وزیر کشور انگلیس تاکید کرد که ابعاد مشکل آزار و اذیت جنسی کودکان در این کشور بسیار بزرگتر از آن چیزی است که تاکنون شناخته شده است.

به گزارش مشرق، «ترزا می» وزیر کشور انگلیس در مقاله‌ای در تلگراف تصریح کرد: گستردگی مشکل آزار و اذیت جنسی کودکان در انگلیس بسیار بیشتر از آن چیزی است که توسط عموم مردم تصور می شود.

وی در ادامه نوشت: در جریان یکی از نخستین نشست های خود با نجات یافتگان از آزار و اذیت جنسی، یک خانم به من گفت که شما خواهید دید که آزار و اذیت جنسی، در همه سطوح جامعه وجود دارد. من از این می ترسم که آن خانم راست گفته باشد. من قبلا گفته ام و بار دیگر نیز می گویم که چیزی که ما تاکنون مشاهده کرده ایم تنها یک قطعه کوچک از یک کوه بخی است.

روز پنج شنبه وزیر کشور انگلیس کمیته تحقیق مستقلی را در خصوص آزار و اذیت جنسی کودکان تشکیل داد تا از شاهدان در این خصوص این مساله سئوال کنند که آیا نهادهای انگلیسی، بهترین تلاش خود را برای حفاظت از کودکان در برابر آزار و اذیت جنسی انجام داده اند یا نه.

بر اساس اعلام انجمن ملی انگلیس برای جلوگیری از ظلم به کودکان، از هر 20 کودک انگلیسی، یک نفر با آزار و اذیت جنسی روبرو شده است. قابل دسترس ترین آمارها نشان می دهد که طی سال های 2012 و 2013 میلادی، حدود 23 هزار مورد آزار و اذیت جنسی کودکان در انگلیس ثبت شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس