معاون سیاسی استاندار تهران از استعفای یکی از مقامات دولتی در این استانداری برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم خبر داد.

به گزارش مشرق، شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران، با بیان اینکه طبق قانون، مقامات دولتی که تصمیم دارند برای انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری کنند تا 6 ماه قبل از زمان برگزاری انتخابات فرصت دارند، اظهارداشت: فرماندار شهرستان قدس در همین رابطه و برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس استعفای خود را به استانداری ارائه کرد که توسط استاندار تهران مورد موافقت قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: 3 فرماندار دیگر استان تهران هم به صورت شفاهی برای اعلام کاندیداتوری درخواست استفعا دادند اما هنوز به صورت رسمی و کتبی ابلاغ نشده است؛ لذا این افراد طبق قانون تا 6 ماه قبل از برگزاری انتخابات وقت دارند که استعفا دهند.

معاون سیاسی استاندار تهران تصریح کرد: توصیه وزیر کشور این بوده برای اینکه شبهه‌ای به وجود نیاید مسئولان دولتی تا آخر اسفند ماه تکلیف استعفای خود را مشخص کنند اما در عین حال و طبق قانون منعی در این رابطه وجود ندارد و آنها می‌توانند تا 6 ماه قبل از برگزاری انتخابات فعالیت دولتی داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عین سین ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    رفتند پیش واز؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس