این کلیپ تلویزیونی که توسط گروهی از سناتورهای اسبق تولید شده است از هفته پیش در چندین شبکه از جمله CNN، فاکس نیوز و MSNBC وابسته به شبکه NBC و همچنین شبکه‌های محلی در حال پخش می‌باشد.

گروه جنگ نرم مشرق- در هفته جاری یک ویدئوی تبلیغاتی ضد ایرانی که نشان می‌دهد ایرانیان یک بمب هسته‌ای را در آمریکا منفجر خواهند کرد از بسیاری از شبکه‌های آمریکا پخش شد و انتشار آن همچنان ادامه دارد.

این تبلیغ از هفته پیش در چندین شبکه از جمله CNN، فاکس نیوز و MSNBC وابسته به شبکه NBC و همچنین شبکه‌های محلی در حال پخش می‌باشد.

در عین حال به گزارش پایگاه فری‌بیکون، برخی شبکه‌های تلویزیونی آمریکا نیز از پخش تبلیغاتی از جانب گروهی از سناتورهای اسبق در برنامه خبری روز یکشنبه که درباره جدی بودن تهدید بمب اتمی ایران هشدار می‌داد خودداری کردند.

خودداری شبکه‌های تلویزیونی آمریکایی از پخش تبلیغات ضدایرانی

این تبلیغات از جانب گروهی جدید با عنوان «راه‌کار امنیت آمریکایی» معرفی شده است که رهبری آن را سناتورهای اسبقی همچون ساکسبی چمبلیس، ایوان بای، و نرم کولمن بر عهده دارند. موضوع این تبلیغات به تروریستی اشاره دارد که یک خودروی ون حامل بمب اتمی را در آمریکا منفجر می‌کند. در انتها، این تبلیغ خواستار تصویب لایحه بررسی توافق هسته‌ای می‌شود که توسط سناتور باب منندز مطرح شده است. این لایحه از دولت می‌خواهد که فبل از امضای هرگونه توافق با ایران، آن را برای تصویب به کنگره بفرستد.

این گروه 500000 دلار را صرف پخش این تبلیغ در واشنگتن، لکسینگتون، و اسپرینگ‌فیلد کرده است. اگرچه این تبلیغ در هر یک از این مناطق در حال پخش است، اما شبکه‌های ABC، CBS و NBC از پخش این تبلیغ در جدول زمان‌بندی خبری روز یکشنبه خود خودداری کردند.

شبکه فاکس نیوز چندین بار این تبلیغ را در زمان پخش برنامه خبری خود به روی آنتن برد.

شبکه ABC به گروه راه‌کار امنیت آمریکایی اطلاع داد از آنجایی که موضوع این تبلیغ در حال حاضر در شبکه وجود دارد، این تبلیغ در زمان پخش برنامه «ویک» جورج استفانوپولوس پخش نخواهد شد.

سوزان سوئل رئیس بخش روابط رسانه‌ای شبکه ABC گفت که این شبکه به دلایل سیاست شبکه بیش از این نمی‌تواند در این‌باره توضیح دهد.

شبکه CBS به علت پخش برنامه ملی Face the Nation و همچنین استاندارد نبودن، این تبلیغ را پخش نکرد و بیش از این هم توضیحی ارائه نداد. شبکه‌های محلی وابسته به شبکه CBS می‌توانستند به صورت مستقل درباره پخش کردن یا نکردن این تبلیغ تصمیم بگیرند، اما این شبکه‌ها نیز از پخش این تبلیغ امتناع کردند.

تلاش‌ها برای خرید زمانی برای روی آنتن بردن این تبلیغ در زمان پخش برنامه Meet the Press در شبکه NBC نیز موفقیت‌آمیز نبود. برای این تصمیم هم توضیحی داده نشد. درخواست‌های بسیاری از شبکه NBC شده است تا درباره این موضوع اظهار نظر کند اما تا کنون پاسخی داده نشده است.

کریستوفر مالونی سخنگوی این گروه گفت که مردم آمریکا باید از اینکه این شبکه‌ها از پخش تبلیغی که مستقیماً به موضوع مرتبط با امنیت ملی آمریکا خودداری می‌کنند نگران باشند.

انفجار بمب اتمی ایران در آمریکا + فیلم // در حال ویرایش

انفجار بمب اتمی ایران در آمریکا + فیلم // در حال ویرایش

وی افزود: میلیون‌ها مخاطب شبکه‌های خبری در سراسر کشور به دقت اطلاعات مرتبط با مذاکرات هسته‌ای دولت با ایران را تحت نظر دارند. فکر می‌کنم آمریکایی‌ها بدون توجه به تمایلات سیاسی از این مساله که چرا شبکه‌های ABC، CBS، و NBC از پخش تبلیغی که می‌تواند به صورت مستقیم بر مذاکرات هسته‌ای با ایران تاثیر بگذارد خودداری می‌کنند نگران می‌باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    این سگای صهیونیست بدجوری رو گرده ی آمریکا و مردمش سوارن ... تف به این سیاست مدارا و رسانه های خودفروخته ی آمریکایی..
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    زمانی که میخواستن به عراق حمله کنن هم یک فیلم شبیه به این درباره بمب شیمیایی پخش میکردن
  • ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    صدای نتانیاهو شنیده میشه. واقعا باورکردنی نیست اینطوری مستقیما وارد شدن. وقت کم فرصت درست فکر کردن و حیله گری رو ازشون گرفته ، کار خداست.
  • ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    من اگر یه شهروند آمریکایی بودم به دولتم اعتراض می کردم که اینجا آمریکاست یا سرزمین های آشغالی ؟ کشور من ، سومین کشور پهناور دنیا با حدود 10 میلیون کیلومتر مربع و 320 میلیون نفر جمعیت با این همه توانایی های اقتصادی و نظامی برده حلقه به گوش صهیونیست هایی شده که کلا 10 میلیون نفر در سراسر دنیا نیستند ، یعنی ما مردم آمریکا انقدر سیب زمینی و خاک بر سر شدیم ؟ اون چه صحنه یی بود که نتانیاهو به عنوان یکی از منفور ترین انسان های دنیا وقتی وارد کنگره شد یکی گریه می کرد عده ای صدای نتانیاهو را نشنیده مدام دست می زدند و می ایستادند مگر شماها دولتمردان کشور من نیستید ؟ کل یهودی های کشورم 5 میلیون نفر نیست به چه حقی باید شهردار نیویورک یک یهودی باشد ؟ آنقدر بدبخت هستیم که کنگره مان با یک آبروریزی بین المللی به ایرانی ها نامه می زند که حرف و اسناد دولتمان بی اعتبار است خوب یهو گنگره را بردارید و بگذارید تل آویو خیال ما را هم راحت کنید . استقلال ما مردم آمریکا کجاست ؟ ایرانی ها یک بمب اتمی را زیر انبوهی از ماهواره های جاسوسی و شنود و ... با طی کردن 10 هزار کیلومتر راه به واشنگتن منتقل کنند و بگذارند در یک ون و منفجر کنند آن هم ایرانی که حداقل در یک قرن اخیر شروع کننده هیچ جنگی نبوده یعنی تا این حد باید به شعور ما توهین شود ؟ یک روز بالاخره عمده مردم آمریکا به این موضوعات و اهمیت استقلال توجه خواهند کرد .
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    1 0
    تخیل در سینمهای آمریکا یه چیز عادی است .
  • شیرازی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    1 0
    به نظر من در صورت کوچکترین خطری از سوی آمریکا، ایران باید بلافاصله اسرائیل رو با خاک یکسان کنه تا جهان از دست این کثافتا یه نفسی بکشه
  • امین ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    چه اتمی
  • فري ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    يك روزي مياد كه تو شبكه هاي امريكاي بخش ميكنن كه ايران يك بمب اتمي در اسرايل و امريكا منفجر كرد زنده باد ايران
  • امیر حسین ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    خفه شو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس