کد خبر 398992
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران با اذعان بر تروریستی بودن گروه مجاهدین خلق مدعی شد که اطلاعات مورد نظر خود را از عوامل وابسته به این گروه تهیه نمی‌کند.

اذعان احمد شهید بر ماهیت منافقین

به گزارش مشرق، سرکار خانم معصومه اسکندری، رئیس انجمن دفاع از ترور پس از دیدار با احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران گفت که دو موضوع در این دیدار مطرح شد. ابتدا موضوع عدم توجه وی به موضوع 17هزار شهید ترور ایران به‌طور مستقیم وبا در نظر گرفتن جانبازان و خانواده‌های آنها نزدیک به 80هزار نفر به‌طور غیرمستقیم در گزارشات بود که با پاسخ قابل قبولی از سوی احمد شهید همراه نشد.

موضوع دوم مورد بحث مدارکی بوده است که احمد شهید در ارتباط با گروه مجاهدین خلق به آنها استناد کرده است. اسکندری در این باره گفت: گروه مجاهدین خلق در حملات خود تعداد زیادی از مردم ایران را به شهادت رسانده، زخمی کرده و  خسارات زیادی را وارد کرده و حتی به اعضای گروه  خود رحم نمی‌کنند.

اسکندری با اشاره به اینکه اطلاعات ارائه شده از چنین گروهی قابل استناد نیست، نسبت به این شیوه کسب اطلاعات از احمد شهید انتقاد کرد که در ادامه این گزارشگر سازمان ملل اذعان کرد تمام سعی خود را در عدم کسب اطلاعات از گروه مجاهدین خلق انجام داده است. احمد شهید با اعلام این مسئله که گروه مجاهدین خلق یک گروه تروریستی است و با آنها آشنایی کامل دارد تأکید کرد که از دریافت اطلاعات و سند از آنها امتناع می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    انجمن دفاع از ترور که خانم اسکندری رئیس اون معرفی شده ، واقعا وجود داره یا اشتباه تایپیه؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس