کد خبر 398949
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

شبکه تلویزیونی راشا تودی در تحلیلی از گفتگوی اخیر سناتور تام کاتن با شبکه سی بی اس آمریکا با حالتی تمسخرآمیز اعلام کرد: سناتور تام کاتن ابراز نگرانی کرده است که چرا دولت ایران تهران را تحت کنترل خود دارد!

 به گزارش مشرق، مجری شبکه تلویزیونی راشاتودی گفت: تام کاتن، سناتور جمهوریخواهِ جوان و بی‌تجربه از ایالت آرکانزاس پس از آن که با نوشتن نامه‌ای کاملاً بی سابقه به دولت ایران، آبروی خودش، حزبش و حتی کشورش را ریخت، بار دیگر اظهاراتی مضحک عنوان کرد که باید مایه شرمساری وی باشد.

مجری افزود: تام کاتن در گفتگو هفته گذشته‌ی خود با برنامه «فیس دِنِیش» در شبکه تلویزیونی سی بی اس هنگامی که از افزایش نفوذ ایران در منطقه ابراز نگرانی می‌کرد گفت: ما باید در برابر تلاش‌های ایران برای استیلا بر منطقه بایستیم. آنان هم اکنون کنترل تهران را در اختیار دارند و به طرز فزاینده‌ای نیز در حال تحت کنترل درآوردن دمشق، بیروت، بغداد و اکنون صنعاء هستند. کاتن افزود: ایران تمام این کارها را بدون سلاح هسته‌ای انجام داده است. حال تصور کنید اگر سلاح هسته‌ای در اختیار ایران قرار گیرد، این کشور قادر به انجام چه کارهایی خواهد شد.

مجری راشا تودی در خاتمه افزود: تام کاتن درباره این حقیقت که تهران تحت کنترل دولت ایران قرار دارد، به شدت سراسیمه شده است. گویی او نمی‌داند که تهران همان پایتخت ایران است و طبعاً باید تحت کنترل دولت این کشور باشد!
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    لابی اسرائیل بهش گفته برو علیه ایران بگو اونم که زیاد سر در نمیاره بنده خدا یه حرفهایی همینجوری زده دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس