کد خبر 401746
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: "ترکیه" یک تاریخ پرفراز و نشیب داشته و "اردوغان" باید از این فراز و نشیب‌ها درس بگیرد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره سخنان ضدایرانی "اردوغان" اظهار داشت: "ترکیه" یک تاریخ پرفراز و نشیب داشته و "اردوغان" باید از این فراز و نشیب‌ها درس بگیرد.

وی ادامه داد: اگر دولت "ترکیه" عاقلانه به موضوع نگاه کند امروز به جای همپیمانی با "صهیونیسم" و "آل‌سعود" به عنوان ولیده رژیم صهیونیستی باید با جمهوری اسلامی ایران وحدت کند و از پیروزی‌های امت اسلامی درس بگیرد.


*** فرهنگ غنی ملت "ترکیه" / اعتراض به سیاست‌های "اردوغان" در صورت تداوم اقدامات رئیس‌جمهور "ترکیه"

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فهم و آگاهی و فرهنگ غنی ملت "ترکیه" یادآور شد: مردم "ترکیه" از آل‌سعود و صهیونیست‌ها متنفرند و در آینده در صورت تداوم جنگ یمن شاهد حضور ده‌ها میلیونی مردم "ترکیه" در اعتراض به سیاست‌های "اردوغان" خواهیم بود.

سردار نقدی گفت: تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها با یکدیگر همپیمان هستند و قصد ضربه زدن به ملل اسلامی را دارند و اگر "ترکیه" شریک بیداری اسلامی باشد به روزهای اوج خود بازمی‌گردد و به عنوان یک کشور محبوب شناخته خواهد شد.

*** اگر  مسئولان دولت ترکیه مواضع خود را اصلاح نکنند ملت "ترکیه" آن‌ها را کنار می‌زند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان دولت "ترکیه" در مواضع خود تجدیدنظر نکنند، به زودی ملت فهیم "ترکیه" آن‌ها را کنار خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    دمت گرم سردار دلاور سپاه اسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس