رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: در بحث سیاست خارجی و مذاکرات هسته‌ای منطق، عزت و حکمت مردم به خوبی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش مشرق، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدوارم در سال آینده پیش از سال 93 الطاف الهی نصیب ملت ایران شود، اظهارداشت: دولت در مهار تورم، دیپلماسی فعال خصوصا با همسایگان موفق بوده و توانست تورم را به زیر 15 درصد برساند و همزمان نیز قدم‌های خوبی برای خروج از رکود برداشته شد.

وی با اشاره به افزایش تعامل دولت با بخش خصوصی در سال جاری تصریح کرد: نرخ تشکیل سرمایه از منفی 11 درصد به مثبت 13.6 درصد در سال جاری رسید که نشان می‌دهد فضای اقتصادی ما امیدوارکننده بوده که این نرخ تصویر آینده اقتصاد ما را رقم می‌زند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در بحث سیاست خارجی و مذاکرات منطق عزت و حکمت مردم به خوبی به نمایش گذاشته شد گفت: در همین رابطه نیز جامعه جهانی در مسیری فکر و ابراز امیدواری می کند که ملت ایران در آن مسیر فکر می‌کند.

نهاوندیان تاکید کرد: این توفیق ملت ایران با رویکرد عزتمندانه و خرمندانه توانست افکار عمومی و جامعه جهانی را در مسیر خود هدایت کند و در مقابل نیز در اردوگاه دشمن شاهد اختلاف و درگیر شدن با یکدیگر هستیم که این نیز موفقیت بزرگی است.

وی افزود: روابط ایران و همسایگان در برخی کشورها از بدبینی به مناسبات نزدیک و دوستانه تبدیل شد و عزم به افزایش مناسبات هر چه بیشتر است.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سرمایه کار دولت حمایت مردم و رهبری و عیدی دولت به مردم کار و تلاش بیشتر از گذشته برای کم شدن مشکلات آنان و تحقق اهداف آنهاست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس