کد خبر 398109
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

اگر احضار استاندار فارس لازم است پس چرا وقتی یک جانباز در جلسه اصلاح‌طلبان کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، استاندار کرمان احضار نشد؟

به گزارش مشرق، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه اینستاگرامش درباره حادثه شیراز و وقایع پیرامون آن نوشت:

اتفاقی که در شیراز رخ داده کار بچه حزب‌اللهی ها نیست و اگر کسی که این کار را کرده چنین ادعایی دارد، مثل آنهایی که از اعتدال دم می‌زنند، دروغ می‌گوید.

حمله به علی مطهری و احضار استاندار فارس به دستور وزیر کشور، دو سوژه اند که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته قبل - یعنی یک روز بعد از شکست غیرقابل انتظار هاشمی رفسنجانی - به تیتر اصلی برخی روزنامه ها و پایگاه های اینترنتی یک جریان خاص تبدیل شده اند. روزنامه هایی که یک هفته بود پیروزی هاشمی در انتخابات هیأت رئیسه خبرگان را تبلیغ می کردند ولی بر خلاف تصورشان شکست خوردند و سوژه مطهری بهترین جایگزین برای این شکست بود.
در این باره چند نکته قابل تأمل است:
حمله به مطهری در بعد ازظهر دوشنبه صورت گرفت، چرا این موضوع چهارشنبه به تیتر اصلی رسانه هایی تبدیل شد. روزی که منتظر تیتر کردن ریاست هاشمی بودند؟
چرا علی مطهری با تاکسی قصد حضور در دانشگاه را داشت در حالی که معمولا در هر مراسمی، میزبان با وسیله نقلیه خودش به استقبال میهمان می آید؟
به چه دلیل علی رغم تصمیم شورای تأمین، برگزار کنندگان و مسئولان افراطی دانشگاه اصرار به حضور مطهری در جلسه دانشگاه داشته‌اند؟
علت احضار استاندار فارس چیست؟ چرایی اجرای مصوبه شورای تأمین استان یا چرایی نقض نکردن مصوبه شورای تأمین استان؟
اگر احضار استاندار فارس لازم است پس چرا وقتی یک جانباز در جلسه اصلاح طلبان کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، استاندار کرمان احضار نشد؟
چرا سال گذشته وقتی در برف سنگین مازندران - که این ایام سالگردش است - چند نفر کشته شدند، استاندار مازندران مجبور به احضار نشد؟
چرا وقتی به دلیل ناتوانی و بی تدبیری مسئولان و مدیران دولت یازدهم، افتضاح سبد کالا به بار آمد و چند نفر کشته شدند، کسی احضار نشد؟
مطهری باد کاشت و طوفان درو کرد. وقتی مطهری در مجلس، همکاران منتقدش را پفیوز خطاب می کند یا به آنها خفه شو می گوید، بدیهی است که عده ای مانند خودش با او رفتار کنند.
به هر حال، برخورد با عوامل این رفتارهای توهین آمیز، چه در کرمان و چه شیراز و چه تهران، لازم و ضروری است اما همه بچه حزب اللهی ها می داند که رفتارهایی از این جنس، بر خلاف منویات صریحی است که رهبری انقلاب بارها بیان کرده اند و تنها نتیجه این رفتارها ، بهانه دادن برای مظلوم نمایی به طرف مقابل خواهد بود.
بنابر این:
اتفاقی که در شیراز رخ داده کار بچه حزب اللهی ها نیست و اگر کسی که این کار را کرده چنین ادعایی دارد، مثل آنهایی که از اعتدال دم می زنند، دروغ می گوید.
وزارت کشور درکنار محاکمه حمله کنندگان به مطهری، باید خود او را با همان استدلالی که داشت، نیز محاکمه کند! مطهری معتقد بود که احمدی نژاد هم باید مانند سران فتنه محاکمه شود چون با حرف هایش احساسات عده ای را تحریک کرده! خب با همین استدلالی که وی درباره دیگران کرده باید در باره خودش عمل کرد. حرف های ناپخته او احساسات عده ای را تحریک کرده، پس باید او را هم در کنار آن عده محاکمه کرد.
وزارت کشور در کنار احضار استاندار فارس، استاندار کرمان را نیز احضار کند چون در آنجا هم به یک جانباز به دلیل سئوال کردن از موسوی لاری حمله شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته ...
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • سيد هادي ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    من دوست دارم مطهري بياد مازندران تا ازش استقبالي داشته باشيم كه مستقيما برود پيش موسوي و كروبي
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    دمت گرم اقای رسایی استدلالت جواب ندارد .
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    خوب برای اینکه لابد اون جانباز مهم نیست چون کاری برای مملکت نکرده فقط رفته جنگ خودشو ناقص کرده و حالا هم که شده یه عامل حیف و میل بیت المال ... ولی خوب آقای جناب دکتر مطهری از ارکان اصلی نظام و مجلسه و اگه ایشون نباشن چرخ مملکت نمی چرخه و بخش عمده! ای از گروه های سیاسی و ... از رده خارج شده و بیکار میشن و گروه زیادی از خبرنگاران و مغرضان و فتنه گران و فرصت طلبان و مخالفین و دشمنان نظام بدون سوژه و حامی میشن و ....
  • ابراهیم زاده ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    هرکس حرف رهبری را گوش ندهد ، الزاماً جواب اش همین است ، می توانید عکس مطهری که طوفان درو کرد را ببینید.
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    تو دیگر حرف نزن
  • امیر ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    خواهشا تحلیل های آقای رسایی رو نذار مشرق جون.....چون خودش سبب ترویج خشونته، آقایی که همیشه موافق احمدی نژاده حتی اگرم اشتباه باشه،،نگاه کن و ببین تو انتخابات مجلس خودشو براش به آب و آتیش نمیزنه
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    دمت گرم اقای رسایی استدلالت جواب ندارد .
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    نه پسبیاد استدلال های مطهریو بذاره که سراسر ترویج مودته با اون کف گرگیش!!!!!
  • خداپرست ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    حرف حق زدی رسایی. احسنت. یکی از مسئولان ذی‌ربط، منصفانه و بدون سفسطه‌ کردن، به این سوالات، به طرز صحیح پاسخ دهد.
  • امیر ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    همه ا ش دعوا وجنجال سیاسی ! بس کنید ازخدا واهلبیت حیاکنید وبفکر مردم بیچاره ومبارزه بافساد واختلاس باشید چه موقع از این بازیها نجات می یابیم؟ یک جانباز / سانسور نکنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس