کد خبر 401222
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خواهش می‌کنم به بحث سرمربیگری من در تیم ملی ورود نکنید و از مسئولان بخواهید رقم قرارداد و اردوهای کی‌روش را شفاف‌سازی کنند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجازه بدهید باز هم درگذشت دو جوان عرصه قلم را به همه تسلیت بگویم و امیدوارم روح این عزیزان شاد باشد.

وی افزود: می‌دانید که امروز دوازدهم فروردین و چهارشنبه است و ما هنوز بازیکنان ملی خود را در اختیار نداریم. تا امروز با 8 نفر تمرین می‌کردیم. مگویان هم دیروز به جمع ما اضافه شده و قرار است ملی‌پوشان امید هم امروز به تیم ما بپیوندند. این برنامه و این پروژه از سالی که ما قهرمان شدیم در حال تکرار شدن است و می‌دانید که باید طوری تمرین کنیم که با 7 نفر کار تاکتیکی را طراحی کنیم.

قلعه‌نویی افزود: واقعیت این است که برای ما پروژه‌سازی کردند که هیچ وقت ترکیب کامل را در اختیار نداشته باشیم ولی با همه این وجود اعتقاد دارم فولاد باشگاهی با برنامه و بسیار خوب است و امیدوارم مثل همیشه شاهد یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم باشیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه هواداران اهوازی هیچ گاه این تیم را تنها نگذاشته‌اند، گفت: قبول دارم که اهوازی‌ها هیچ وقت استقلال را تنها نگذاشتند و امیدوارم جمعه هم این اتفاق بیفتد ولی اعتقاد دارم در بازی امید ایران و افغانستان یک فاجعه اتفاق افتاد چون آقایان 15-10 سال بود که برنامه ‌ریزی کردند فوتبال را از خانواده‌ها دور کنند و حضور 80 هزار تماشاگر برای تیم میهمان یک فاجعه است.

وی تأکید کرد: ما تحقیر شدیم و امیدوارم آن آقایان این صحنه‌ها را دیده باشند و اتفاقا شنیدم نزدیک به 20 هزار نفر هم موفق نشدند به ورزشگاه بیایند. این اتفاق باید در گینس ثبت شود که برای تیم میهمان 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا فولاد رقیب سرسختی برای شما به حساب می آید یا خیر، گفت: همه بازی‌ها سخت است. بازی‌های استقلال و پرسپولیس چون پخش مستقیم می‌شود تیم‌های دیگر انگیزه پیدا می‌کنند ولی ما همه بازی‌ها را سخت می‌دانیم و باید در همه بازی‌ها بجنگیم.

وی با اشاره به محرومیت کرار برای بازی روز جمعه گفت: متأسفانه با حکمی که داده شد 5 بازی است که کرار را نداریم. هیچ کجای دنیا اینگونه با یک تیم رفتار نمی‌‌کنند و این هم یکی از موارد آن پروژه‌ای است که در ابتدای صحبت‌هایم توضیح دادم.

خبرنگاری پرسید کی‌روش از تیم ملی رفت و آیا اگر به شما پیشنهاد بدهند این مسئولیت را قبول می‌کنید که قلعه‌نویی پاسخ داد: از شما خواهش می‌کنم اصلا به مسئله من ورود نکنید اما این را می‌خواهم بگویم که چطور همه جا شفاف‌سازی می‌کنند حالا هم بیایند و بگویند رقم دریافتی کی‌روش از روزی که آمده چقدر بوده است؟ هزینه اردوها، البسه تیم و خود سرمربی تیم ملی چه رقمی بوده چون مردم دوست دارند این موارد را بدانند.

قلعه‌نویی افزود: اگر مسئله‌ای نیست پس بهتر است کی‌روش را نگه دارید. حتما او خوب بوده که این همه دریافتی داشته است اما اگر هم مشکلی وجود داشته آن را به مردم منتقل کنید. با آن همه نظرسازی که انجام شد مردم بهتر است واقعیت‌ها را بدانند. من به عنوان یک طرفدار فوتبال و نه به عنوان قلعه‌نویی می‌خواهم بدانم چه مشکلی پیش آمده که کی‌روش می‌خواهد برود. مگر قرارداد من، دایی و مربیان دیگر اعلام نشد؟

 از مسئولین می‌خواهم که قرارداد کی‌روش را هم شفاف‌سازی کنند و بگویند اگر او قرارداد دارد چرا باید برود؟

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: بهتر است الان نپرسید که مربی داخلی بهتر است یا خارجی. این سوال به نظر من الان مطرح کردنش خیلی زود است. بهترین جمله این است که اگر کی‌روش قرارداد دارد او را نگه دارند چون او نسبت به بازیکن و فضای ایران کاملا شناخت پیدا کرده است. وقتی کی‌روش به فارسی نوروز را تبریک می‌گوید و پرچم ایران را روی ساعتش می بندد اینها کارهای خوبی است و مشخص شده که محیط پذیری لازم را انجام داده ولی از سوی دیگر اگر مسئله‌ای نیست و مشکلی به وجود نیامده در حق مردم ایران جفا می‌کنیم اگر کی‌روش را به عنوان مربی تیم ملی نگه نداریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید اتفاقی افتاده است، گفت: حتما اتفاقی افتاده است. چطور همه چیز خوب بود اما در عرض 24 ساعت ورق برگشت؟ اگر من الان مربی استقلال باشم و فردا به یکباره بگویم نیستم حتما در عرض 24 ساعت اتفاقی رخ داده است. باز هم می‌گویم اگر مسئله‌ای نیست کی‌روش بهترین گزینه برای تیم ملی است و بهتر است مسابقات مقدماتی جام جهانی را با این مربی دنبال کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    باز هم فرافکنی آقای قلعه نوعی که فقط تو ایران استاد نتیجه گرفتن هست....................
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    عقده هاتو خالی کن
  • فرشاد ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    شفاف سازی، پروژه سازی، نظر سازی، ..... غیره سازی. آقای قلعه نوعی، شما بهتر نیست در ادامه لیگ که پس فردا برای شما و استقلال شروع میشه به "راه‌های برد و قهرمانی سازی" بپردازید؟ مرسی‌. آقا بخدا تو "سیسیل" هم که مرکز مافیاست، انقده سفت و سخت "سازندگی" نمیکنن. بیدار شو عمو.
  • عباس ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    آقای قلعه نویی تورو خدابیاقبول کن جان من بیا
  • هموطن ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    سلام .یکی این آقا را خفه کنه وگرنه ازسایت خارج می شوم!
  • ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    0 0
    وقتی از جنابعالی سوال میشود می فرمائید به مسئله من ورود نکنید حالا چی شده که شما ورود می کنید به مسئله کی روش؟ ضمنا پراید مگه با بنز قیمتش یکیه؟ تو گروهبان میلیاردی حقوق می گیری اونوقت کی روش دستمزد بالا نگیره؟
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    0 0
    مشكل قلعه نويي يه چيزه مشكل كروش چيز ديگه اينارو باهم قاطي نكن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس