستيزي و روحيات ساده زيستي آقاي احمدي نژاد قابل ستايش است اما اين طور نيست که وقتي حرف هاي مخالف با نظرات امام از دفتر شما شنيده شد، اين ها را نديده و نشنيده بگيريم.
حداديان با اشاره به مواضع يکسال اخير مشايي تاکيد کرد: يک نفر صحبت هاي مشايي را از اول بررسي کند مثلا درست در اوج فتنه88 يک دفعه بحث آقاي مشايي مطرح مي شود؛ گاف هاي ايشان را بررسي کنيد نمي شود که شما هر دفعه يک سخنراني را با سه تا سخنراني ديگر ماست مالي کنيد.
وي افزود: نگراني ديگر من مربوط به آينده و انتخابات سه سال آينده است. مي گويند قرار است مشايي را براي رياست جمهوري معرفي کنند و مشايي هم ستادهايش را از الان فعال کرده؛ اميدوارم غلط باشد اما اگر اين طور است حرف ما به رئيس جمهور اين است که آيا واقعا شما بايد از سه قبل مانده به انتخابات تشنج ايجاد کنيد؟! اما کساني که از جانب شما براي انتخابات صحبت مي کنند تشنج آفرين صحبت مي کنند در صورتي که کار شما حيثيت شما را تضمين مي کند اما عده اي قصد دارند بلوا درست کنند.
حداديان خطاب به احمدي نژاد گفت: حداقل آقاي احمدي نژاد شما که اهل دستور دادن نيستيد و مردمي هستيد از ايشان خواهش کنيد در صحبت هايشان بيشتر مراقبت کنند. خوب جايي که فضلا، مراجع، هيات و مردم نقد دارند سخنگوي شما آمده و مي گويد نه مردم با احمدي نژادند و سياسيون نقد دارند؛ حالا ما شده ايم سياسي و آقاي جوان فکر شده مردم منتها او حقوق مشاوري را هم مي گيرد و ما اينجا پول به هيئت امام حسين(ع) هم مي دهيم.
اين مداح مشهور کشورمان ادامه داد: منتها من مي ترسم آه ما بگيرد. من کسي را تا به حال نفرين نکردم جز سه نفر يکي مهاجراني از همان موقع که گفت در جنگ ما برادر کشي کرديم و قائل به شهادت نبود، يکي عبداله نوري و يک اکبر گنجي که عين سه تا کن فيکون شدند؛ خوب وقتي ادبيات شما زدن ائمه جمعه و منصوبين رهبري مي شود ما انتقاد نکنيم؟!
حداديان در پايان تاکيد کرد: نه فقط آقاي مشايي که ما به چند نفر ديگر هم انتقاد داريم يادمان نرود در سال 72 حزب اللهي ها در مسئله حجاب کاروان راه مي انداختند و انتقاد مي کردند؛ با آن دولت هاشمي اين طور بودند، خوب اينها که نمي توانند در مورد مسئله حجاب مماشات کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس