کد خبر 402192
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

عضو هیات مدیره استقلال می گوید با توجه به مشکلات، در صورتی که آبی‌پوشان قهرمان لیگ نشوند، کسب سهمیه آسیایی هم نتیجه مناسبی برای آنهاست.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی استقلال را بعد از شکست برابر فولاد خوزستان چقدر می‌داند، بیان کرد: طبیعتا کار برای قهرمان شدن استقلال سخت شده ولی نمی‌توان گفت که همه چیز تمام شده است. هنوز 6 بازی باقی مانده و فرصت برای جبران وجود دارد. نمی‌خواهم متعصبانه صحبت کنم اما کار کردن با تیمی نصفه و نیمه خیلی سخت است. استقلال در تعطیلات نتوانست با تمام بازیکنانش کار کند و این مسئله به ضرر این تیم تمام شد. با این حال استقلال در نیمه نخست عالی برابر فولاد ظاهر شد و می‌توانست در نیمه دوم هم به گل برسد اما اشتباهات فردی باعث شکست ما شد. به هر حال فوتبال است و غیرقابل پیش‌بینی. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این مشکل حل و استقلال به وضعیت خوبش نزدیک می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه هیات مدیره تیمش قرار است وضعیت نتایج آبی پوشان بررسی شود یا نه، گفت: هیچ جلسه‌ای در سال جدید نداشته‌ایم و قرار است که روز سه‌شنبه جلسه هیات مدیره برگزار شود. از دستور جلسه اطلاعی ندارم اما فکر هم نمی‌کنم که نتایج اخیر تیم در جلسه هیات مدیره مطرح شود. ما در هیات مدیره تلاش مان بیشتر روی آماده‌سازی باشگاه برای واگذاری است.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که اگر استقلال قهرمان نشود، کسب سهمیه آسیایی نتیجه مناسبی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود یا نه، گفت: طبیعتا وقتی استقلال وارد رقابت‌های لیگ برتر می شود، توقع از این تیم قهرمانی است اما با توجه به شرایط و مشکلات اخیر استقلال به نظرم اگر قهرمان نشویم و فقط سهمیه آسیایی هم کسب کنیم، نتیجه خوبی به دست آمده و تیم وارد فضای آرامش خوبی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است "سبک‌دست" به هیات مدیره تیمش اضافه شود، گفت: آقای سبک دست همیشه به استقلال کمک کرده و پرداخت‌های به موقعی را از طریق اسپانسرینگ به باشگاه داده‌اند. او با وضعیت باشگاه آشنایی کامل دارد و می‌تواند در راه خصوصی شدن باشگاه کمک شایانی بکند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به ماندن یا رفتن احتمالی کی‌روش چیست، گفت: من نظر خاصی راجع به رفتن یا ماندن کی روش ندارم. این وظیفه فدراسیون است که در این باره تصمیم بگیرد و آقای طالبی و حبیبی و سایر افراد حاضر در این کمیته، افراد قوی و کاربلدی هستند. آنها باید در یک جلسه در این باره قضاوت کنند. مشکل من با کی روش در بحث فنی نیست. بحث من این است که او با زحمتکشان و بزرگان فوتبال ایران رفتار خوبی ندارد و انتقاد من از این جهت است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس