کد خبر 400951
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

معروف‌ترین بازیگر سینمای جهان عرب، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهوری مصر، از وی خواست از فکر اعزام نیروهای مصری به یمن منصرف شود.

به گزارش مشرق، "عادل امام" کمدین مشهور مصر، در نامه ای که آن را بر روی صفحه فیس بوک خود منتشر کرد، از عبدالفتاح السیسی خواست از ارسال نیروهای مصری به یمن خودداری کند.

به نوشتۀ پایگاه اینترنتی العمل نیوز، در این نامه که با عنوان "نامۀ من به رهبر مصر" منتشر شده، آمده است: مصر، گم شده ای در یمن ندارد که به جستجوی آن برود.


"عادل امام" عمق روابط یمن و مصر را به السیسی یادآوری و تاکید کرد: جناب رئیس جمهور! روابط مصر و یمن، روابطی دیرینه است و از شاخصه های تاریخی و تمدنیِ غیرقابل انکار برخوردار است.


این بازیگر مصری در ادامه نوشت: جناب رئیس جمهور! خون مردم مصر و مردم یمن، ارجمندتر از هر چیز دیگر است. مصر و یمن در طول تاریخ برادر بوده اند و هرگونه درگیری، می تواند به زخمی منجر شود که در تاریخ فراموش نخواهد شد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمار ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    با عرض خسته نباشيد به دوستان مشرقي عزيز... قابل توجه دوستان ... اين بازيگر با روي خط آمدن در برنامه ي زنده اي كه از شبكه اليوم كشور مصر تمام اطهارات بالا را تكذيب كرده و بيان كرد كه اين حرفها به دروغ به او نسبت داده شد واو با كشور عربستان سعودي همراه ميباشد به قول خودش: (انا مع السعودية قلباً وقالباً)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس